Äippäpakkaus :)

Me kaikenkaikkiaan tykättiin pakkauksesta, mies varsinkin oli sitä mieltä että mukavan neutraaleja oli vaatteet. Ja kivaa kun oli kokoja vähän laidasta laitaan.
 
Joo, pakkaus on ihana! Kiitos vaan kelalle :)

Mutta täytyy kyllä sanoa, että enemmän se on poikamainen kuin tytöille. Se vaaleansininen nallebodykin...
(ei sen puoleen, meille tulee poika, joten ei haittaa yhtään)

Mikä se villa/tekokuitu-haalari oikein on!?
Meiän vauvalle ei mitään tekokuitusekotelmia kyllä pueta :)
Muuten pakkaus oli täydellinen
 
Käytiin eilen hakemassa äitiyspakkaus postista ja minusta se oli ihan sopivan neutraali, ei mitenkään erityisen poikamainen, vaikka kaikki tuntuvat niin väittävän. Itse puen lapselleni mieluummin vaaleansinistä kuin -punaista oli tulokas sitten poika tai tyttö (ja tyttö meille ainakin ultran mukaan pitäisi tulla). Senhän on tietysti tarkoituskin olla neutraali, ei voi olettaakaan, että siellä olisi jotain prinsessavaatteita. Kyllä meillä ainakin kaikki vaatteet käyttöön tulee. Tosin tyhmää on ainoastaan se, ettei voi valita pakkausta erikseen talvivauvalle tai kesävauvalle. Haalari (samoin villahaalari ja vanuhaalari) on varmaan sopiva juuri puolen vuoden päästä keskellä kesää eli jäänee varmaan ihan kokonaan käyttämättä, jos ostan jostain pienemmän talvihaalarin tai saan käytettynä.
 
Mie oon ihan raivona, paperit pyöri esimiehen pöydällä ensin viikkotolkulla ja nyt niiden pyörittelyä on jatkettu Kelallakin jo kuukauden päivät eikä mitään pakettia ole vieläkään kuulunut Soitteleminen on ihan turhaa kun maksaa ja jonotusaika ikuisuuden.. ei taida edes jouluksi ehtiä, sit joutuukin jo lyllertämään suoraan toimistolle selvittämään mihin on jäänyt.. 
 
Mulla kela oli ensin hävittänyt raskaustodistuksen. Soitin sitten asiakaspalveluun ja vaadin, että hakemus käsitellään heti (heidän virheensä). Äitiyspakkaus tulikin sitten nopeasti, mutta ensi vuoden äitiyspäivärahoista ei saa vielä päätöstä ennen kuin viime vuoden verotus on vahvistunut. Jossain Kelan sivuilla luki näin eli joutuu joka tapauksessa odottelemaan vielä hetken oli vika sitten työnantajassa, kelassa tai missä tahansa.
 
Takaisin
Top