Äitien ihan oma Tapout XT-porukka

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hahaa, mamsi, mä vihaan sitä plyoa. Mulla meni jalat kipeiks moneks päiväks sen jälkeen ekalla viikolla. Kannattaa varata sangollinen vettä sitä varten, se on yks rankimmista :D

Myö ollaa muuten miehen kanssa naureskeltu sille juontajalle kun se aina käy lääppimässä niitä muita miestreenaajia siellä :D Nostelee niitten paitoja ja koskettelee vatsalihaksia.. "THIS IS WHAT YOU CALL SIXPACK, COME AND GET IT!" .... Pretty gay I might say! :D

Muuten tapout 2 on sit tän jälkee vuorossa, it ain't over yet! :D http://www.youtube.com/watch?v=x08e8jB7Bu8

Tässä nyt teille edistyskuvat. On siellä jotain tapahtunut. :) Kiloista en tiedä paljonko on lähtenyt. Tai senteistä. Nyt itseasiassa ensimmäistä kertaa huomaan että jotain on muuttunut. Jei !! :) Pahoittelen huonoa kuvanlaatua ja kuvakäsittelyä. Tää on sutaistu paintilla 5 minuutissa ja kuvat on otetu huonolla puhelimella.

102.jpg

Mä hoksasin päivällä että olin hypännyt eilisen harjoituksen yli! Maanantaina minäkin olen aloittanut, mutta menin jo torstaissa. No, tein eilisen tänään ja huomenna sitten se Yoga.

Meikä alkaa vasta nyt iltapuuhteiksi tekemään sen Plyon, kun meni koko päivä maailmalla.

Luin kans toiselta tapout-palstalta, että jenkeissä on tapout2 tullut. Sitä vaan ei saa vielä Suomeen. Eli jos joku tuttu asuu Jenkeissä, niin hän voi sen tilata ja lähettää tänne meille. :)

Phuuh, ei auta kun vetää trikoot jalkaan ja antaa palaa. :P

Mulla on jo tapout 2 kotona :D eli nyt ois vielä 84 päivää tapout xt jäljellä, sit otan viikon paussin ja sit alkaa tapout 2 joka kestää 60 päivää :D

Voihan Plyo!
PLYO 1, MAMSI 0..

Piti kyllä jättää välistä pari liikettä ja keventää varmaan puolia. Ei pysty vielä hyppimään oikein kovin, tuntuu ikävältä alapäässä. Ja hypyt tavallaan on plyometriikan idea. :D Noooh, mutta jos kuitenki ponnistelee reippaasti ylös, niin eiköhän tästä pikku hiljaa uskalla enempi hyppiäkin. Ja se kuntohan ei tosiaankaan vielä oo mikään maailman paras näissä hengästyttävissä hommissa.

Ja yoga prkl. Ei käynyt ranteisiin, mutta kämmeniin! Au stna. Mulla tulee jatkossa olemaan su ja ma omat tunnit, joten jätän torstain yogat tekemättä ja pidän silloin vapaapäivän. Sunnuntaisin pidän kuitenki pumppia ja venyt, maanantaisin myös pumppi ja kehonhuolto, ja maanantaisin teen tapoutin siihen päälle. Ihan tarpeeksi. :)
Oli yogassa ihan hyviäkin liikkeitä, mutta harmi, kun niin paljon oltiin käsillä. Meni ajatus koko hommasta, kun keskittyy vaan turhanpäiväiseen kipuun.

Ja tänään oon ollut niin poikki, että huomaa siitäkin jo huonon treenin. Ei vaan jaksa, ja eikä silloin keskity tekemään asioita oikein ja käyttää ihan vääriä lihaksia.
Huomenna parempi päivä? :)

Psst, mistä ootte saaneet sen kakkosen?!

Multa jäi kans Yoga väliin tänään. Siksi siis, että Elli on niiiiiin levoton. Mä en siis pysty irrottautumaan yhtään mihinkään, heti jos alan johonkin niin herää vaikka syvemmästäkin unesta. Mulla on muutenkin nyt jotenkin ihan pas*a fiilis, voi siis olla että tähän kohtaan on turha heikentää mielialaansa sillä ettei saa suurinta osaa liikkeistä tehtyä. Oon jotenkin siis kaikkinensa ihan maani myynyt... =(

No niin nyt ois se 10 päivää mennyt ja tässä välissä piti ottaa kaikki mitat uudelleen ja ottaa uusia kuvia. Mulla on siis paino laskenut 1 kg eli starttipaino oli 78,8kg (ja olen 170cm pitkä) ja nyt paino oli 77,8kg. Vatsalta oli lähtenyt 2 cm, reideltä 1 cm ja hauis oli kasvanut 1 cm :O Otin uudet kuvat ja laitan tänne mukaan ne kuvat ja kyllähän siinä näkee vähän muutosta jo vaikka on vaan mennyt 10 päivää! On muuten kauheeta katsoa itseään kuvista kun on niin paljon "löllöä" ja raskausarpia ja y.m....

nimetön.png päivä 1 päivä 10 päivä 1 päivä 10 päivä 1 päivä 10

toi viimeinen teksti jäi vähän hassusti, mut sen piti näyttää sitä että vasemmalla puolella on ne kuvat mitkä otettiin ennen ensimmäistä treeniä ja oikealla on ne kuvat jotka otimme tänään.

sofiaelisabeth, hienoja tuloksia jo pelkästään 10:ssä päivässä! :) Mä mussutin menemään eilisen taukopäivän pipareita ja hampurilaisia. Nyt on niiiin läski olo ja morkkis. :D Noh.. Kohta plyo pyörimään ja takas ruotuun!

Huikeeta Sofiaelisabeth! Supernopeita muutoksia, oot kyllä treenannut kovaa. :)

Mulla jäi toi ekan viikon vika treeni väliin, kun oltiin joka paikassa menossa. Oon kuitenki käyny pitämässä tällä viikolla pari jumppaa, eli oon todellakin yhden kerran korvannut hielleja tärinällä. :D SILTI mulla on sellai olo, että mitään tuloksia ei voi tulla, koska en tehny sitä _yhtä_ treeniä.. Ei muuta, kuin tänään taas - viikko 2 alkakoon! :P

Noniin, eilen oli pvä 10. En nyt ehdi muokata kuvia tähän, teen sen jahka joudan. Mutta senttejä on lähteny yhteensä 11, vatsasta 5!! =O (mittaan eri kohdista; rinta/vyötärö/napa/lantio-perse/haukkarit)
Painoa ei _yhtään_, mutta se johtuu tasan siitä, etten oo juuri miettinyt mitä ja milloin olen suuhuni laittanut. Herkuton elämä ei onnistunut sitten yhtään (hups, mikä itsekuri..), varsinkaan kun oli ihania synttärikemuja tässä. :P

Mutta kuvistakin huomaa jotakin eroa, vaikka kyllä ne mahtavat makkarat siellä edelleenkin pölöttää.

Ja voi veeit..sin PLYO! Vihaan sitä treeniä eniten kaikista maailman treeneistä!! Ensinnäkin, hengityselimistö ei aivan oo entisellään eli paska kunto ja toisekseen, niinkin säälittävä juttu, kuin mulla on varpaassa tulehdus. Kuvitelkaa! Niinkin pieni asia vaikuttaa joka ikiseen liikkeeseen.. UGH! Mutta eteenpän, sano mummo lumessa. Sillä muutoin rrrakastan tätä Tapouttia, ihan mahtavaa itsensä ylittämistä. :)

Miulla ollut nyt ylimääräinen taukopäivä hirrrveen nuhan takia. Nokka vuotaa mutta ei oo kuumetta! Tänään olis legs & backs vuorossa, se tais olla sen verran kevyt että meinasin sen tehdä tänään. :D Mulla on toi 90 päivän tavoite niin taottu tonne päähän että veeeeeituttaa jos pari reeniä jää välistä !!

Takaisin