Hei huomasin tän ryhmän tänään ja päätin kans et alotan sen tossa 2 viikon päästä kun tosiaan lähetään viikon päästä sunnuntaina teneriffalle nii aijon ottaa siellä ihan rennosti ja sit ku tullaan siel takasin nii sit alkaa mun treeni!!
Joulun saldo: Ihan himona suklaata ja kaikkea mahdollista hyvää, nam Neljä treeniä jäänyt välistä ja teen ne sitten 90 päivän jatkona. Nyt on palailtu takaisin normaali arkeen ja laihdutusurakka jatkuu !
Mullakin on välillä näitä pätkiä. Mutta kaikki treenit meinaan tehdä. :) Strenght and Force Upper meinaa olla olkapäille melko rankka treeni, siis nivelille sanoisinko. Mulla on yliliikkuvat olkapäät, ihan syntyessä on jo muljahtaneet molemmat pois paikoiltaan, niin pitää olla aina supertarkka erityisesti ylöspäin suuntautuvissa liikkeissä. Mulla on myös niskat tosi jumissa näitten valtavien tissien ja vauvankantelun vuoksi, niin ei auta tuo treeni hirveesti..
Mulla menee nyt tapoutit paitsioon kun asunto menee myyntiin ens viikolla ja näytöt, jatkuva siivous, vauva ja pankkiasioiden hoitaminen on ihan riittävä stressin lähde :D NIIN JA TOSIAAN UUDEN ASUNNON LÖYTÄMINEN?! Ja minä nirso en löydä mitään mihin voisin meidän pienen perheen kuvitella.
Toivottavasti löydätte uuden ihanan asunnon pian :)
Mullakin on tapout jäänyt nyt pari viikkoa pois kun mun ongelmat selän kanssa jatkuu.. nyt olen käynyt kerran naprapaatilla ja hän kielsi tapoutin kunnes selkä on saatu kuntoon.
Mutta ainakin päätettiin mieheni kanssa että tammikuu on herkuton ja tipaton (vaikka en kyllä juo usein, vaan joskus vähän valkoviiniä) joten ei ainakaan tuu ekstra kiloja :)
Ihania reenejä, ihanaa kun tulee kunnolla hiki! MUTTA PERKELE!!!!!!!!!!!!! Takareisi venähti JA vino vattalihas!!! Kummatki siis silloin kun en tehnyt tapouttia! Ihan sama ole jatkanut silti, mutta hieman kevyemmin.
No voi pipari. On kyllä menny ihan juuri siksi tää homma. En oo kerenny, en vaan oo. Enkä jaksanu. Phuuh, siis edelleen tarkotus tehdä loppuun, mutta tauko se tännekin pämskähti.
Mä alotin ma tän homman ja päätin että kerranki teen jonku reenijutun loppuun asti ku aina ne jää kesken.. Meillä vaan pikkuherra nukkuu n.40min päikkäreitä niin aina jää reeni kesken. Tänään sovittiinki miehen kans että minä reenaan siihen aikaan päivästä kun mies on kotona ja hän hoitaa poikaa. Viimeisimmät toistot on parhaat Ootteko yhdistäny jotain erilaista syömistä tän tapoutin yhteyteen? Mulla ei ole niitä tapoutin ruokaohjeita, en ees tiiä minnoset ne on, mutta Jutan Superdietillä mennään :)
Mä en oo nyt päässy tätä tekemään kun tosiaan tehtiin tätä miehen kanssa yhdessä. Oon siis vaihtanu tapoutin tunnin juoksulenkkiin vaunuillessa. On paino tippunut tasaiseen tahtiin, onneksi. Tutut alkanut huomauttamaan että oon pienentynyt :) Se on kivaa! Syön keskimäärin 1600 kaloria päivässä.