oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ainiin, mullakin tulee päkiät tosi helposti kipeäksi. Ei ole kroppa tottunut kantamaan tällaista painoa ennen... Lähestyn kovaa kyytiä kymppikerhoa :grin

Naksu, sain antibioottikuurin mutta ei ole vielä auttanut. Farmaseutti sano että on oikea hevoskuuri, normisti otetaan 2 pilleriä päivässä mut mulle lääkäri määräs 3 päivässä! Farmaseutti joutu oikeen etsimään tietoa saako niin kovaa annosta antaa raskaana olevalle.
Ja mulla on ihan sama ongelma, vauvan peppu työntyy oikealle kylkiluiden alle enkä pysty taivuttamaan eteenpäin lainkaan.

Siis tää unettomuus :sad001 Väsyttää ku pientä apinaa, mutta en vaan meinaa nukahtaa. Sitte ku viimein nukahdan niin sitä lystiä kestää pari tuntia ja taas herään. Alkaa päivät mennä läpi ihan zombina ja kiukutellen. Sanat on hukassa ja ajatus takkuaa. Kaverit nauraa että mä vaan harjoittelen tulevia öitä varten. Ei nyt nappais paria kuukautta etukäteen kyllä harjoitella ku levätähän tässä kuuluis tulevaa koitosta varten...

Täällä kans pusketaan kovasti oikealta puolelta läpi. Välillä tuntuu et sen jalka on tuolla rintalastan alla ku käy nii prkl:n kipeää :o ja maha on välillä nii hassun muotonen ku puskee peppua navan vierestä läpi :) tiiä itkeekö vai nauraa kunon hauskan näkönen mut samalla käy niin kipeää :o :)

Makoilin just paljain jaloin sohvalla ja herra jestas millaset limput mun jalat on!!! Aiemmin oon vaan huomannut turvotusta nilkoissa mut nyt on koko jalkapöytä turvoksissa. En vaan millään haluis käyttää mitään tukisukkia, en tiedä saisinko niitä edes puettua tämän kummun yli!?

Mashnu mulla on ihan sama! Ei halua edes mennä sänkyyn, kun tietää sitä pyörimistä kestävän vaikka kuinka kauan ennen kuin nukahtaa :(

Täällä kans tullaan oikeelta puolelta läpi! Neuvolassa kun mittailtiin mahaa ja täti sano et on joko tosi pieni tai poikittain. No neitihän vastas siihen kunnon potkulla et hyvä ettei tullu vedet silmiin. Neuvolatäti totes et joo on poikittain ja nyt ymmärtää ku sanoin et hyvä ku ei tuu mahasta läpi. Unettomuus/ väsymyski vaivaa. Tosin nyt on vähä stressii mahdollisten muuttoasioitten ja kaiken muunki kaa nii saa vielä huonommin nukuttuu.

Mashnu mulla on ihan sama! Ei halua edes mennä sänkyyn, kun tietää sitä pyörimistä kestävän vaikka kuinka kauan ennen kuin nukahtaa :(
No sepä se... Hei, se kaks tuntia tuli nukuttua nyt. On tää sellane laji...

Levätty on ;) Menen muuten tänään synttäreille jossa näen kätilöksi valmistuvan siskoni. Onks kellään mitään kysyttävää? :) Ois hauska silleen kaffepöydässä vaikka tykittää kyssäreillä puhelin kädessä, että "entäs tää kun nimimerkki honeymom69 kysyy saako raskaana oleva imee parsaa" :confused::p
No ei vais... mun jutut naurattaa vaan mua itteeni... Mutta ajattelin kyllä, että se vois koittaa kokeilla miten päin tirppa täällä lymyilee. Minusta tuntuu että se on poikittain taas kerran.

Nyt piti ottaa pienin sormus pois, kun vielä saa. Toivottavasti tästä vielä kuivuu vanhaan kokoon, on niin outoa "yhtäkkiä" muuttua kun on 20 vuotta ehtinyt tottua olemaan jotakin. Tai no, se juna tais mennä jo: pientä on sormien turpoominen tässä elämänmuutoksessa :D

Täällä saanu sormukset ottaa pois jo... en ees muista enää millon :o nauroinki miehelle et ostaako se mulle uuden (hienomman) kihlasormuksen jos vanha ei mee enää synnytyksen jälkee takas sormee :) :)

Mä en pysyy enää pitää mammahousujen sitä masunosaa ylhäällä ku se puristaa :/ Miten niin oon isokokonen ja toissa viikolla ostin uudet liivit vaan eipä mee enää päälle :(

eka97 tsemppiä sen silmätulehduksen kanssa!

Just lähti iteltä se silmätulehdus ja lääkäri sano et kaikki kunnossa.. Kävin sit eilen keikalla ja seisoin 2h kun en malttanut mennä istumaan. Kotona totesin et jalat vähän turvonnu ja väsyttää, eli kaikki hyvin kunhan saa unta. Puol viideltä heräsin järkyttävään kipuun lantiossa+alaselässä ja lisäks supisteli. Pyörin sit päälle 3h tuskissani (panadol ja lämpöpussi helpotti vähän) ja jossain vaiheessa kävin oksentamassa myös. Tosi rentouttava yö siis. Enpä ole paljoa seisoskelemassa jatkossa.. Onneks nyt pystyy edes makuuasennossa suunnilleen oleskelemaan, pystyssä alkaa aika nopeesti sattumaan. :(

mannikka, onko jotain lääkettä/silmätippoja joita sais käyttää?

On, antibioottisilmätipat on ok, kun ovat paikallisesti vaikuttavia. Lääkärillä pitää kyllä käydä, että ne saa..

Minulla on jäänyt lomudal ja bebanthen eye silmätippoja jäljelle..

Takaisin