Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hmm ehkä mäkin uskaltaudun kokeilemaan, onnistuuko fillarointi! Tuolla on niin ihana ilma, että pakko jotain ulkoliikuntaa päästä tekemään! Täytyy vaan ajella sit rauhakseen ja välttää reittejä missä pro-pyöräilijät vetää tuhatta ja sataa. Poikakaveri oli sitä mieltä, ettei missään nimessä enää tässä vaiheessa pidä lähtee seikkailemaan, mutta nytpä voinkin sanoa, että kyllä muutkin mammat foorumilla :p

Tän päivän liikunnasta riittää imurointi! Kipeitä supistuksia tuli jo siitä. Nyt pari päivää ollu aika huonoja, luulen et tuo huonosti nukkuminen ja flunssa lisää tuota supistus-herkkyyttä. Ois kyllä huippu hyvä ilma ulkoilla mut meillä on taas niin liukastaki et eipä tuolla juuri uskalla liikuskella.:(

Raskauden puolivälissä vielä lenkitin koiraa pyörällä, mut en sit kun tuli lunta ja loskaa. Nyt ei taida kipujen takia pystyä, eikä muutenkaan...

Kohta spinnailua 8) Musta tuntuu että rv 37 ei enää tunnukaan niin mukavalta :D Pari viikkoa siis aion nauttia vielä tästä liikunnallisuudesta!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä yritin venytellä eilen illalla mutta kun ei oo venytelly kunnolla sitten joulukuun niin oli kyllä tosi vaikeeta! En oo ikinä ollu näin kankee! Oli ihan kamalaa kun ei edes mihinkään perusvenytyksiin pystyny kun oli paikat niin kireenä :(

JEEEE!!! Mä kävin sauvakävelyllä :excited001 1.4km, mut kävin silti.....!!! Ehkä just sen 0.4km liian pitkä, saa nähä joutuuko huomisen pyhän pyhittää vaakatasossa, mut oon niin onnellinen :happy093
Kyl ne sauvat vaan autto ja laitoin viel ne mun kuperapohjalliset mitkälie lenkkarit jalkaan, niin ei tuntunu tärähdyksetkään..... Ties vaikka kävelisin saliin asti, ettei tarvi kontaten loppuaikaa likkua....

Mulla paino humahtanu kivasti 1,5 kg reilussa viikossa!! Sormukset kyllä vähän kirraa eli ehkä osin nestettä. Alkuviikko meni kyllä kelvottomilla syömisillä mut sit oon koittanu tsempata taas mut näköjään kaikki lipsumiset näkyy. Eilinen lakunsyönti varmaan myös.

Alkaa saldo olla + 17 kg ja vielä olisi ainakin reilu kk jäljellä.

Kasvojen turvotukseen auttaa hieman :) Ja virkistää paremmin kuin appelsiini!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Yäks greippiä, yritin kesäl juua greippimehuu nii... :eek: Just ton nesteenpoistamisen takia yritin opetella, mut eih..

Ostin ison jätti purnun ananasta nii sitä oon nyt syönyt, ku ei tuoretta pysty. Ni ihmettelin MITEN hoikilt miu jalat näytti eile! Piti mieheltäki kysyy, et kuvittelenks mie. Mut joo nestettä poistaa kivasti. Ananas himokin viel nykyää melko kova ni onneks purnu ananast pystyy syömää :)

pakko siis ostaa kaupasta seuraavalla kerralla ananasta, puolukkaa ja greippiä :confused: melkonen hedelmäsalaatti taas :p

Mä taas rakastan greipin makua, ne on niin ihanan raikkaita! Oon joskus tehny itelleni aamupalaks hedelmäsalaattia mihin oon laittanu greippiä, verigreippiä, tuoretta ananasta, granaattiomenaa ja mansikoita. Siihen kylkeen vähän rasvatonta vaniljarahka niin kyllä maistuu hyvälle!! Nesteet lähtee liikkeelle oikeen kunnolla ja koko päivän vitamiinit tulee pelkästä aamupalasta :D Mut siinä on kyl kauhee työ kun greipistä pitää irrotella pelkät hedelmälihat kun ne kalvot maistuu ihan hirveelle ja granaattiomenassakin on kauhee perkaaminen!

Hei! Tänne vinkkejä mitkä just auttaa siihen, että mun pohkeet onkun kovemmanki sarjan futiksen pelaajalla. Elikkä jos joudun töissä istuu pitkään niin nestettä on pohkeissa niin pirusti. .. Greippi, appelsiini. Nää oli ainaki mainittu :)

Ja varsiselleri jos sitä pystyy syömään. Ite en tosiaan pysty kun se maistuu niin ällöttävältä...

Normaalisti mulla ei puuro pidä nälkää ku max 2h, ei todellakaan pidä mun kohdalla paikkansa se että puuro pitää nälkää loitolla _kauan_. Mut nyt raskaana himoissani ku oon tota elovena mättänyt naamaani niin oon kylläinen tosi pitkään! Ja ilman mitään ähkyä, ihanaa!

Mulla on suu täys kuolaa tuon Hymykuopan aamupalakuvauksen takia. Pakko nousta istumaan sohvalla, eteen huku.

Takaisin