Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meh, jotkut Makusen Einon karjamarkkinat. Mitä Miss Suomi edes tekee? Mikä sen virka on?

Oma marina (marisen koko ajan tänne, koska en ääneenkään voi): voisko tulla kuume, joka niittais tän olon? Lämpö on melkeinpä miinuksela, 35,5.

Älä nyt Huihuihui, toi oli mun suosikki. Ainoa missikandidaatti, joka on tarpeeks pitkä kansainvälisiin kisoihin. Noi muuthan on ihan kääpiöitä.

Joo Hannastiina, jos sil on paperipussi päässä ni sit se on kaulasta alaspäin ihan jees :) Emmä tiedä kenen ois pitäny voittaa, tänä vuonna ei ollu oikeita helmiä mun mielestä. Noh, hyvä jos jotkut tykkää...

Ei oo monena vuonna ollu ketään, joka ois säväyttäny. Samanlaisia 13 tusinaan mimmejä. Eihän meidän tissittömät vaaleat kaunottaret pärjää noille latinoille mitenkään. Lola pärjäs vaan sen takia, ettei oo täysin suomalaista alkuperää. Ehkä seuraavaks pitäs valita joku hieman eksoottisempi missi.

Edelleen marisen tuosta miehestäni, joka ei edes ole kotona tällä hetkellä. Koko päivä meni ihan paskaks sen itsekkyyden takia. Sanoinkin sille, että ois varmaan parempi, ku ei tulis kotiin enää ollenkaan. Ihan ahdistaa jo valmiiks, kun tiedä, että sillä on kaks päivää vapaata tän yövuoron jälkeen. Ja ens viikonlopuks se on saanu tuuraajan, joten sit se on koko viikonlopun kotona. Ja taas menee mun synttärit ja äitienpäivä päin persettä. Muuttais vinne ***tanan taksikopille, ni ei tartteis nähdä... :smiley-angry002:smiley-angry002

Ja mua ottaa aivoon kun toi mun mies on maannu jo neljä päivää,eka kaks päivää rapulaa ja sit kaks päivää flunssaa! :mad: Olis ees kunnolla kipee. Hyvä kun on kyenny ees vessassa käydä. Eilen pakotin sen mun kanssa mukaan kauppaan ja sielläkin marisi koko ajan ja siitä reisusta ei seurannu muuta kun riitaa ja vitutus. Nyt se lähti käymäs lääkäris. Toivottavasti ei ainakaan sairaslomaa saa,en jaksa enää kuunella sen kokoaikaista marinaa ja tiuskimista! Vaikka mielummin nyt potee flunssaansa kun sitten isyyslomalla.

Ihan siis varmuuden vuoksi voi tulla meidän makuuhuoneeseen toimittamaan isoon ääneen jotain täysin nolla-aiheista asiaa aamutuimaan. Sit sen puhelin soi ja soi ja soi ja kun se viimein vastaa siihen, niin siihen pitää huutaa, kun pitää puhua kaiuttimen kautta. Taidan ottaa asiakseni herättää esikoisen vastaisuudessa joka kerta, kun itsekin herään yöllä, niin katotaan kuinka kivaa siitä on herätä tuollaiseen. Yhdeltä, kolmelta, viideltä jne.

Ja mulla on kurkku niin kipeä, että tekee mieli sahata pää irti. Mies vielä sanoi töihin lähtiessään, että "soita jos tarvitset jotain". Kysyin, että millä v*tun äänellä.

Mulla meni viime yökin ihan pipariks ton eilisen vitutuksen takia. Sain unta vasta puolilta öin ja nukuin tosi levottomasti. Heräsin sit viideltä murehtimaan enkä sit enää saanukaan unta.
Nyt vituttaa se, että mies kyllä meni nukkumaan, kun töistä tuli, mutta mun pitää valvoa, kun toinen lapsista on kotona. Tasan ei taas mee nallekarkit prkl :smiley-angry019:smiley-angry019

No oishan sen aika viimeistään ens viikolla... Mutta tuo alkupätkä marinaa koski siis taloudessamme osittain asuvaa yhdeksänvuotiasta neropattia, joka kuvittelee, että kun makkarin ovi on kiinni, voi kolistella ja puhua ihan normaalisti.

Miehen onneksi multa ei tosiaan tule ääntä, koska kun pihisin että yrittäkää nyt edes olla hiljaa, niin se puolustautui, että "kyllä mäkin heräsin aina kun sä lähdit töihin". Ei oo sama asia! Mä herään monta kertaa yössä plus nyt oon kipeänä ja jollain energialla pitäis kohta synnyttääkin! Sitä paitsi sain tän tartunnan esikoiselta, että kiitos vaan, kun pitää antaa mukulan röhiä ympäriinsä raskaana olevan luona.

Ärssss! :angry5

Oon siivonnut yms eikä yhtään supista.. Mille maratonille pitää oikeesti lähtee et sais ees yhden supistuksen aikaan, saati et sais sen supistusten sarjatuotannon päälle?
Ärsyttää viel ihan älyttömästi et mies toitottaa et "kyl se vauva tulee sit ku sen aika on". Nojoo, näinhän se menee mut ei tommosii itsestään selvyyksii tarvii laukoo! Sit ärsyttää ku mun oma äiti on varmaan viel malttamattomampi ku mä itse tän synnytyksen alkamisen kanssa. Sit se koko aika toitottaa: "Koittasit nyt alkaa synnyttää ennen ku se vauva on 5 kilonen". ARVAA ALKAISINKO JOS VAAN VOISIN SEN PÄÄTTÄÄ!!!! :smiley-angry002 Sit mun pikkuveli koko ajan heittää tyhmää läppää et hän voi kyl hakata sen vauvan ulos mun mahasta. Joo, mun suku kuullostaa ihan sairaalt, vaikka ne ei aina sitä oo.

helvetin kiva kun avaa foorumin sivun, niin ekana tulee Allin mainos "Kun olet päättänyt laihtua"...... HAISTAKOON PSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Suski tosi ikävä kuulla ettette pääse vielä kotiin. Hyvähän se vaan on että niitä arvoja seuraillaan mutta ymmärrän että haluisit vauvan kanssa jo kotiin. Toivottavasti arvot lähtiskin pian laskuun! Onko teillä perhehuone vai ootko joutunu luopumaan miehen seurasta ja avusta öiks? Nii ja jos saan udella niin ootko 2a:lla vai b:llä?

Suski, voimia! Koita jaksaa odotella, parempi sairaalassa nyt, kuin et joutuisitte huomenna sinne uudestaan. Mutta harmittaahan tuo ja itku auttaa! Vaikka valohoitoa ei tulisi, joudutte silti käymään sairaalassa kontrolliverikokeissa... Se kantapäiden piikittely on inhottavaa, sääliksi käy pientä. Onneks noi on kuitenkin pieniä juttuja siihen nähden mitä vauva olisi voinut joutua kokemaan jos olis syntynyt silloin kun sulla oli niitä verenvuotoja! Halaus! :Heartred

Alkopa ärsyttää kaverin kanssa juttelu. Eka se vääntää mulle vastaan siit et raskauden voi huomata ihan helposti vasta synnytyksessä. No pakko sanoo et jos ei aikaisemmin huomaa ni pitää olla aika idiootti.. Kyl ainakin mun vauva potkii niin kovaa et ei näit vois vatsan väänteiksi luulla.. Plus kaikki muut vaivat. Tuskin kukaan nyt ihan täysin oireeton on! Sit seuraavaks se alko vääntää vastaan et kaikki adoptoidut/huostaanotetut lapset on jotenkin huonompia ku muut. Murrrr... :violent006

Takaisin