Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Ihanaa, kun pakkaus julkaistiin näin ajoissa ja pääsi jo fiilistelemään. Aiemmin olin sillä kannalla ettei otettaisi pakkausta , koska esikoisen jäljiltä löytyy jo paljon kaikkea. Nyt kumminkin ihastuin pakkauksen muumitoppapukuun , vilttiin ja muutamaan muuhun tuotteeseen. Saas nähdä kumpaan päädytään. Toisaalta 170 eurolla saa käytettynä tosi paljon kaikenlaista ja kaikki sitten varmasti mieluista.
 
Ihanaa, kun pakkaus julkaistiin näin ajoissa ja pääsi jo fiilistelemään. Aiemmin olin sillä kannalla ettei otettaisi pakkausta , koska esikoisen jäljiltä löytyy jo paljon kaikkea. Nyt kumminkin ihastuin pakkauksen muumitoppapukuun , vilttiin ja muutamaan muuhun tuotteeseen. Saas nähdä kumpaan päädytään. Toisaalta 170 eurolla saa käytettynä tosi paljon kaikenlaista ja kaikki sitten varmasti mieluista.

Samoja ajatuksia, muutamia kivoja juttuja siellä pakkauksessa oli, mutta sillä rahalla saisi kyllä myös tosi paljon kaikkea käytettynä. Täytyy miettiä!
 
Ei otettu esikoiselle pakkausta eikä todennäköisesti tälle toisellekaan. Jotain ihan kivoja juttuja on joka pakkauksessa, mutta kun ne kaikki ei kuitenkaan oo niin mulla se päättelyketju loppuu siihen että "onko noi kivat 170e arvoisia" ja totean että ei. Kun totuus on että äp-vaatteita saa kirpparilta 0,5-2 eurolla, ja talvivaatteet ois olleet väärään aikaan oikean kokoisia. Käytettiin se raha sitten turvakaukalon hankintaan. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Luulin et automaattisesti otetaan pakkaus mut mies miettii et jos kuiteki rahana ku esikoiselta kaikki vaatteet yms tallessa. Mie haluisin pakkauksen ja esikoinen kuuli tätä keskusteluu ni haluaa vauvalle paketin:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: pitää tehä listausta et mitä tarvii ostaa et kumminpäin järkevää. Kuitenki joitain hankintoja tarvii
 
Meillä ei olla vielä ihan varmoja kummin tehdään, otetaanko pakkaus vai raha. Pitää juurikin tehdä sellainen listaus hankinnoista ja mitä on jo valmiina/saadaan sukulaisilta (pieniä serkkuja löytyy). Meillä ei ole mitään kauheasti valmiina kylläkään, kun sisarukset jo sen verran isompia että on oikeastaan vaan vaatteita säilytetty osa sekä leluista, ei muuta. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Olin etukäteen jotenkin ajattellut, että pakkaus tietysti :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Viime aikoina oon pohtinut, että jos kuitenkin rahana... Just, kun sillä rahallakin sais paljon ja varmasti mieluista ja oikean kokoista, mutta toisaalta tää on esikoinen, niin ei kai se pakkauskaan pahasta olisi :pregnant-woman:
 
Me otetaan rahana. Pakkauksessa ei tällä kertaa ollut mitään niin kivaa. Rahalla saa ostettua vauvalle juuri mieleisiä vaatteita. Neljäs lapsi joten makuupussi ja paljon muutakin löytyy jo omasta takaa:smiling-eyes:
 
Me otetaan tällä kertaa rahana, sillä esikoisen äitiyspakkauksesta säästössä kaikki tärkeimmät :)
 
Takaisin
Top