Vargynja jos mittailet aamulämpöjä, niin aloita hyvissä ajoin noin viikkoa ennen kuin oletat oviksen tulevan, se mittaaminen. Tällöin huomaat parhaiten missä vaiheessa aamulämpö laskee ja kun on reilusti alhaalla, ni sit on merkki, että kohta on ovis. Mulla esim. normi lämpö on kutakuinki 36,5 astetta ja oviksen aikoihin se laski 35,2 asteeseen; sit seuraavana aamuna oli taas heti 36 astetta. Tietty kaikil se ei näy noin selkeästi, mut mulla kävi tuuri näkyi. Mähän kokeilin kans sitä greippimehua enkä kokenut siitä mitää apua. Täs kierros mul ei ollu sitä ees testis. Mun työrytmi on sellane että yhtenä aamuna voi alkaa 7, toisena 14, tai sit on näitä muita välissä olevia vuoroja myös; joten ei todellakaan mitään säännöllistä aikaa ollut mittaamiselle, kun välil mittasin klo 5.30 ja välil klo 10. Suosittelen testaileen, ei siinä mitään kuitenkaan menetä. Käytössäni oli digi kuumemittari, tällöin sain tarkempia lukemia. Kiitos onnitteluista! 
Allisson ikävä, että täti löysi sinne tiensä. Mukava kuulla, että reissu on mennyt hyvin. Onnea uuteen kiertoon.

Allisson ikävä, että täti löysi sinne tiensä. Mukava kuulla, että reissu on mennyt hyvin. Onnea uuteen kiertoon.
Olin jo ehtinyt toivoa, että nyt tulisi plussa kun tätiä ei tullut, mutta eipä sitten. Menkkoja odotellessa, toivottavasti ei kauheesti venähtäis. Vähän on ollut jo menkkamaista nippailua vatsassa, joten eiköhän se kohta.
En varma ole, mutta muistan lukeneeni jostain että jos ovis on myöhässä, niin on kuukautisetkin. Mutta toisaalta ihmiskroppa on niin erikoinen värkki, että kaikki on varmastikin mahdollista. Ja toi ressaamattomuus on kyllä se avainsana, hienoa että olet onnistunut siinä!