Raskaaksi 2021

Mulla on nyt dpo 8 ja yleensä tähän mennessä on ollut jos jonkinlaista oiretta. Yleensä juilii kovasti alavatsaa oviksesta asti ja nännit kipeenä dpo8 alkaen. Nyt ajoittain tuntemuksia alavatsalla, mutta ei niin paljon kun yleensä. Eikä oo tullut myöskään nännit yhtään kipeäksi.
Eli ihan oireetonta kyllä on. Meinaan kyllä huomenna testata, kun ei malta odottaa. :hilarious:
Iltalämmöt olleet 37 paikkeilla tai vähän yli. Ja aamulämpö nyt pari päivää kohonnut ylöspäin aina edellisestä aamusta. Toki tässä vaiheessa kiertoa ihan normaalia tuo lämmönnousu.

Mietin tässä muuten, että mitä kuuluu sulle Pillow? :happy093.
 
Mietin tässä muuten, että mitä kuuluu sulle Pillow? :happy093.

Kiitos kysymästä! :shy: :Heartred

Täällä mä taustalla päivittäin lueskelen teidän kuulumisia. :)
Omassa yrittämisessä on tylsä vaihe menossa ja erittäin hiljaista. Keskenmenosta toipumisessa on ollut kaikenlaista erikoista extraa. :sorry:
Mutta luulen, että voiton puolella ollaan ja uusi kierto alkoi viime viikolla.. :think005 :)
ja toivottavasti ovulaatio antaisi pian itsestään jotain merkkejä. :rolleyes:


Siellähän on jännimmistä jännimmät päivät menossa! :wideyed: Tulethan heti aamulla jakamaan meille testailupäivityksiä. :smiley-bounce012
 
Kiitos kysymästä! :shy: :Heartred

Täällä mä taustalla päivittäin lueskelen teidän kuulumisia. :)
Omassa yrittämisessä on tylsä vaihe menossa ja erittäin hiljaista. Keskenmenosta toipumisessa on ollut kaikenlaista erikoista extraa. :sorry:
Mutta luulen, että voiton puolella ollaan ja uusi kierto alkoi viime viikolla.. :think005 :)
ja toivottavasti ovulaatio antaisi pian itsestään jotain merkkejä. :rolleyes:


Siellähän on jännimmistä jännimmät päivät menossa! :wideyed: Tulethan heti aamulla jakamaan meille testailupäivityksiä. :smiley-bounce012

Kiva kuulla susta!
Ja ihanaa, että uusi kierto alkoi. Nyt vaan toivotaan, että ovis tulee pian ja pääsette sen hyödyntämään! :smiley-bounce013:love7
 
Kiva kuulla susta!
Ja ihanaa, että uusi kierto alkoi. Nyt vaan toivotaan, että ovis tulee pian ja pääsette sen hyödyntämään! :smiley-bounce013:love7


Kiitos! :Heartred

Toivotaan tänne ovulaatiotesti plussa ja sinne raskaustesti plussa. :grin

Jostain syystä en saa tuolla linkillä kuvaa näkyviin. Liekö mun puhelin sekoilee.. :confused005
Mutta nyt pisti jännittämään teidän puolesta!! :woot:
 
Laitan vielä tähän kuvan, jos toi aijaan kuva ei aukee teille. Mitä raati sanoo?
:woot:
 

Liitteet

  • IMG_20210922_193149.jpg
    IMG_20210922_193149.jpg
    908.2 KB · Katsottu: 188
No niinhän siinä kävi, että tänään testi oli negatiivinen. Eli ei ollut viivanalku tuo eilinen. :sad001Nyt toki vasta dpo9, eli kaikki on vielä mahdollista, mutta silti. :shifty:
 
No niinhän siinä kävi, että tänään testi oli negatiivinen. Eli ei ollut viivanalku tuo eilinen. :sad001Nyt toki vasta dpo9, eli kaikki on vielä mahdollista, mutta silti. :shifty:


Äääh.. Voi tylsyys. :sorry:
Mutta niin kuin itsekkin sanoit! Hyvin on vielä aikaa plussaksi muuttua. :happy:

Ja kaikki turhat toivoa antavat viivat pitäs kieltää laissa. :shifty:
 
Kävin äsken verikokeissa niitä lapsettomuuspolin tutkimuksia varten. Rankka aamu. Tullut mietittyä ja itkettyä taas. En tiedä miksi, mutta koen itseni ja koko parisuhteen todella epäonnistuneeksi nyt. Samalla pelottaa, ettei edes hoidoillakaan onnistu. Pään kanssa kamalaa kamppailua, kun ei enää jaksaisi edes toivoa ja yrittää. Toivottavasti tämä mieli tästä muuttuisi vähän positiivisemmaksi vielä kierron edetessä. Meinaa vähän petipuuhiakin lannistaa tälläinen negatiivisuus:shifty:
 
Onko joku tullut joskus raskaaksi yhdynnästä, joka on vasta ovisplussaa seuraavana päivänä vasta? Sain eilen aamupäivällä plussan, mutta ihan pieleen meni eilisen osalta tallettelut. Oon ihan murtunut kun kerrankin sen plussan sain ja sit missattiin eilinen mahis. Olen ymmärtänyt, että ovisplussan aikaan on jo ”kiire” jos meinaa saada siimahäntiä sinne pelipaikoille ajoissa. Eiliset alavatsan jomotukset myös kadonneet, eli tuntuu että ovulaatiomyllerrys on ehkä eilen ollut päällä.
 
Ja sitten koitti kp1.:sad001

Kyllä se alkaa pikkuhiljaa masentaa kun joka kk ne menkat ilmestyy...

Toivoa silti riittää, että jospa se tästä kierrosta tärppää... muutama kk vielä aikaa, ennenkuin laitetaan "pillit pussiin" ..

:pale:pale:pale:pale
 
Kävin äsken verikokeissa niitä lapsettomuuspolin tutkimuksia varten. Rankka aamu. Tullut mietittyä ja itkettyä taas. En tiedä miksi, mutta koen itseni ja koko parisuhteen todella epäonnistuneeksi nyt. Samalla pelottaa, ettei edes hoidoillakaan onnistu. Pään kanssa kamalaa kamppailua, kun ei enää jaksaisi edes toivoa ja yrittää. Toivottavasti tämä mieli tästä muuttuisi vähän positiivisemmaksi vielä kierron edetessä. Meinaa vähän petipuuhiakin lannistaa tälläinen negatiivisuus:shifty:

Meillä sama tilanne, eilen saatiin lähete. Tänään soitettiin jo polilta ja pyydettiin toimittamaan verikoetulokset vielä heille paperisena. Olen ollut todella väsynyt, itkuinen ja epätoivoinen. :sad001 välillä on hyviä päiviä, mutta sitten on näitä huonoja...
 
Meillä sama tilanne, eilen saatiin lähete. Tänään soitettiin jo polilta ja pyydettiin toimittamaan verikoetulokset vielä heille paperisena. Olen ollut todella väsynyt, itkuinen ja epätoivoinen. :sad001 välillä on hyviä päiviä, mutta sitten on näitä huonoja...

Meille ei puhuttu mitään paperiversiosta, mutta vielä pari kuukautta pitää vissiin odotella ennen ensimmäistä käyntiä. Miehelle pitää näiden verikoetulosten jälkeen varata se siemennestenäytteen otto aika. Meni kyllä puolet lääkärin puheesta ohi silloin, kun väkisin alkaa itkettää aina. Varmasti tämä syksykin, kun pimenee ja on sateista niin tekee oman osansa mielialan synkkyyteen. Ihan samat tuntemukset täällä. Paljon jaksamista sinne :Heartred
 
Täällä ollut kanssa aika vaikeita aikoja, tuntuu että pettymys on taas ottanu suuren vallan :sorry: Harmittaa teidän muidenkin tilanteet, vaikka toisaalta hoitopolun alkaminen on juurikin hyvä asia, silloin ainakin tehdään kaikki mitä pystytään :Heartred Meillä siis lähetteen saanti edessä myös marraskuussa mikäli tässä ei tärppäile, muakin ahdistaa, itkettää, turhauttaa ja pelottaa koko aihe :sad010Meillä mies sai juuri testitulokset, jotka olivat onneksi hyvät. Verikokeetkin mitattu toukokuussa, ei tarvitse kuulemma enää sitten uudestaan ottaa. Eli kaikki mitä ennen lähetteen saamista voi tehdä on nyt tehty. Ei auta kuin toivoa parasta.

Toivottavasti @Pupuli muuttuisi vielä plussaksi, mäkin kävin oikein katsomassa tuota kuvaa uudestaan ja niin selvästi näkyy viiva :sorry: Ihan kamalaa saada turhaa toivoa, nuo viivanpaikat ovat kyllä inhottavia :banghead:
 
Kävin äsken verikokeissa niitä lapsettomuuspolin tutkimuksia varten. Rankka aamu. Tullut mietittyä ja itkettyä taas. En tiedä miksi, mutta koen itseni ja koko parisuhteen todella epäonnistuneeksi nyt. Samalla pelottaa, ettei edes hoidoillakaan onnistu. Pään kanssa kamalaa kamppailua, kun ei enää jaksaisi edes toivoa ja yrittää. Toivottavasti tämä mieli tästä muuttuisi vähän positiivisemmaksi vielä kierron edetessä. Meinaa vähän petipuuhiakin lannistaa tälläinen negatiivisuus:shifty:


Tsemppiä kovasti! Itselle tuli lisää toiveikkuutta kun käyty polilla :Heartpink
 
Mua jotenkin pelottaa noissa hoitojen aloituksessa ja tutkimuksissa se, että entä jos sieltä löytyy jotain mitä ei voi korjata tai minkä johdosta oikeasti pitää valmistautua siihen, ettei voi enää saada lapsia :oops:

Toivotaan, että mekin saataisiin toiveikkuutta. Sille olisi tosiaan käyttöä nyt.
 
Takaisin
Top