Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Uudelle vauvalle oma pakkaus, kun vanhemmatkin ovat sen saaneet! Oon laittanut aika paljon muutenkin vauvatavaraa kiertoon, kun oon huono säilyttämään mitään vain siltä varalta, että joskus vois tarvita!
 
rahana, esikoiselta niin paljon tavaraa ja vaatetta jemmassa ettei kannata ottaa lisää.
 
Äitiyspakkaus ehdottomasti koska ensimmäinen pienokainen olis tulossa.
 
Me otetaan varmaankin pakkaus. Kaikki tavarat edellisen vauva-ajalta on hävitetty, joten pitäisi päästä hommaan kiinni uudestaan.
 
Ehdottomasti pakkaus!
Olen jo vuosikaudet aina kärkkynyt ja seuraillut millaisia eri vuosien pakkaukset ovat.
Ensimmäinen tulossa niin koen että pakkauksessa saa niin paljon hyödyllistä ja tarpeellista tarviketta ja vaatetta että ei kahta puhettakaan ettenkö sitä ottaisi.
 
Ensimmäinen tulossa, joten pakkaus on tällä hetkellä ajatuksena.
 
Ainakin tuo Kelan paljastus uudesta pakkausesta lupailisi aika kivaa pakettia. Taidamme tosiaan päätyä siihen.
 
Ainakin tuo Kelan paljastus uudesta pakkausesta lupailisi aika kivaa pakettia. Taidamme tosiaan päätyä siihen.
Haa, julkaisu onkin todella aikaisin, eli jo huomenna 9.12. - pääseekin ajoissa näkemään sisältöä! :smiling face with heart-eyes:

edit: vau.fi lähteenä julkaisuajankohdalle, muualta en tietoa vielä löytänyt.
 
Haa, julkaisu onkin todella aikaisin, eli jo huomenna 9.12. - pääseekin ajoissa näkemään sisältöä! :smiling face with heart-eyes:

edit: vau.fi lähteenä julkaisuajankohdalle, muualta en tietoa vielä löytänyt.
Kelan igssäkin lukee aika selvästi
 
Kivalta näytti kyllä 2022 pakkaus, ainoa mitä jäin kaipaamaan käytännöllisistä vaatteista vastasyntyneen kohdalla on kietaisubodyt. En ainakaan erottanut sellaisia kuvista/videolta. Omasta kokemuksesta tuntuu, että pään yli pujotettavat on hankalia pienillä vauvoilla.
 
Mun mielestä myös näytti ihan kivalta. Ehkä viime vuoden pakkaus oli värikkäämpi, ja sen vuoksi enemmän omaan makuun sopiva. Kuitenkin varmasti pakkauksen puoleen kallistun, ja eipä tarvitse kiirehtiä nyt hakemisen kanssa kun keväällä varmasti jaetaan jo uuttaa pakkausta.
 
Oli kiva pakkaus! Tosiaan tais olla vain yksi kietaisubody, harmi! Ne on parhaita ihan pienten kanssa! Ja oliko niin, että housuja ei ollut yhtään ihan pientä kokoa?
 
Mun mielestä myös näytti ihan kivalta. Ehkä viime vuoden pakkaus oli värikkäämpi, ja sen vuoksi enemmän omaan makuun sopiva. Kuitenkin varmasti pakkauksen puoleen kallistun, ja eipä tarvitse kiirehtiä nyt hakemisen kanssa kun keväällä varmasti jaetaan jo uuttaa pakkausta.
Mie samaa mietin et viime vuonna oli tosi kiva, täs oli jotenki liikaa tummia sävyjä jotka ei kaikki ollu omaan makuun
 
Minä tykästyin tähän uuteen pakkaukseen. Esikoisen kohdalla en tykännyt kietaisubodeista yhtään, joten niitten vähyys ei haittaa
 
Takaisin
Top