Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nukuin ihan liian vähän kun vihdoin joskus 7 aikaan sain unta. Uni oli taas niin katkonaista että olo on herätessä samanlainen kun olis valvonu läpi yön :/ Nyt oon heräämisestä asti aivastellu ja nenä vuotaa, joka on tosi outoa kun viimeaikoina oon tottunu hikoileen unissani ja pyöriin ihan kuumissani. Nyt on vaan ihan hirveen kylmä :(

Hymykuoppa ettet olis nyt vaan sairastumassa, jos ei oo koko viikkoon ruoka maistunut ja nyt vielä flunssan oireet :(

Luultavasti niin käy. En oo varmaan osannu pukee tarpeeks päälke kun tuli nää kylmät ja tuuliset päivät :/ Nyt se sit kostautuu ja saan aivastella jatkuvasti. On muuten aika supistusherkkä maha kun aivastelu aiheuttaa aikamoisia tuntemuksia mahassa ja selässä. Eikä toi vauva siltikään ymmärrä puskea yhtään alaspäin!

Mun keho ja pää on niin rasittunut. Eka tuli koko aamun kivuttomia supistuksia ja nyt sit alko iltapäivästä tulee kivuliaita. Pitääpi siis vissiin levätä. Kiitos tän flunssan väsyttää viel tuplasti enemmän.

Mulla kans jo toinen flunssa kuukauden sisällä. Terkkarille mainitsin, et kun aivastaa niin tuntuu mahassa pahalta, supistelee. Katto mua kun halpaa makkaraa ja sanoi, ettei se aivastelu nyt mitään supistuksia aiheuta, varmaan jotain lihaskramppeja. Aha, okei, joo, no ei sitten. Tulipa taas tyhmä olo. Sanoi vielä, että älä aivastele niin voimakkaasti, vähän hillitymmin niin ei satu. Ainiin, se onkin tällainen tahdonalainen toiminto.

Kuvittelin jo naivisti saavani edes vähän sympatiaa, kipeä, nuhainen raskaana oleva nainen. Turhaan. ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ärsyttävä vastaus Stella_ ! Sympatiat sitten täältä foorumilta.

mä kävin tänää tänään tk:ssa taas tästä mun tukkoisuudesta, joka kestäny jo yli 4kk..... antibiootti ei auttanu eikä kortisonisumute, nyt ottivat röntgenin.... ei enää poskiontelontulehdusta, mutta limakalvot niin turvoksissa että ontelot lähes ummessa...?! ja ainoo lääke mikä vois auttaa, niin ei saa syödä raskauden aikana.....?! Lääkäri totes "koita pärjätä, katsotaan sitten kun olet synnyttänyt".... hei kiitti...!!!! :mad:

en tiedä miks marisen mut marisututtaa vaan :sad001 ukko perkelekin lähti laivalle ja tulee vasta sunnuntaina... grrr.....

...ja anoppi on tyhmä.........................

Juu.. Saiskohan ne vietyy johonki vuosihuoltoon? On vissiin tuo sukupolvi vähän vikasempi..

Täälläkin anoppi ärsyttää :mad: Yleensä siis anoppi on jees ja anopin äidissä se vika. Mut nyt anoppi leikkinyt jotain marttyyria kun hän ei voi lähteä viikonloppu reissulle kun mun tilanne on tämä ! :mad: Kukaan ei oo sitä tänne pyytäny jäämään, mut silti hirvee mussutus siitä. Niin et ihan tahalleen olin sairaalas ja nyt makaan vaan sohvalla ja hyväkskäytän heitä kun oon liikunta kiellossa Jep jep :angry3

Oikeasti mikä toi marttyyri juttu on oilein noil anopeilla!? Tää miu anoppi on aina niiin marttyyria ja hän on oikeessa ja sit tuomitsee kaikki muut mutta hänessä itessää ei mitää vikaa oo..

Pakko marista kun ei katsonut sää tiedotusta ennen ku pakkas. Mä lähdin lumikinosten keskeltä viikonloppureissuun ja täällä on täysi kevät. Mulla on toppatakki ja talvikengät ja muutenkin hiki koko ajan!!

Se on selkeesti se tyyppivika :grin Meillä se yleensä just on tuo anopin äitee, mut perskeles jos tuo anoppikin alottaa niin miten mä kahta marttyyria kestä ? :eek: Ja eihän heissä vikaa oo vaikka kuinka rumasti sanoisivat tai haukkuisivat. Jos ite erehdyt loukkaamaan niin niitä sit muistellaan jouluun asti ja viel ens vuonnakin mielellää !

Nipsumuki, Voi ei :confused: On varmaan mukavan tukalaa

Takaisin