Äitiysavustus

Jayy

Kommentoinnin ninja
Huhtimammat 2018
Lokakuun äidit 2019
Onko kukaan (muu) miettinyt jo ottaako äitiysavustuksen rahana vai pakkauksena, tai kaksosten odottajat ootteko miettiny 2pakkausta, raha vai kumpikin?

Entä mitä mieltä tän vuoden pakkauksesta?

Ite en oikeen niin kamalasti tykännyt tän vuoden pakkauksesta, tai joo kiva oli, mutta ehkä vähän poikamainen...

Ja mulla on esikoisen ja tuon 1vuotiaan pakkaukset, joten makuupusseja löytyy, samoten toppavaatetta ja kaikkea muuta niin, aika turhalta tuntuisi ottaa pakkaus, joten me otetaan rahana ja raha sijoitetaan sitten kaukaloon tai rattaisiin
 
Rahana otetaan, otin myös kakkosesta vaikka olinkin esikoisen jälkeen ehtinyt jo kaikki laittaa eteenpäin. Nyt kakkosesta kaikki tallella, koska päätettiin kolmonen vielä haluta pienellä ikäerolla. Tietysti jos tämä tyttö, niin vähän menee vaatetta uusiksi.
 
Pakkaus otetaan, tykkäsin ite tämän vuoden kuoseista. :)

Meillä otettu 15 esikoisen pakkaus, 17 syntyneestä rahana ja nyt haluan taas pakkauksen. 17 vuoden makuupussin ja sen unipupun hommasin kyllä yksityisiltä markkinoilta silloin, säästän kaikille ne muistoksi
 
Luulen että otamme avustuksen rahana tällä kerralla, koska löytyy jo entuudestaan kasallinen vaatteita ja muuta tarpeellista.
 
Me otettiin esikoiselle pakkaus 2017 (tai kun LA oli tammikuussa saatiin tietty se edellisen vuoden pakkaus) ja nyt otetaan rahana.
Tän vuoden pakkaus on musta paljon ihanampi, mutta edellisestäkin tuli niin minimaalinen osa oikeasti käyttöön, niin uskon että se raha on hyödyllisempi meille. Ja tosiaan sen ihanan makuupussin saa ostettua sit joltain fb kirppikseltä, jos tulee paha pakkomielle siihen.
 
Me otettiin esikoiselle pakkaus 2017 (tai kun LA oli tammikuussa saatiin tietty se edellisen vuoden pakkaus) ja nyt otetaan rahana.
Tän vuoden pakkaus on musta paljon ihanampi, mutta edellisestäkin tuli niin minimaalinen osa oikeasti käyttöön, niin uskon että se raha on hyödyllisempi meille. Ja tosiaan sen ihanan makuupussin saa ostettua sit joltain fb kirppikseltä, jos tulee paha pakkomielle siihen.

Ajattelin myös tämän vuoden makuupussin ostaa, sen saa myös Familonilta tilattua. Vielä ei ollut heidän nettikaupassa, mutta niin tilasin kakkosellekin 2016 ja 2017 vuoden makuupussit.
 
Ajattelin myös tämän vuoden makuupussin ostaa, sen saa myös Familonilta tilattua. Vielä ei ollut heidän nettikaupassa, mutta niin tilasin kakkosellekin 2016 ja 2017 vuoden makuupussit.

Eikö se tän vuoden makuupussi ollut jonkun muun ku Familonin..? Univision, muistaakseni. Niin saa nähdä saako sen sitten ostettua jostain uutena... Toivottavasti!
 
Eikö se tän vuoden makuupussi ollut jonkun muun ku Familonin..? Univision, muistaakseni. Niin saa nähdä saako sen sitten ostettua jostain uutena... Toivottavasti!

No ilmankos ei ole tullut verkkokauppaan ja minä sitä olen jo sieltä useasti käynyt kyttäämässä. :hilarious:
 
Ensimmäinen tulossa niin äitiyspakkaus tietty :happy: sit alkaakin olla jo kivasti vaatteita kun sain kaverilta ja ollaan jotain ostettu kun on ollut -50-70% alessa. Ei enää kauheen pitkään niin pääsee ostaa jo kalliimpiakin juttuja kun viikot kertyy.
 
Me otetaan myös äitiyspakkaus, kun esikoinen kyseessä, eikä juuri mitään ollut vielä valmiina.
Katselin aiempien, kesken menneiden raskauksien aikana kuvia aiempien äitiyspakkausten tuotteista, mutta tämän vuoden pakkauksen kuosit ja tuotteet ovat oma suosikkini kolmesta viimeisimmästä. Toivotaan, että tällä kertaa pääsisimme viimein testaamaan niitä IRL :)
 
Me otetaan myös pakkaus kun esikoinen kyseessä :) Itse vähän mietin jo tuota rahana ottamista, mutta pakkaukseen päädyttiin. Itse tykkäsin tämän vuoden paketista vaikka oli siellä niitäkin kuoseja joista en tykännyt:grin

Lisäksi siskolta saan jonkin verran tavaraa joita hän ei tarvinnutkaan kolmosen kanssa ja ovat käyttämättömiä. Loput sitten kirppiksiltä ja alennusmyynneistä :grin
 
Me otetaan rahana, kun esikoisen jäljiltä on aikalailla kaikki säästetty. Pitää katsoa sitten lähempänä, että mille on tarvetta ja käyttää raha niihin. Esikoiselle pitää jossain vaiheessa ostaa ehkä uusi juniorituoli, että saadaan nyt käytössä oleva Stokken tripptrapp taas syöttötuoliksi.
 
Me otetaan kaksosista rahana. Esikoiselle otettiin kans rahana kun saatiin niin paljon kaikkea ksbereilya. Nyt on esikoisen varusteet tallessa niin raha on hyvä. Sijoitetaan varmaan vaunuihin tai kaukaloihin.
 
Me otetaan todennäköisesti myös rahana. Esikoisen pakkauksesta on suurin osa jäljellä ja loput tulee kierrosta :) Ihania kuoseja kyllä on uudessa pakkauksessa :Heartred
 
Pakkaus otetaan vaikka esikon jälkeen oon neutraalit vaatteet pistäny säilöön. Jotenki vaan kiva et molemmilla on omat pakkaukset vaikka sekasin kaikki menee
 
Pakkauksen ajattelin minäkin ottaa vaikka osa vaatekuoseista ei miellyttänyt. Loput vaatteet sitten kirppareilta, en aatellut näitä pienimpiä vaatteita ostaa ollenkaan uutena kaupasta:happy:
 
Otan pakkauksen. On meidän ensimmäinen lapsi ja mieluummin otan pakkauksena kun vastaavat tavarat pitäisi joka tapauksessa hankkia. :)
 
Minunkin mielestäni oli poikavoittoinen kun kuvia katselin. Ja tadaa, nyt olisi tulossa kaksi poikaa. Mutta otan silti molemmista/kaikki rahana, sillä tärkeimmät on jo hankittuna ja alesta/kirpparilta loput, Esikoisen ajoilta myös neutraaleja tallella.
 
Takaisin
Top