Äitien ihan oma Tapout XT-porukka

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mamsi

Puuhakas puhuja
Toukokuunmammat 2015
Noniin, siitä se idea sitten lähti. (Mcgonnorista).

Olisko tämmönen ketju, missä voidaan vaihdella omia fiiliksi tapout-treenin aikana. Meitä alkaa olla jo ihan jengi, ketä on lähteny hommaan mukaan.

Jos haluaa/uskaltaa laittaa kuviakin tänne, niin erityisen tervetullutta on sekin! :)

Tsemppi päälle, kilot ropiseen ja kunto kohisten ylös!

Sinä sinä, aattele kuinka me sitten kiitellään, kun ollaan kaikki aivan superkunnossa. ;)

Kuinkahan perusrapakuntoinen (lue:minä) pystyisin tuohon :O kauan yksi treeni kestää?

Joo ei olis musta tohon hommaan... :D mä luulen että tossa tarttee olla vähän jotain peruskuntoa ja pohjaakin. Mulla kun ei tasan sitten mitään koordinaatiokykyä niin voisin just kuvitella millasta tunarointia toi olis mun selluliittieni kanssa, haha :)

Ja mie kanssa jättäydyn tästä hommasta, mie en vaan saa jumpattua kotona! Ihailen sitten vaan sivusta kateellisena kun te saatte tällä tiukat kropat! :)

Meillä ei kans harrasteta mitään tuollaisia juttuja (olen saamaton). Periaatteessa tosi kiva juttu, mut ei vaan tule jumpattua kotona:smiley-ashamed005 . Isäntä kerran haksahti ostamaan ostos tv:stä sellaisen ab-circlepro- vatsalaiitteen. Jaksettiin pari viikkoa ja sitten se jotenkin vaan siirrettiin vaatehuoneeseen... Olen muuten nyt kaivanut sen esiin naftaliinista ja tehnytkin jo vähän harjoitteita. Sillä muka riittää, kun tekee 3min päivässä ja saa kiinteän vatsan...jep, jep.. tuloksia odotellessalaughing4

Yks reeni kestää 40-60 minuutti noin suurinpiirtein. Mitennii ei rapakuntoiset pysty? :D Kyllä mä vaan lähdin liikkeelle nollasta.

Mcgonnor, meneekö ne dvd:t järjestyksessä vai onko tän päivän treeni levylla 1 ja huomenna 6? Ja ootteko ostanu niitä kuminauhoja toiset ja jos niin mistä ja mihin hintaan?

Muakin kiinnostais kokeilla ja puhuin tästä siskolle niin se tiesikin tän ja haluis kans. Mietittiin et ostetaan puoliks mutta asutaan kaukana niin ei voida yhdessä tehdä, jos levyt menee järjestyksessä niin toinen vois alottaa ensin ja sitä mukaa lähettää eteenpäin kun on niitä menny. Tää ois mulle hyvä jos en jaksakaan tehä loppuun niin ei jäis ihan käyttämättä :D toisaalta en varmaan kehtais jättää kesken jos täällä sanoisin että alotin!

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

stranger, mä en itseasiassa tiedä koska kaveri poltti nuo mulle koneelle,, ;D Emt. Kai siellä on kun siinä paketissahan on 12 cd:tä et luulis nyt ainakin et ne on eri dvd:llä. Mulla ainakin on 12 eri videota :p

Googlailin ja yhdessä paikassa sanottiin että olis just viikko/dvd mut sit toi netanttilan paketti sisältääkin vaan 8 dvdtä ja siitä puhuttiin että puuttuis kokonaan jotkut osiot. Onpas nyt mystistä :D ehkä odottelen että teidän tilaamat setit tulee ja kuulen miten ne menee :)

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Mä näin joo että sieltä puuttuu 4dvd:tä, (tai kolme kun netanttilan kuvassa siinä oli 9 dvd:tä) kun ne on vissiin semmoisia että ne tuli myöhemmin pakettiin mukaan. Itse ajattelin että katson kun se tulee mitkä puuttuu ja lataan ne netistä..

Skickas från min iPhone via Vau Foorumi

No minäkinhän sain tämän via via, eli en oo ostanut sitä itse. Mulla on 12 eri videota ja mukanahan tuli treenikalenteri. Treenejä tehdään hieman vaihdellen päivittäin. Jotkut treenit tulee mukaan vasta viikolla 5 jne.
On melko tärkeetä noudattaa kalenterin järjestystä, että kuormittaa ja lepuuttaa oikeita lihaksia oikeeseen aikaan. Ja korvatahan treenejä voi omilla jutuilla, jos vaan handlaa sen mitä tekee. :) Voin laittaa sen treenikalenterin tiedostona, jos kiinnostaa nähdä. Ja jos haluaa lisätietoja mistä tän hankin, niin voin laittaa yksityisviestillä. :) Just ask!

Mäkin laitoin kalenteri jääkaapin oveen ja ruksaan aina päivän yli siitä :D Yoga xt:tä en tee, sen tilalle oon pistänyt ultimate absin :D

Siitä Yoga xt:stä oon lukenut nettiforumeiltä tosi paljon kritiikkiä, että se on tosi rankka ranteille. Eli monet sen korvaakin jollakin toisella treenillä. :) Itse pidän joogasta ja pilasteksesta tosi paljon, mutta saa nähdä miten käy. Näytti aika rankalta ainaski.
Ja saa nähdä kauanko pystyn pidättelemään näppejäni erossa. Tekis mieli alottaa jo, jos tekis vaan ihan pienesti ekan viikon/kaks. :)

Mun lempparit on Strength & Force Upper, cardio xt, Cross Core Combat ja Competition Core! :D Ehkä eniten tällä hetkellä toi cardio. Se oli rankka ! En mäkään vielä pysty yhtä liikettä tekee kun käy vihlomaan alakertaan O_o Mikälie ei oo vielä parantunu sieltä ihan täysin..

Takaisin