Äitien ihan oma Tapout XT-porukka

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis ootte te mammat HULLUJA!!! Mä olin tuskanhiki otsassa jo pelkästään tota esittelyvideota katsellessa..
Olis saanu siitäkin hetkestä hyvän sketsin ku mä olen sohvalle pieruverskat jalassa, imetystoppi päällä, löllömahan päällä sipsinmuruja ja kädessä suklaapatukka.. Katselin esittelyvideota, mahaa, suklaata, laskin suklaan pöydälle ja laitoin viltin läskien päälle ja jatkoin tuijotusta. Melkosta touhua kyllä.

Nyt niitä kuvia sitten! Ennen kuvat kehiin! :-)

Mäki haluaisin hurahtaa johonki liikuntaan, tää tuskin on mun juttu, mut eipä taida mikään liikuntamuoto just ny olla.

Kiitti nettilinkistä!

Minäkin taidan pysyä omassa, vanhassa treenissäni. Treenaan jälleen, kuten ennen synnytystä, jotain lihasryhmää päivittäin ja lisäksi vaunulenkkeilyä tulee harrastettua joka päivä. Juoksulenkit lääkärin ohjeistuksesta aloitan vasta myöhemmin.

Seuraan kyllä teidän menoanne tämän ohjelman parissa :).

TerhiJii, muistinko oikein, että olet sanonut sulla tai siis teillä olevan koira? Eikös sen kanssa tule lenkkeiltyä kuitenkin? En siis tarkoita, että epäilisin, ettet ulkoiluta koiraa, vaan että tuleehan sulla väistämättä liikkumista, eli et sinä koko ajan makaa sohvalla suklaan ja sipsien kanssa :).

Mä tein ekan tapout treenin tänään ja hoho, mähän melkein kuolin :D vaikka olen tottunut tekemään kovia treenejä kun olen harrastanut nyrkkeilyä, mutta tää oli kyl todella rankka treeni! Täytyy antaa miinus siitä että ne oli aika vaikeita liikkeitä ja tulee viemään vähän aikaa ennen kun oppii niitä, mut ne on kyl tehokkaita!

Mcgonnor; miten kauan oot nyt tehnyt tapout treenejä? Teitkö alkumittaukset kun aloitit (paino, vyötärönympäryys ym.)? Jos teit niin paljonko ne on muuttuneet nyt? Ja otitko valokuvia ennen kun aloitit? :) mä otin kaikki mitat ja otin valokuvia (edestä, sivusta ja takaa) ja toivottavasti tulee olemaan aika erilainen kroppa 88 päivän päästä :D

Muuten, netanttilan paketissa oli 9 dvd:tä, ne loput kolme latasin netistä. Toi ateriaopas oli hyödytön, syön nyt terveellisemmin kun noi ruoat. Eli paljon kasviksia, hedelmiä, hyviä hiilihydraatteja ja hyvää lihaa (kalaa, kanaa ja naudanlihaa). Ja syön usein; aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Ja juon sen 2 litraa vettä. Tänään tilasin netistä fit feelgood pirtelöjauheen ja ajattelin vetää 2-6 päivää sillä (5 pirtelöä per päivä) että sais laihdutuksen käyntiin tai sitten korvaan vaan yks tai kaks ateriaa päivässä sillä.

sofiaelisabeth, Nyt oon tehnyt kolme viikkoa ja neljäs viikko menossa. En tehnyt alkumittauksia, mulla on syömishäiriöistä taustaa joten en uskalla (eikä mies anna) mun seurata mittoja/painoa, vois lähtee lapasista..
Oon kyllä ottanut lähtökuvat sivusta ja edestä. Ajattelin tän viikon jälkeen ottaa uudet kuvat. :) Voin laittaa ne sitten tänne!

Näinhän siinä kävi, että paketista paljastui tämä reeniohjelma. =) Nyt on sitten alkumitat ja kuvat otettu.... Ja kohta starttaan jos vaan osaan käyttää tuota dvd-soitinta!
Niin, ja siis olen jossain kohtaa isännälle maininnut, että tämä vois olla kiva, mutta että on niin kallis etten raaski ostaa. Niin hänpä oli pistänyt korvan taa. Kyseessä ei siis ole mikään vink vink-juttu isännältä, hän vaan joutuu tän mun painoahdistuksen kanssa elämään, niin yrittää auttaa asiassa, minua. Kelpaan hänelle ihan varmasti näinkin.

Kiva että liittyit meidän joukkoon :) voin sanoa että ensimmäiset treenit oli ne pahimmat.. Nyt olen tehnyt treenejä neljä päivää ja nyt alkaa sujua paremmin :) koko kroppa on kyl kipee, mut se ei haittaa kunhan saan vaan kropan kuntoon ;)

Juu, ensimmäinen treeni takana japakko on myöntää että puoliakaan liikkeistä en pystynyt sellaisenaan tekemään! kunto ei oo siis kummonen mutta rankka on treenikin. No, kyllä se siitä, kevensin vähän liikkeitä, josko jossain vaiheessa sitten jaksaa oikeinkin!

Eka treeni takana, vaikka piti aloittaa jo aikaisemmin. Olipas kyllä treeni! Huh.

Selvisin silti hienosti, oikein pysty taputtaan itseään olalle. Synnytyksestä 9vkoa ja 2pvää, ja tää mamma puhisee täysillä olohuoneessa. :D Todellakin piti helpottaa joitakin liikkeitä vielä, koska yksinkertaisesti ei keskivartalossa ole tarpeeksi pitoa. Pää siis kestäis tehdä, kroppa ei vielä.
Ja hahahaha, voi jessus! Ekat haarahyppelyt ja hups, mitäs sieltä lirahti? Ei muutako äkkiä pauselle ja pissalle.. En kestä, jos tämä karkailu ei lopu.. Eipä mulla muutoin, mutta pari kertaa on lirahtanut, kun oon revennyt oikein kunnon naururemakkaan, hyppinyt, ponnistanu (aivastus tms) ja nyt tuossa haarahyppelyissä. :/

Mutta tykkään kovasti. :) MULLA ON VATSALIHAKSET! JEE!

Määkin laitan sitten kuvia, kun on toisetkin kuvat otettu ja tuloksia tullut. ;)

Mää sain tänään ton paketin. Nyt pieni flunssa päällä :( Pääsen vasta tämän jälkeen testailemaan!!! :)

Toinen treeni tehtynä, ja oumaikaad tuota strenght & force upperia. Ihan älyttömästi punnerruksia ja ylöspäin suuntautuvia liikkeitä.
Huomaa, että ehkä mulla on vatsalihakset, mutta ei kovin vahvat sellaiset. Punnerrusasennot my ass, perse pitkällä menin varmaan vielä 80% punnerruksista.
Ja on vauvan kantamisesta jäätävät pääkivut ollut niskajumien vuoksi, niin saa nähdä mikä vaikutus näillä yläliikkeillä on - avaako vai jumittaako lisää.

Ei ehkä suosikkitreeni tämä siis, mutta oikein tehokas. :)

Mamsi! Mä vihasin sitä kans ekan kerran jälkee mut se on jälkikäteen mun mielestä ihan ygönen! :D Tänään tehtiin ekan kerran Muay Thai. Kävi pistää kylkeen loppupuolella (wooot, ei oo aikaisemmin käyny) ja tein vähän vajaasti sen loppureenin. Huomenna olis vuorossa yoga xt ja se tarkottaa että tehään ultimate abs :D

Mä tein yoga xt:n. Se on aika rankka ranteille mut ajattelin että voisin kuitenkin tehdä sen koska ranteet voimistuu varmaan vähitellen :)

Mulla on huomenna tuo Yoga, ajattelin ainakin kokeilla sitä, teidän pelotteluista huolimatta. =) Täytyy sit miettiä jos tekee pahaa, että mihin vaihtaa sen. Tän päivän ohjelmaa jouduin keväntämään aika paljon, siinä kun oli niitä kaikenmaailman hyppyjä vaikka kuinka paljon. Lisäksi polvet oli tosi kovilla.. Muutaman liikkeen jätin kokonaan välistä ja joitakin sitten tein kevennetysti tai vaihdoin toiseen liikkeeseen, mutta tein saman ajan. Mä en halua itteäni kuitenkaan rikkoa, vaikka hoikistua haluankin!

Mulla on Plyo tänään edessä puapru, ja oletinkin sen sisältävän jotain kovaa rytinää. Mulla oli tarkotus lähteä Les Mills Grit Plyo- ohjaajakoulutukseen alkuvuodesta, mutta koska tulin raskaaksi, en saanutkaan. Ehdin kuitenki treenata sarjoja siitä, ja plyometriikka on superraskasta. En ole katsonu tätä Tapoutin versiota vielä, mutta oletettavasti yhtä killeriä meininkiä.
Eli tulen itsekin rajoittamaan vielä hyppimistä ja varmasti tästä ohjelmasta joudun eniten peesaamaan.. Eikä haittaa. Tavoitteena, että vimppaviikolla saan tehtyä jokaisen ohjelman jokaisen liikkeen alusta loppuun kuten se on näytetty. :)

Takaisin