ellami
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Olisko tämmöiselle aihetta? :)
Voidaan tukea toisiamme pitämään huolta myös itsestä.
Minähän sain stressin eilen mahalöllöstä vaikka järki huutaa että synnytyksestä on viikko! Ja imettäessä EI laihduteta. Ja nää tulleet n.12-13kg kyllä lähtee koko ajan. Vakaa ei kannattais tässä kohtaa tuijottaa mutta sen verran katsoin tänään, että synnytyksestä nyt -5kg.
Hikoilenkin kun mikäkin. Silti on sormet turvoksissa ja naamakin näyttää siltä.
Mutta, tänne vaan vinkkejä miten oma olo mukavaksi. Milloin arvaa jättää vauvan vaikka hierojan tai parturin ajaksi?
Miten ja milloin liikunnan aloitus?
Ruokavalio jne....
Ja miten hyvällä omallatunnolla jättää sotkut ja pyykit ja nukkua päivällä kun vauva nukkuu. Jos siis muiden lasten osalta tilanne sallii.
Itse oon käyny hierojalla viimeks noin 6v sitten :0 ja parturissa ehkä raaskin käydä 1-2 x vuodessa.
Nyt alkaa mullakin niska-hartiaseutu jumittua imetyksestä....
Onnea on tällä hetkellä suihku rauhassa ja hitaat aamut vauvan kanssa. Sekä illan imetysmaratonit tv.n ääressä :)
Mut mitäs sitte kun isimies lähtee töihin........
Äitiys on ihanaa, mutta jaksaakseen olla äiti, on pidettävä huoli myös itsestä.
Voidaan tukea toisiamme pitämään huolta myös itsestä.
Minähän sain stressin eilen mahalöllöstä vaikka järki huutaa että synnytyksestä on viikko! Ja imettäessä EI laihduteta. Ja nää tulleet n.12-13kg kyllä lähtee koko ajan. Vakaa ei kannattais tässä kohtaa tuijottaa mutta sen verran katsoin tänään, että synnytyksestä nyt -5kg.
Hikoilenkin kun mikäkin. Silti on sormet turvoksissa ja naamakin näyttää siltä.
Mutta, tänne vaan vinkkejä miten oma olo mukavaksi. Milloin arvaa jättää vauvan vaikka hierojan tai parturin ajaksi?
Miten ja milloin liikunnan aloitus?
Ruokavalio jne....
Ja miten hyvällä omallatunnolla jättää sotkut ja pyykit ja nukkua päivällä kun vauva nukkuu. Jos siis muiden lasten osalta tilanne sallii.
Itse oon käyny hierojalla viimeks noin 6v sitten :0 ja parturissa ehkä raaskin käydä 1-2 x vuodessa.
Nyt alkaa mullakin niska-hartiaseutu jumittua imetyksestä....
Onnea on tällä hetkellä suihku rauhassa ja hitaat aamut vauvan kanssa. Sekä illan imetysmaratonit tv.n ääressä :)
Mut mitäs sitte kun isimies lähtee töihin........
Äitiys on ihanaa, mutta jaksaakseen olla äiti, on pidettävä huoli myös itsestä.
Muokattu viimeksi: