Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja .nenna.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein digin joka sanoi "ei raskaana" :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Äh, pettymys on aina suuri :/ mites onko kuukautiset myöhässä vaiko jo alkanut?
Ittellä nyt neljättä päivää kuukautiset enkä kyllä ollenkaa kaivannu näitä särkyjä! Mutta nyt odottelen jo seuraavaa kiertoa ja näkee että alkaako itsestään ku nyt käynnistettiin terolut kuurilla. Ja mies kotona taas ❤️

Äh, pettymys on aina suuri :/ mites onko kuukautiset myöhässä vaiko jo alkanut?
Ittellä nyt neljättä päivää kuukautiset enkä kyllä ollenkaa kaivannu näitä särkyjä! Mutta nyt odottelen jo seuraavaa kiertoa ja näkee että alkaako itsestään ku nyt käynnistettiin terolut kuurilla. Ja mies kotona taas ❤️

Ei näy kuukautisia eikä mitään tuntemuksia et alkais.. :/ toivottavasti siel alkais itsellään nyt uus kierto:) ootko ajatellu ovistestejä käyttää?

Ei näy kuukautisia eikä mitään tuntemuksia et alkais.. :/ toivottavasti siel alkais itsellään nyt uus kierto:) ootko ajatellu ovistestejä käyttää?

No ehkä ei alkais ja testit oli liian aikasin ;)
En ajatellu käyttää mitään ovistestejä:)

No ehkä ei alkais ja testit oli liian aikasin ;)
En ajatellu käyttää mitään ovistestejä:)

Jotenkin tuntuu mahdottomalta tuo, olin jo ajatellut että tää on nyt ohi. Tekis vaa mieli tilaa kauheesti testei ja testailla niin kaua et menkat alkais :D

pepeXXL : mulla on sama tilanne, negoja vaan tullu, mutta ei menkkoja eikä tuntemuksia. aiemmin kierrot ollu tasaisia 30 pv.. nyt kp 35 :/ tilasin tänään raskaustestejä "varuks" :D

Sent from my GT-S5660 using Vau Foorumi mobile app

pepeXXL : mulla on sama tilanne, negoja vaan tullu, mutta ei menkkoja eikä tuntemuksia. aiemmin kierrot ollu tasaisia 30 pv.. nyt kp 35 :/ tilasin tänään raskaustestejä "varuks" :D

Mulla tuli tossa viikko sitten haamu testiin, mutta eilen tuli digiin "ei raskaana". Hehe täytyy löytää paikka missä on halvat testit ni voi tilata ja käyttää urakalla :D

mulla näky esikko testeissä yli viikko menkkojen myöhässä olon jälkeen, että ei oo toivoo menetetty vielä :) mä tilasin puikkotestejä 8kpl oli 13€ :)

Vois sitä itekkin tilailla vielä jotain varastoon :D

täällä alkoi eilen menkat nyt siis kp2/30-35 :/ mutta häntä pystyyn ja uuteen kiertoon!
mikäs tilanne muilla?

täällä alkoi eilen menkat nyt siis kp2/30-35 :/ mutta häntä pystyyn ja uuteen kiertoon!
mikäs tilanne muilla?

Hyvä asenne :) täällä ei ainakaan vielä menkat alkanut kp43/31-54 ja tosiaan kp 34 testasin ton hennon haamun ja kp40 ei raskaana digiin... Joten plääh. Tänään käydään Jyväskylässä jos sieltä hakis vaikka pregcheck testejä kun ei niin kalliita oo :D jos viikonlopun aikana oo alkanu tai viivoja testiin tullut niin sitten maanantai soitan terveyskeskukseen ja varaan ajan, haluun hoitaa nää kuntoo! Inhottavaa tää että kierto venyy ja paukkuu vaikka elokuusta asti oltu ilman pillereitä..

Ja tosiaan osittain pillerit otettu käyttöön sen takia koska kierto oli niin pitkä, tuli 3kk välein..

Hei Pepe, tulin tähän väliin tunkemaan...taidetaan asua samoilla kulmilla kun meilläkin toi jkl tossa puolen tunnin ajon päässä :) .. mulla noilla pregchek testeillä tuli testiajan jälkeen aina jonkinmoinen haamu..:( joten kannattaa siis testiajan jälkeen unohtaa se testi..itteäni harmitti kun luulin jo tärpänneen ja sit ne viivat olikin testin ominaisuus :(:(

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Hei Pepe, tulin tähän väliin tunkemaan...taidetaan asua samoilla kulmilla kun meilläkin toi jkl tossa puolen tunnin ajon päässä :) .. mulla noilla pregchek testeillä tuli testiajan jälkeen aina jonkinmoinen haamu..:( joten kannattaa siis testiajan jälkeen unohtaa se testi..itteäni harmitti kun luulin jo tärpänneen ja sit ne viivat olikin testin ominaisuus :(:(

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Juu meiltäkin n. 30-40min Jyväskylään :) ja mulla näyttäny aina negaa pregcheck testit myös testiajan jälkeen. Mutta toivotaan ettei nyt sitte näytä vääri :)

hyvä kun varaat ajan! mäki aattelin ottaa lapsen neuvolakäynnillä asian puheeksi, kun on ollut kovia vatsakipuja nyt. Ja muutama vuosi sitten lääkäri mainitsi käsikopelolla jotain munasarjoista... ois kiva tietää missä nyt mennään :)

Pepe: Se voi olla noiden testien kanssa että mulla on turhan tarkat silmät :wink Tosin ainakin muutamat viivat näki mieskin.. Mutta se voipi olla että noi testit reagoi eri ihmisillä erilailla.. Tsemppiä testailuun!! Toivotaan että tulee se oikea PLUSSA :)

Negahan sieltä tuli eli maanantaina soittamaan tkeskukseen. :)

Täällä pillereiden jäljiltä kroppa erittäin sekaisin. Ensimmäisestä luomukierrosta tuli siis 43 päivän mittainen. Siinä kierrossa ei oikein ovista osannut hahmottaa. Toisesta olin oviksen pongaavinani ja kroppa tekikin jo ties mitä raskausoireita kun ehkä vähän liikaa tahtoi niitä löytää, vuoto alkoi kuitenkin kp 38 erittäin kovilla vatsakivuilla jollaisia ei ole koskaan ennen ollut. Vuotoa kesti vain pari päivää, runsaanpana kuin koskaan ja vain kirkkaana verenä, vähillä hyytymillä. Tämä sai miettimään, että olisiko ollut varhainen keskenmeno vai mikä nyt on, mutta ehkä parempi ettei asiaa sen enempää diagnosoi..
Tässä kierrossa olin aivan varma, että pongasin oviksen jo kp 13. Kaikki merkit viittasivat siihen että sellainen oli, limat ja kivut yms tuntemukset.. Olin kuitenkin lukenut joltakin foorumista miten jollain oli ovulaatio tapahtunut vasta viiden pvän päästä oletetusta ja ostin varalta ovistikkuja.. Näillä sainkin plussan vasta kp 16. joten nyt odotellaan jännityksellä :)

Täällä pillereiden jäljiltä kroppa erittäin sekaisin. Ensimmäisestä luomukierrosta tuli siis 43 päivän mittainen. Siinä kierrossa ei oikein ovista osannut hahmottaa. Toisesta olin oviksen pongaavinani ja kroppa tekikin jo ties mitä raskausoireita kun ehkä vähän liikaa tahtoi niitä löytää, vuoto alkoi kuitenkin kp 38 erittäin kovilla vatsakivuilla jollaisia ei ole koskaan ennen ollut. Vuotoa kesti vain pari päivää, runsaanpana kuin koskaan ja vain kirkkaana verenä, vähillä hyytymillä. Tämä sai miettimään, että olisiko ollut varhainen keskenmeno vai mikä nyt on, mutta ehkä parempi ettei asiaa sen enempää diagnosoi..
Tässä kierrossa olin aivan varma, että pongasin oviksen jo kp 13. Kaikki merkit viittasivat siihen että sellainen oli, limat ja kivut yms tuntemukset.. Olin kuitenkin lukenut joltakin foorumista miten jollain oli ovulaatio tapahtunut vasta viiden pvän päästä oletetusta ja ostin varalta ovistikkuja.. Näillä sainkin plussan vasta kp 16. joten nyt odotellaan jännityksellä :)

Toivotaan plussaa sinne :)

Sain seuraavan vapaan ajan lääkäriin eli 20.5 Jes! Ja ei peruta vaikka kuukautiset alkais :)

Lopetin Harmonetit noin 15 vuoden käytön jälkeen. Kierto tasaantu tosi nopeasti 24-25 päivään. Nyt on mennyt kolmet luomumenkat. Meni siis tosi hyvin, mutta kärsin sen sijaan sitten muista inhoista vierotusoireista esim. Ihon kukkimisesta...

Mitäs tänne kuuluu? Mulla menossa kp59.. Ja tätiä odotellaan. Tiistaina onneksi lääkäri :)

Takaisin