Vauvamasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja iem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt ihan tänviikon aikana paino on noussut ja mahakumpu kasvanut ioman turvotustakin jo näkyväksi. Ei se mikään iso ole, mutta eipä sen tässä vaiheessa kuulukaan olla. Pelottaa vähän sekin miten mieli kestää sen kehon muuttumisen. Väkisinkin ajoittain tuntee itsensä lihonneeksi, vaikka järjellä tietääkin kyseen olevan vauvasta.. :/

Kolibri: Eeköhän se siitä, kuhan vuan pyöristyypi ja alkaa näkyä ihan kunnolla ! :)

Joo vähän pelottaa, että minkä kokoinen tästä vielä tulee vai hidastuuko kasvu jossain kohtaa :grin

Ehkä viikon päästä vois laittaa uutta jos olis jo kasvanut sen verran et muillekin näkyis... :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Teillä on hienoja mahoja! !♡ ♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Tääl savossa ollaan joskus aika tökeröitä ja varsinki miehet. Yksi perhetuttu sanoi mulle näin suoraan, hän luuli että sä olet vaan lihonut. Täytyy sanoo et tässä mielentilassa tuo lause oli mulle oikeesti liikaa :mad:

No just lissufin :/ Multa kysy kaveri, et otettiinko selvää ultrassa kumpi on, olin vähän ihmeissäni ja kerroin, että se on vasta kuukauden päästä se ultra.. Meni kaveri vähän noloksi (ja varmasti ultrat ja muut tiesi, koska itsellä pieniä lapsia).. No nyt on vaan otettava vähän osumaa :)

Mullakin vauvamaha tuli yhtäkkiä esiin! Olin heinäkuun töissä ulkomailla ja hups vaan kun tulin Suomeen niin johon oli maha paukahtanut isoksi... En ole vieläkään kertonut kenellekään ystävälleni enkä työnantajalle, mutta huomenna ajattelin rohkaistua sillä näillä helteillä on vaikeaa piilottaa masu pukeutumisella ja ei taida kauaa tarvita kertoa itse edes :D ...

Voi teitä, mulla on vaan löllykkä joka ei vielä oo minkään näköinen :(

Mä näytin esikoisesta näillä viikoilla vaan siltä et oon lihonu, tavalliset farkut meni jalkaan ja painoa oli tullu pari-kolme kiloa. Nyt tosiaan nopeemmin selvä vauvamaha pömpsähtäny esiin, mammahousut käytössä ja painoa tullu 700 g.

miukilla oli linssilude mukana matkassa <3

Kyl mun mielestä naisen lihomisessa ja raskausmaha on kaks aivan eria asiaa näöllisesti. nyt tuntuu et tää maha on vaan levinny ku jokisen eväät ku istun mut ku seison se pingottuu eteenpäin.

Takaisin