Kiitos kiitos(monta nikkiä), on ihanan tervetullut olo
Toivottavasti memmu80 :a ei haittaa kun oma nikki on noin lähellä. en yhtään huomannut katsoa ennenkun muutin sen tuoksi..
Alaviitteet liittyy inttämään "ei ihan viel, sitku xxx niin sitten saa tulla jos on tullakseen" ja xxx on nyt sitten työn alla. Olennaiset asiat on kuosissa, tää xxx on enemmänkin viivyttelytaktiikka
Toisaalta jos nyt tärppää ni on sitten on miekkosella kaks yhtä hullua(horoskooppi) käsissään äit ja laps, joten en ihmettele että venkoilee 
Kännykkäjutussa olen itse ihmetellyt samaa. KunMinäOlinPieni(voi elämä, and here we go again
) ei ollu mitään kännyköitä. Hypittiin narua ja oltiin hippaa, talvellakin vaikka oli kylmä. Vähän pelolla odotan miten sitä uskaltaa laittaa omaa muksua enää sitten koulussa leikkimään, vai saako siitä jo jonkun outo- leiman jos ei ole nenä kiinni luurissa all the time. Huuh..
Tsemppiä kovasti kaikille yrittäjille, koetan vähän perehtyä juttuihin ajatuksen kera ja kommentoida jos tuntuu että on mitään älykästä sanottavaa
Toivottavasti memmu80 :a ei haittaa kun oma nikki on noin lähellä. en yhtään huomannut katsoa ennenkun muutin sen tuoksi..Alaviitteet liittyy inttämään "ei ihan viel, sitku xxx niin sitten saa tulla jos on tullakseen" ja xxx on nyt sitten työn alla. Olennaiset asiat on kuosissa, tää xxx on enemmänkin viivyttelytaktiikka
Toisaalta jos nyt tärppää ni on sitten on miekkosella kaks yhtä hullua(horoskooppi) käsissään äit ja laps, joten en ihmettele että venkoilee 
Kännykkäjutussa olen itse ihmetellyt samaa. KunMinäOlinPieni(voi elämä, and here we go again
) ei ollu mitään kännyköitä. Hypittiin narua ja oltiin hippaa, talvellakin vaikka oli kylmä. Vähän pelolla odotan miten sitä uskaltaa laittaa omaa muksua enää sitten koulussa leikkimään, vai saako siitä jo jonkun outo- leiman jos ei ole nenä kiinni luurissa all the time. Huuh..Tsemppiä kovasti kaikille yrittäjille, koetan vähän perehtyä juttuihin ajatuksen kera ja kommentoida jos tuntuu että on mitään älykästä sanottavaa

En olisi varmaan huomannut ja olisin ihan tyynesti osoittanut viestit pelkälle memmulle ja te miettisitte kovasti, että kumpaa se nyt tarkoittaa. Heh.
Taas sama paska...''ei jaksa, huomenna sitten..ei voi olla noin päivän päälle'' MUTTA KUN SE ON!!
Maanantaina pupuiltiin, mutta ei se riitä. No aina kun yöllä heräsin niin tunsin kipua ja aamulla oli tosi voimakkaita. Päivän mittaan kipu katosi ja juuri äsken tulin töistä kotiin tein itkien vessassa ovis testin ja ei hymyä. Otin tikun pois ja katsoin viivoja...haalistunut selvästi eli ovis oli ja meni ilman että päästiin hyödyntään
Mä oon tällä hetkellä niin pettynyt mieheen..... en jaksa enään tätä yritystä kun tää on näin masentavaa!!!!!!! En jaksa kysymyksiä ''koska te teette vauvoja'' en jaksa enään yhtään. Nyt tuntuu olevan voimat niin loppu tähän asiaan. On tosi ihme jos maanantain pupuilu tuottaa tulosta.....joten oon jo luovuttanut tämän ja tulevien kiertojen suhteen. Voitte olla 100% varmoja, että ei heru seksiä tältä akalta ainakaan ennen seuraavaa ovista. Ja oon miettinyt myös tuota että ei ajattelis mikä kierto päivä on,mutta en pysty sivuuttamaan ovista koskaan koska tunnen sen liian selvästi :'( Mä oon niin loppu......
joo saahan se mieskin toki kieltäytyä jos ei huvita mutta silti!! Haluuhan ne muuten sitten kuitenkin koko ajan