Multa myös lämpimät tervetulotoivotukset Maicylle! Kiva saada tänne lisää porukkaa ja toivotaan yhdessä, että siirrytään pian kaikki pois täältä plussanneiden joukkoon!!

:)
Hienoa, että talletushomma on kunnossa Jade, eiköhän sen sillä tavalla luulis tärppäävän varsinkin kun juuri SE päivä on käsillä. Sitten vain piinailemaan.
Hyvä Vargynja, että mieliala on nousussa. Mulla heittelee niin vietävästi ne pääasiassa olen aika optimistisen pessimisti... Mitä lie se voisikaan tarkoittaa. Lueskelen paljon vauvablogeja ja arvatkaa vaan kun selaillu niiden vanhoja merkintöjä ajoilta, joissa ne käy ensimmäisissä ultrissa jne. Niin suuri pisto tulee rintaan, että tuntuu, etten voi lukea. Huoh. Oi josko vain mullekin se onni suotaisiin, en jaksaisi enää odottaa :). Yritys on kova ja sama juttu täällä, tädille jätetään joka kerta eroilmoitus kun on käynyt! Kaipa se joskus uskoo olla tulematta.
Niin ja, olen nyt tullut siihen tulokseen, että nautin tulevasta raskaudesta vaikka pelko olisin persuksissa. Suuremmassa turvassa se vauveli on masussa kun sitten synnytyksen jälkeen täällä karussa maailmassa.
Laskeskelimpa huvikseni, että koska suurinpiirtein voisi olla LA jos raskautuisin tästä kierrosta. Toukokuun alussa. Seuraava olisi tuolla mun n. 42 päivän kierrolla vasta kesä-heinäkuun vaihteessä, eli kovin mieluusti ottaisin jo toukovauvan vaikka koulu olisikin silloin loppusuoralla. No, kaipa se vauva tulee, kun on tullakseen.
Niin ja olen nyt päättänyt, että tuleva lapsemme kastetaan. Kovin pitkään olin sitä mieltä ettei kasteta mutta uskonnonopetukseen lapsi osallistuu. Mies ja miehen suku tosin on hyvin uskovaisia (mun suku taas ei, eikä kuuluta kirkkoon) ja heille kaste on tärkeä. Joten jos se Jumala meille vauvan suo, niin mielelläni suostun kasteeseen. Kummi-ongelma meillä kyllä on.. Kun minä en haluaisi kummeja. Niiden tarkoitusperä on unohtunut enkä koe kummeja olennaiseksi osaksi elämää. Itsekin olen ollut rakastettu ja hyvin opastettu elämään ilman kummeja. Mutta kasteessa kaksi kummia on pakollisia.. En halua lapsen kummiksi ketään sellaista, kenet on sitten myöhemmin pakko kutsua juhliin jne. Ja yleensä kun kutsutaan vaan toistemme perheet.. Joo, ehkä aikaista ajatella tällaisia asioita
PS. Mulla on myös aikamoinen lohtu kaikki herkut. Mutta niiden syöminen ei rajoitu pelkästään kuukautisten aikaan

heheh.