Mä en oikeastaan kenenkään lapsen kohdalla oo miettinyt otanko pakkauksen vai rahana, aina ottanut pakkauksen. Ja niin mitä luultavammin tälläkin kertaa.
Toki nyt jo senkin takia, että kuopus täyttää tänä vuonna jo 11v joten yhtään mitään ei ole edes tallella enää Oon myös jokaiselle säästänyt pakkauksesta tulleen makuupussin ja jotenkin haluan siitä perinteestä pitää myös tämän kanssa kiinni
Pakkaus oli omaan makuun, tykkäsin väreistä ja kuoseista joten ihan mielelläni otan käyttöön. Aikasemmin on jäänyt ehkä joitain vaatteita jäänyt käyttämättä, mutta kyllä itselle fiksumpana oon pitänyt pakkausta kuin rahaa. En välttämättä osais ostaa fiksuja juttuja sillä
Mulla on kans lapsuudenkodin perintönä jäänyt se, että pakkaus otetaan ja ne makuupussit vähintäänkin säilötään. Ja eihän niillä pakkauksen vaatteilla pelkästään pärjää, eihän siinä ole alkua varteenkaan kuin muutama vaatekappale, enkä viitsisi joka päivä pestä pyykkiä sen takia, että saa vauvalle joka päivä puhdasta päälle. Alennusmyynneistä sitten ehtii ostella kaikkea mahdollista ja toki esikoiseltakin on jäänyt. Nyt vaan tosiaan kun ei tiedä, että jos tulokas on poika, niin sitten aika monet vaatteista ei käy, koska jotenkin koen, että en kuitenkaan kukkakuosia ja röyhelöitä pue pojalle päälle Mä en ole muuten mitenkään nirso värien suhteen, kaikki värit käy ja siksi minua on helppo miellyttää. Ja tosiaan koen, ettei sillä rahalla saa edes puolta siitä mitä äitiyspakkauksessa on.