Tyttö- vai poikaolo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Minja

Satasella mukana keskusteluissa
Joko teillä on vahvoja fiiliksiä siitä kumpi olisi tulossa?

Itse ensin ajattelin, että voi vitsit kun tulisi tyttö. Voisi olla helpompi olla tytön kanssa kaksin. Mutta nyt kuitenkin ollut jo ainakin pari viikkoa tooosi vahva poikaolo. Jos se ei tästä muutu ja sieltä tuleekin tyttö, niin taitaisi tulla pieni harmitus :)

Muokattu viimeksi:
Tyttö.Tosin voi olla kun molemmat tyttöä toivotaan niin fiilikset sen mukaiset :rolleyes:
Eikös sitä sanota että tyttö vie äitinsä kauneuden niin sekin kyllä puoltais tyttöä jo näin aikasin.Nimim.hiukset lähtee,naama kukkii,selkä kukkii,rintamus kukkii,turvotuksen takia näytän lähinnä mursulta jne :grin:grin

Mulla oli esikosta aika poikaolo alkuun, sitten vähän ennen rakenneultraa en ollutkaan enää yhtään varma. Mies toivoi esikosta tyttöä, poika kuitenkin tuli. Ja voin sanoa, että nuo pienet pojat on äidin sydänkäpysiä. <3 nyt on ollut ihan eri olo kuin esikkoa odottaessa, paljon pahempi olo ja muutenkin tuntuu, että peilistä katsoo joku kaamean näkönen otus. Mutta silti ei ole tullut niin vahvaa tunnetta kuin esikon kohdalla. Jännä nähdä kuin käy. :) pääasia kuitenkin että tää pipana ois terve. <3

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Tyttö.Tosin voi olla kun molemmat tyttöä toivotaan niin fiilikset sen mukaiset :rolleyes:
Eikös sitä sanota että tyttö vie äitinsä kauneuden niin sekin kyllä puoltais tyttöä jo näin aikasin.Nimim.hiukset lähtee,naama kukkii,selkä kukkii,rintamus kukkii,turvotuksen takia näytän lähinnä mursulta jne :grin:grin

Raskausaikana ei kyllä kuuluisi hiusten lähteä ainakaan suurissa määrin, vaan päinvastoin, niiden pitäisi voida oikein hyvin. Liityi jotenkin siihen, että raskausaikana hiustenkasvu hidastuu, jolloin ne pysyvät päässä pidempään ja ohut tukka voi paksuuntua siksi reilustikin. Sitten synnytyksen jälkeen alkaakin sellainen karvanlähtö, että oksat pois.

Meillä on jo tyttö, joten toivon siksi poikaa, kuten mieskin. Toisaalta tuo likka on niin mainio pakkaus, että kyllä sellaisenkin toisen mielellään ottaisi. Eli itselleni ei oikeastaan ole niin väliä, kunhan olisi terve.

Voi johtua tuosta mun tukilääkityksestä..Täytyy kysyä lääkäriltä kun ar-ultraan mennään kahden viikon päästä.Ei niitä nyt hirveesti lähde mut suihkussa huomaa kun ennen ei lähteny yhtään.Onneks on paljon karvoja niin ei sinällään hätää :grin

Mulla lähtee kamalasti tukkaa. Yleensäkin lähtee paljon ja nyt viel enemmän. Mut mulla on ihan hirveen paksu tukka, että sinällään ei haittaa. :D

Ihan tyttöolo, tyttöunia ja ihan erilaiset oireet ku poikaa odottaessa!
Ja kyllä olis toiveissaki tyttö :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ja multaki kyllä lähtee tukkaa enemmän ku normisti, mut on kyllä mistä lähteäkki!
Esikon aikana ei lähteny:)
Oon kyl kuullu et joillain lähteny ja tyttö ois tullu :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Viimeks olin varma että tyttö tulee, ja tulihan se. Oli hirveää pahoinvointia pari viikkoa, naama kukki kun kesäinen keto, mut toisaalta masu ei näkyny takaa ollenkaan enkä levinny mihinkään muuhun suuntaan kun eteenpäin, mikä on muistaakseni vanhoissa uskomuksissa poikamaha? Nyt iltaisin kamalat turvotukset, mut kertaakaan en oo oksentanu eikä ihokaan oo älyttömän paha. Etova olo on jos ei säännöllisesti syö ja juo, mut ei silleen pahasti vaan enemmänkin epämääräisesti koko ajan.

Mulla oli alkuun poikaolo ja nyt ei kumpaakaan. Kumpi vain tosi tervetullut: poika ois kiva, kun tyttö löytyy jo, mutta esikko tykkäisi varmasti pikkusiskostakin aivan hirveesti. :) Esikosta aavistelin, että olisi tyttö, mutta missään kohtaa ei tullut sellaista tosi vahvaa tunnetta.

Mä oon huono arvuuttelemaan. Mulla ei ole edellissäkään raskauksissa tullut tyttö tai poika oloa. Ennestään siis tyttö ja poika, nyt on aikalailla erilaiset oireet ollut etten tiedä mitä pitäis aatella :D

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on tää alkuraskaus ollut ihan erilainen, mitä esikosta, joten siitä vois ajatella, että nyt olis poika tulossa. Tärkeintä on kuitenkin, että ois terve. Varmaan suurimmat toiveet sukupuolen suhteen on meidän tytöllä, hän niin kovasti toivois pikkusiskoa.

Mulla oli alkuun ihan tyttöolo. Mutta kun Vaun testin mukaan odotan suuremmalla todennäköisyydellä poikaa, on se olo muuttunut. Oma alkuperäinen olo oli kuitenkin että tyttö.

Kun sain tietää raskaudesta, olin ihan varma että tulee tyttö. Ja tulevan esikoisen isovanhemmat on sanoneet kaikki että varmasti on tyttö kun niin reilusti oksentelen. Oon huomannut että hiukset voi vähän aiempaa paremmin, ja selän ja kasvojen kukkiminen on vähän rauhottunut kun ennen raskautta oli tosi pahat näpyt. Välissä hävis kokonan sukupuoli-varmuus mutta nyt on poikaolo. En tiedä, ja meille kelpaa hyvin kumpi vain :)

Tänne on tulossa tyttö! Ainaki mun olojen mukaan :D Vielä saa jännätä rakenneultraa, että kumpihan on tulossa.

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Takaisin