Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Toisaalta ihanaa, että voi jakaa tuntemukset. Kavereille tai sukulaisille en kovin paljoa ole pystynyt puhumaan kun en halua kuunnella kyselyitä joko jo. Molemmille veljilleni myös syntyy uudet pienokaiset. Toinen itseasiassa näillä viikoilla, toiselle la on kesäkuussa. En ehkä myöskään kehtaa myöntää, että halu on näinkin kova.. Vauvakuumeesta kyllä puhun mutta muuten pidän suuni supussa. Onneksi mieheni on kuumeilussa mukana 
Mutta niin, tän jälkeen siis sormuksen voi laittaa uudelleen kämmenen päälle ja katsoa tuleeko toista lasta ja taas samalla lailla oma ikä jnejne kunnes sormus ei enää heilu kämmenen päällä.
. Tätä faktaa tosin eivät juhlavieraat tienneet.. Että siitä tuntuu olevan aikaa mutta silti nyt kun taas lueskelee täällä kaikkia kirjoituksia niin muistot palaa. Toivottavasti tulevalla raskausajalla olisi onnellinen loppu
Meilläkin kaikki olisi valmista perheenlisäykselle: oma talo, piha, mies töissä ja minäkin pian valmistun (paitsi jos tärppi tulee jo seuraavista kierroista niin valmistuminen voi venähtää) Tottakai taloudellinen tilanne hieman mietityttää.. En silti vain huudella kaupungilla, että täällä yritetään raskautua.. ehkä myös siksi, että haluan pitää yllä "tulee, jos on tullakseen"-asennetta. Tosin huonolla menestyksellä
Onneksi täältä löytyy juttuseuraa! Eikä tarvitse pelätä muiden mielipiteitä :) Onkos sulla Nonna- lähipiirissä muita kuumeilijoita? Mulla pari on pari muuta opiskelutoveria, mutta en oikein halua kaikkea paljastaa varsinkaan, jos heillä tärppääkin ennen mua. Voi miten raastavaa joskus onkaan kuunnella muiden ilouutisia..
nyt lähinnä asia vähän naurattaa, mutta silloin se tuntui maailmanlopulta.. Nyt osaan ihan täydellä sydämmellä iloita toisten hyvistä uutisista..ainakin vielä! Saas nähä koska tärppää... Menkkoja tässä odottelen..tänään ois Kp 29/29... :) Elikkä siis kun seuraava ovis on niin sitten alkaa meidän ensimmäinen yrityksemme <3
mutta sisimmässä tiedän olevani täysin valmis en mä muuten tälläisiä asioita ees miettisi...mutta ehkä se murehtiminen on juuri sitä mikä kuuluu tähän ja silloin tietää ainakin miettineensä varmasti näitä asioita eikä suinpäin ryntää lasta hankkimaan ajattelematta. Ja miksi odottaa vielä monta vuotta jos kerran oma pääkoppa sanoo, että nyt on se hetki. :)
Eikä ystävillekkään tule näistä höpöteltyä, kun haluan pitää salassa niin kauan, kun vain mahdollista ja miehen kanssa onkin juteltu, että jos vain mahdollista niin sitten salaillaan ihan sinne 12 viikolle asti..mutta sais nyt ensi ittensä raskaaksi asti :)
Tai sitten ei sitä kiinnostaisi yhtään ja kysyisi vain, että taasko tuhlaan täällä aikaani enkä tee koulujuttuja :) Välillä joistakin asioista sanon miehelleni, kuten foolihapoista sun muista, että olen lukenut netistä niiden olevan hyväksi jne. Ei ole onneksi udellut sen enempää eikä kyttää sivuhistoriaa. Ihan hyvä, että meitä on vain yksi joka on tällainen himokuumeilija.
Jos siis on tullut juttua jostain tällaisista. Ja lasten kanssa kun työskennellään niin eiköhän se jossain vaiheessa aina siirry siihen. Yhdessäkin paikassa oli yksi minua vuoden nuorempi jo raskauden loppupuolella ja itselle iski niin kova kaipuu, että oli hieman pakko purkaa sydäntään. On ollut helpottavaa sanoa se ääneen mutta tutuille en vielä ajatellut jutella kun todellakaan ei kiinnosta vastailla uteluihin, että joko on tärpännyt. Vanhemmilleni en todellakaan tule kertomaan toiveista, kun he niin painottavat koulun suorittamista ennen lasten tekoa. Uskon heidän olevan kuitenkin onnellisia kun vihdoin saadaan kertoa heille ilouutisia.