Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei tässä enää oo syytä pahotteluun vaan pikemminkin onnitteluun, kun se oli jo selvää, ettei tuolla ketään voi olla. Pelkäsin jo, että onkin jostain muusta kamalasta syystä hcg koholla. Onneks ei. Nyt vaan ootellaan rauhassa vuodon alkamista :)

Hienot on viivat Jenny! Onnea!

Freyja I feel you. Ei ole helppoa tää odottaminen. Ensin riemuitsee plussasta ja sitten hermoilee ja tuskailee epätietoisuudessa ja odottaa ekaa ultraa.

Mä testasin aamupissasta samalla testillä kuin eilen ja tulin siihen tulokseen, että ne on ihan paskoja. Näyttää mitä sattuu. Hcg ei voi mietenkään (ilman vuotoa) laskea niin nopeasti, että viivat haalenee muutamassa tunnissa noin paljon. Viskasin testi roskiin jo ennen testiajan loppumista. Mua etoo ja päätä särkee taas vaihteeksi ja mä päätin olla ainakin perjantaihin saakka, mielummin heinäkuuhun alkuun saakka :)

Oon täällä taustaillut nyt viikonlopun kun oltiin reissussa.

Nyt en tiedäkkään oviksesta?? Kp7-10 oli ovislimat jonka jälkeen ei enää ja nyt eilen runsaat ovislimat ja kp16 oli eilen. Eli ei varmaankaan kannata testata isänpäivänä :( :D

Täällä ympärillä kaikki raskautuu paitsi minä :( monta tuttua raskautunut. Kaiken huipuksi täältä meidän kylältä eräs juoppo raskaana. Ja kaljaa kittaa silti. Ei ole reilua..

Mutta Jennnylläkö täällä oli ihanat viivat<3

Plussatuulia tasaisesti teille kaikille ja pahoittelut tädeistä!

Hienot on viivat jennnyy ♡

Tervetuloa uusille ja pahoittelut tädistä tai muista negatiivisista jutuista :(

♡ Ihanaa viikkoa kaikille ♡

Seurailen täällä taustalla ja keräilen palasia...
Onneksi mulla on maailman ihanin/rakastavin ja huomaavaisin aviomies ♡ ja täydellinen ihana pieni poika ♡ keskitympäs tähän elämään ja nautin tästä ihanasta arjesta kotiäitinä. Kuinka voikaan nuita kahta rakastaa ♡:)

Onnea Jenny! Selkeät viivat. Paljon tarrasukkia matkaan.

Täällä odotellaan vielä 1,5 vk ennen kun päästään testaileen. Tyhmä kysymys, mutta mikä toi dpo on? Onko se päivät oviksesta?

Onnea Jenny selvät viiva näkyy!<3
Oon taustaillut nyt ja yrittänyt unohtaa vauvahaaveet kokonaan. Nyt oltaisiin jo ensimmäisen kolmanneksen paremmalla puolella jos kaikki olisi mennyt hyvin. Viikonloppuna ajattelin asiaa pitkästä aikaa eikä siinä kyyneliltä säästytty.
Tänään kävin labrassa hcg mittauksessa ja nyt jännäillään tulosta.
Tälle kierrolle ei ole kyllä kauheasti odotuksia kun tuhruttelee joka toinen päivä..
Mukavaa päivää kaikille! :)

Onnea Jennnyy! Tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan! :)

Pepe tsemppiä, ymmärrän miten harmittaa nähdä muiden ympärillä raskautuvan ja varsinkin tuollaisten jotka ei sitä vauvaa arvosta. Tsemppiä!

Plussa puhallusta kaikille :)

Noin olin vähän haistellut, mutta en ollut sata varma. Kiitos Mimmu.

Mistä sen sitten tietää, jos ei ole ovista tikuttanut?

Noin olin vähän haistellut, mutta en ollut sata varma. Kiitos Mimmu.

Mistä sen sitten tietää, jos ei ole ovista tikuttanut?

Ei sitä voikaan tietää, tietysti säännöllisestä kierrosta sen voi arvioida ilman tikuttamistakin mutta se voi siirtyä koska tahansa.

plaaah. Aika matelee. Kp21/29-30. Dpo 5-6

Kuka tänne oli sen jonku taulukon pistäny mis näky et mitkä dpot oli hyviä testipäiviä tms? Saisko sen uusiks ko en löytäny sitä tuolta enään :D

jennyllä oli komeat viivat testissä! Kilokaupalla tarraliimaa pienelle :)

muoks.
Toinen tissi on tosta vähän nännin yläpuolelta kipee :o ihanku siihen olis joku osunut tmv mut ei kyl oo :D

Vaun laskurin mukaan tänään olis dpo 8 tai 4 riippuen kierron pituudesta. Mulla kierto ollut 28-32 pv. Nyt kp 22/28-32. Tuntuu kyllä, että se olisi ollut tuo aikaisempi dpo 8, koska limat olivat vahvoja ennen sitä. Melko kuivaa oli tuolloin 1.11. Millä dpo:lla olette aikaisintaan testailleet?

jennnyy, tosi hienosti lähteny siellä viivat vahvistumaan! :Heartpink

Anskunen, täällä ei oo kuumetta, mutta toi kurkussa olevan kaktus on vaan isontunu ja nuhankin lykkäsi :sad001 Mutta sulla tää johtuu siitä, että plussaat kohta :wink

Yleensä en kellekään menkkoja toivo, mutta Azalea sun olisi aika päästä jo piinasta ja uuteen yritykseen! :Heartpink

pp, komppaan sua. Miksi muiden dpo:t ja kp:t vaan vilisee silmissä ja omat matelee? :grin Dpo 10 alkaen voi alkaa jotain haamua näkymään, mutta järkevintä on testata vasta kun menkat on myöhässä. :wink Jää näkemättä ne turhat negat sekä haamujen esiasteet, jotka ei sitten pysykään... Ai niin ja mulla on kans vasen tissi kipeä, oikea ei :grin

NAPAA: Noni, soittelin neuvolaan tosta joka kierron seuralaisesta eli tuhrusta. Neukkutäti oli tsemppaava ja ihana, mutta oli sitä mieltä ettei lähdetä vielä tutkimaan vaan odotellaan vuodenvaihteen yli, että tapahtuuko mitään (eli tuleeko sitä plussaa). Sitten tarvittaessa omalääkärille (verikokeilla kilppari, keltarauhashormoni yms.) Oli sitä mieltä, että tollainen pieni vuoto kierron lopussa on osalle naisista jopa normaalia ja ei pitäisi edes estää raskautumista! :eek: Ei ollut ollenkaan huolissaan, kun kerta ovis todistetusti tapahtuu ja kierto on jo suht säännöllinen. :)

Ai niin, lueskelin tuolra heinäkuisista yhden ihmisen kokemuksia. Hän oli raskautunut vastaavanlaisista tuhruista huolimatta, joten antaa toivoa :angel4

Voipi olla, että jos ensi viikolla uusi kierto käynnistyy niin otan foorumista vähän etäisyyttä ja jätän ovistikut kaappiin. Voihan tässä liiallisella yrittämiselläkin olla näppinsä pelissä :wink Katellaan!

Nyt siis kp 20/29 ja dpo 5, flunssa yrittää pirkules iskeä päälle just kun lähdettäisi reissuun viikonlopuksi. Mie en luovuta vaan nujerran sen! :grin

Muokattu viimeksi:
larissa inshaAllah sieltä kuitenki plussa tulis tuhrusta huolimatta se on tosi ärsyttävää, itelläki ollu välillä sitä aikasemmin ni hermot meni.

Gatusa, joo eipä tässä auta ressata asiaa kun ei tähän itse voi vaikuttaa. Lunkilla otteella vaan eteen päin! :) Miten siellä on lähtenyt päivä käyntiin?

Larissa, myös mä olen saanut esikoisen tuhruista huolimatta. Mulla tuli siis aina tuhrua loppukierrosta mutta sitten yks kierto se vaan jäi pois ja sieltähän se plussa sitten tuli. Noin niinkun periaatteessa mä olen sitä mieltä, että tuhru ei ole normaalia ja mä esim. tuhruttelen keltarauhasen vajaatoiminnan takia.

Mimmu, tota mieltä minäki olen (ja epäilen keltarauhasen olevan syynä), mutta ei se auta kuin katella kun en nyt halua vielä yksityisellekään mennä.

Mietin, että pitäisikö ostaa jotain luontaistuotetta, joka auttaisi ton keltsin kanssa... Taitavat vaan kaikki olla vaihdevuosiin tarkoitettuja :laughing021

Muokattu viimeksi:
Larissa, äläs nyt ala intoilemaan :grin
täällä ollaan kun haudasta nousseena. Ei kiva. Ja jouduin vielä tulemaan töihin.

Takaisin