Näihin saa sekä maxicosin että Britaxin adapterit. Siksi myös ostin kun saan sitten nostaa kaukalon näihin ja vieressä se sisaristuin. Meidän matkarattaat on suht uudet mutten tee niillä mitään ( niihinkin kaukalo meni) kun tämä nuorempi isosisar on keväällä vasta 1v. 8kk. Eli seisomalauta ei tulisi kysymykseenkään. Ostin Vaunuaitasta joka Suomessa toinen jälkeenmyyjistä. Moni ystäväni on tilannut netistä Hollannista tai Ruotsista, mutta itse ajattelin omalla kohdalla, että huolto ja takuu on helppo yhdestä paikasta. Yksi kaverini joutui jonkun osan vaihtamaan ja joutui kaikenmaailman nettivideoita ja klippejä lähettelemään. Itse en jaksa, vaan olen iloinen jos jälleenmyyjä tekee sen puolestani. Nämä on todella kevyet ja menee sitten sisaristumella ja vaunukopalla. Runko mahtuu mun autoon, vaikka ehdin vaihtaa keväällä farmari Volvon Fordin B-maxiin. ( Fiestan alustalle tehty pikkuauto) heh. Ei ollu perheenlisäys sillon vielä tiedossa... Ajattelin kokeilla jos nämä menisi mulla matkarattainakin jos kuljen vauvan kanssa kaksin: kaukalo mukaan ja runko peräkonttiin.