Lääkkeellisen tyhjennyksen kokemuksia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja nyt joudunki imu toimenpiteeseen, kun jäi istukan palanen sinne... Kohta tpimenpide missä pitäis kestää 15 min 😱 Hirvittää, että sattuuko se paljon 😢

Muoks. Kesti kyllä kauemmin, koska mulla taaksepäin kallistunut kohtu.

Muokattu viimeksi:
Onko muilla kokemuksia siitä, ettei tyhjeneminen alakaan Cytoteceistä huolimatta?
Onko tässä nyt ainoa vaihtoehto tuo kaavinta? Minulla ei minkään sortin kipuja, eikä hyytymiä ole tullut pihalle paljon ollenkaan. Vuotokin hiipumaan päin.

Onko muilla kokemuksia siitä, ettei tyhjeneminen alakaan Cytoteceistä huolimatta?
Onko tässä nyt ainoa vaihtoehto tuo kaavinta? Minulla ei minkään sortin kipuja, eikä hyytymiä ole tullut pihalle paljon ollenkaan. Vuotokin hiipumaan päin.
Kannattaa ottaa yhteys saamaasi naisten akuutin tms numeroon. Joka alueella vähän eri käytännöt. Voi olla, että saat lisää cytoja, tai voi olla että joudut osastolle eai kaavintaan. Näissä valitettavasti on useita eri toimintatapoja eri alueille

Kannattaa ottaa yhteys saamaasi naisten akuutin tms numeroon. Joka alueella vähän eri käytännöt. Voi olla, että saat lisää cytoja, tai voi olla että joudut osastolle eai kaavintaan. Näissä valitettavasti on useita eri toimintatapoja eri alueille

Selvä, kiitos neuvosta. Täytyypi soitella sinne, jos ei tästä ala muuttumaan tilanne.

Lääkinnällinen tyhjennys aloitettu eilen, ja tähän mennessä mennyt suhteellisen helposti. Tosiaan tiistaina valmisteleva lääke, josta tuli vaihtelevasti lieviä ja vähän kovempia menkkamaisia jomotuksia. Vuoto kuitenkaan ei valmistelevasta lääkkeestä alkanut. Eilen aamusta otinkin sit kipulääkkeet ja itse tyhjennyslääkkeet, ja siitä meni parisen tuntia että vuoto alkoi. Vuoto oli ensimmäiset tunnit hyvin runsasta, mutta aijemman kokemuksen perusteella osasin tähän varautua, niin ei tullut nyt niin shokkina. Vuonna 2020 koettu tyhjennys oli itselle paljon pelottavampi kokemus, vaikka silloinkin fyysisesti koen päässeeni helpolla.
Tälläkin kertaa kivut pysynyt kokoajan siedettävinä (eilen otin panadolia ja buranaa muutaman kerran, sekä sit saamani kaksi vahvempaa kipulääkettä joista otin toisen eilen aamulla, ja toisen eilen illalla) Kaikinpuolin kokemus on ollut fyysisesti helpohko. Tavallaan surullista, mutta myös henkisesti tämä meni yllättävän helposti. Veikkaan että toistuvat keskenmenot on vaan turruttanut jonkun osan mussa jo.

1000084882.jpg

Täällä neljä viikkoa tyhjennyksestä ja testi tänään päivällä noin 3h pidätyksellä näin räikeä plussa 🙄 unohdin aamulla tehdä yön jäljiltä ja halusin tänään sen kuitenkin tehdä kun ajattelin että nyt tää olis ohi. Kuvassa jo testi kuivunut noin 8h.

Laitoin klinikalle viestiä, että mitäs nyt niin uusi testi viikon päästä ja hoitaja soittaa saman päivän aikana ja mietitään jatkoa puhelimessa.

Pieni mahdollisuus on, että voisko olla uusi plussa koska ollaan hommailtu tässä odottelun aikana kun ei vuotoa ole ollut koko ajan, mut eiköhän toi vanhaa plussaa vielä ole kun varsinaisesti vuotelu tyhjennyksestä loppui kokonaan vasta viikko sitten.

Hitto että turhauttaa 😞

Takaisin