Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voimia sinulle kokemasi jälkeen <3, elämä on välillä vaikeaa, mutta kyllä se helpottaa ajan myötä, usko pois :) Minä olen saanut tämän viikonlopun iloita muiden vauvauutisilla. <3 toinen ystäväni synnytti eilen potran pojan, ja toinen oli plussannut! Nyt mulla kp10.. ostin nuita ovistikkuja, ja mietin että mikä päivä ne kannattas aloittaa, pakkauksesta kyllä luin ohjeet, MUTTA kun kierto ei oo säännöllinen: 35-36 tai pari päivää yli. Niitä en ole ennen kokeillut, joten apua tarvittais!
Omaa: Mulla on ollu nyt ihan ihme tuntemuksia viime vkl:sta asti. On mahanpohjaa nipistelly, vihlonu ja tuntunu sellasta paineen tunnetta. Enkä nyt tiedä mitä ajatella...Ovistikkuja mulla ei enää ollu, joten päätettiin, et mennään tässä kierrossa "joka toinen päivä"-tyylillä sen viikon ajan, kun oviksen piti teorian mukaan olla. Noh tänään on kp 24/28 (dpo 9) ja aamulla tehty testi (Davidin 10mIU/ml testi) näytti negaa, ei edes haamua. En tiedä sit oisko se voinu vielä edes näkyä, mut mielenrauhaa kai mä tolla lähinnä halusin, enkä kyllä olis niin varma, et sitä sillä sain.
Mun oli pakko tehdä toi testi, kun en meinannu saada nukutuksi, kun mietin vaan, et olenko mä luulotautinen ja kuvittelen kaikki noi oireet vai voisinko olla raskaana. Tiedä nyt sitten, kai täytyy malttaa odottaa ja testata uudelleen sit, jos tätiä ei näy. Tosi erikoisia noi tuntemukset on ollu, kun mä en tosiaan ruukaa kipuilla menkkoja normaalisti ollenkaan, niin en pistäis niitä senkään piikkiin. Et jos sitä plussaa ei tule, niin sit mun pääkopalla on tosi iso vaikutus mun "oireisiin" ja olen saanu itse ne aikaan tai sit tuolla alakerrassa on jotain muuta hämminkiä. Näistä seuraavista päivistä tulee kyllä niiiiiiiin pitkiä...
Siis heräsin keskellä yötä siihen, että mahanpohjaan sattui niin kovasti, etten saanut enää nukuttua. Voi sitä pettymyksen määrää, sitä ei kyllä voi sanoin kuvata. Lisäksi toi oli todella harvinaista mulle, että kipuilin noin kovasti. Oon nyt sitten miettiny, että oisko siellä voinu olla jotain yritystä sitten kuitenkin, kun oli niitä tuntemuksiakin, mut nyt vaan joku korkeampi taho puuttui peliin. Laskin kp1 taaksepäin ja meillä oli kyllä peittoa heilutettu just oikeaan aikaan, sikäli mikäli mun kroppa nyt toimii tän yleisen teorian mukaan ja se ovis on sillon 14 päivää ennen. Hiukkasen se pistää masentaan, ettei tärpänny ja yhtä kova yrittäminen tässä kierrossa ei kyllä yhtään innostais, menee jo niin suunnitelmalliseksi, et mä en tykkää. Mut ei kai se muu auta, ku heilutella peittoa sit kalenterin mukaan, kun ei se laps sieltä ota muutenkaan tullakseen. Miestä ei tuntunu haittaavan viime kierrossakaan, enkä usko et sitä haittaa yhtään nytkään, ompa ihme