Berliininmunkki
Satasella mukana keskusteluissa
Hejsan!
Ilmottaudun myös tännekin palstalle:) Eli esikoinen meidän perheeseen haaveissa. Minä 24 v ja mies 28.Yhteistä eloa takanapäin 2,5 vuotta, kihloissa vuosi. Yrityskertoja 1 takana päin. Pillerit olleet pois käytöstä jo helmikuusta alkaen, mutta mies kaipasi totuttelua tilanteeseen. Viime kierrossa sitten näytti vihreää valoa ja nyt käynnisty toinen kierros. Täti tupsahti kylään sunnuntaina ja nyt pakkaillut kamojaan monta päivää. Ensi viikolla hyödynnetään siis päivät kunnolla;) Kierto mulla melko tasainen vaihdellen 25-28 päivää. Pahoittelut, että näin omaa napaa tuijottelin alkuun, mutta kunhan tutuiksi tullaan niin pystyn varmasti teille kaikille paremmin kirjoittelemaan:)
Hyvää alkanutta viikonloppua teille kaikille! Plussatuulia <3
Ilmottaudun myös tännekin palstalle:) Eli esikoinen meidän perheeseen haaveissa. Minä 24 v ja mies 28.Yhteistä eloa takanapäin 2,5 vuotta, kihloissa vuosi. Yrityskertoja 1 takana päin. Pillerit olleet pois käytöstä jo helmikuusta alkaen, mutta mies kaipasi totuttelua tilanteeseen. Viime kierrossa sitten näytti vihreää valoa ja nyt käynnisty toinen kierros. Täti tupsahti kylään sunnuntaina ja nyt pakkaillut kamojaan monta päivää. Ensi viikolla hyödynnetään siis päivät kunnolla;) Kierto mulla melko tasainen vaihdellen 25-28 päivää. Pahoittelut, että näin omaa napaa tuijottelin alkuun, mutta kunhan tutuiksi tullaan niin pystyn varmasti teille kaikille paremmin kirjoittelemaan:)
Hyvää alkanutta viikonloppua teille kaikille! Plussatuulia <3
Sen jälkeen kun alettiin yrittää, on pelottanut eniten se, että jos joudutaankin yrittämään kauhean kauan. Se olisi kovin stressaavaa, ja pelkään myös et siitä saattaisi tulla ongelmia seksielämään. Ja pieni pelko hiipii mieleen, että alotettiinko sittenkin liian myöhään yritykset, jos tuleekin jotain ongelmia... Mä oon nyt 29, mies on 33. Mutta varmaan tällaisia ei vielä kannattais murehtia. Suurimman osan ajasta oonkin ollut ihan positiivisella mielellä. Mutta kyllä näitä vauvajuttuja tulee vaan vatvottua päässä, ei niitä voi olla ajattelemattakaan :) Mut täytyis koittaa pitää se sellaisena mukavana haaveiluna ja nauttia tästäkin elämänvaiheesta.