U Unelma27 Näppärä viestien naputtelija Eilen klo: 13:55 #681 Ja nyt joudunki imu toimenpiteeseen, kun jäi istukan palanen sinne... Kohta tpimenpide missä pitäis kestää 15 min Hirvittää, että sattuuko se paljon Muoks. Kesti kyllä kauemmin, koska mulla taaksepäin kallistunut kohtu. Muokattu viimeksi: Eilen klo: 21:18
Ja nyt joudunki imu toimenpiteeseen, kun jäi istukan palanen sinne... Kohta tpimenpide missä pitäis kestää 15 min Hirvittää, että sattuuko se paljon Muoks. Kesti kyllä kauemmin, koska mulla taaksepäin kallistunut kohtu.
U Unelma27 Näppärä viestien naputtelija Eilen klo: 17:00 #682 @Hyvin kai meni tai ei tuntunut hirveän pahalta puudutteiden ja kipulääkkeiden takia. Nyt vaan yritän toipua ja toivoa että se oli siinä
@Hyvin kai meni tai ei tuntunut hirveän pahalta puudutteiden ja kipulääkkeiden takia. Nyt vaan yritän toipua ja toivoa että se oli siinä
Salamaire Satasella mukana keskusteluissa Eilen klo: 20:26 #683 Mä otin tunti sitten Cytotecit ja nyt odottelen, että alkais vuoto kunnolla. Vähän pelonsekaisin tuntein mennään
Mä otin tunti sitten Cytotecit ja nyt odottelen, että alkais vuoto kunnolla. Vähän pelonsekaisin tuntein mennään
U Unelma27 Näppärä viestien naputtelija Eilen klo: 21:19 #684 @Salamaire Tsemppiä Toivottavasti sujuu hyvin
Salamaire Satasella mukana keskusteluissa Eilen klo: 21:24 #685 Unelma27 sanoi: @Salamaire Tsemppiä Toivottavasti sujuu hyvin Click to expand... Kiitos toivon todella, et pääsisi mahdollisimman ”vähällä”
Unelma27 sanoi: @Salamaire Tsemppiä Toivottavasti sujuu hyvin Click to expand... Kiitos toivon todella, et pääsisi mahdollisimman ”vähällä”