Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vooooi vieläks joku pääsee niinkin pitkille kävelyille :grin Mie pääsen taas ehkä muutaman kymmenen metriä ilman kipuja.
Tää päivä on taas ollu ihan hanurista, piti lähteä kesken päivän kurssilta pois kun alko taas ne samat kivut kun viikko sitten. Hetken kun huilas pitkällään niin ne helpotti ja pääsin vielä lähtemään tallille, mutta sen reissun jälkeen kivutkin tuli takasin ja supisteli vaikka en oikeestaan muuta tehnykkään kun kävelin siellä vähän.

Taitaa tyyppi olla vaan nyt jotenkii hassussa asennossa ja venyttää miun nahkaa paikkoja tuosta navan vierestä? Liikkeetkin on tänään ollu enempi vaan sellasii muljuumisia ja punkemista. Onneks äsken tuntu jo jotain muutakin ähellystä, et uskon kyllä et kaikki on ok kivuista huolimatta.

UUUUUAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHFFFFFFF!!!!!!!!! MULLA HAJOO PÄÄ NÄIDEN OLOJEN KANSSA!!!! :angry5

Tähän ku viel jonku helkatin flunssan pukkaa niin mä sanon et AVOT!!!!!!!

Minä oon päässy liikkumaan vasta rv 30 tienoilla, siihen saakka kivut kiusannee ja ei oo paljo lenkkejä tehty. Nyt kun taas pystyy lenkkeileen ja liikkuun, niin sen jälkeen tulee järkyttävä olo :grin sohvalle vaan köllähtää massun viereen ja siinnä on sen päivän tekemiset.

Lapset kuumeessa ja mies myös. Esikoinen on myös oksennellut tänään. Kävivät tänään lääkärissä ja kaikki sai ab-kuurit. Pelkään, että sairastun itsekin...

kävin varaamassa jalkahoitoon ajan ku sain joululahjaks :) kerroin miehelle nii kommentti oli "olisit minun antanu käyttää,tartteen sitä enemmän" :( *huoh* millonkoha sitä sais hyvällä omalla tunnolla jotai itteesä satsata...en oo parturissakaa käyny yli kolmeen kuukauteen...

Tänään ollu koko päivän vähän väliä selkä kipee.. aamulla jouduin ottaa panadolia et sain ees nukahdettua. Aamulla supistuksiakin tuli koko ajan.. Päivällä vähän jo helpotti hetkeks, mut tuli takas ja siihe autto sit kuuma suihku. Illalla alko sit taas ja supistuksia tuli puol tuntia viiden minsan välein, pahin kipu loppu samalla ku supistuksetki, mutta jäi pieni kipu edelleen, eikä ees hieronta ja lämpötyyny auta :/

Flunssa on ollut täälläkin kohta viikon verran vierailulla eikä loppua näy. Pää niin täys räkää et jos sen kaiken sais ulos ni oma paino putois varmaan 3 kg.

Ei olis yhtään motivaatiota enää siirtää luitansa töihin asti, mutta enää 4 työpäivää ni kaipa tuo on pakko yrittää jaksaa. Onneks koht on viiiikonloppu! <3

Kunpa pääsisin kuun alussa jo lomalle! Tänään selviää onko johtaja löytänyt sijaisen vai ei. Eihän se olis huhtikuussa kuin 8 päivää töitä, mutta kun olo on niin uupunut. Toivon hartaasti ettei sopimusta jatketa :/

Nukuin ehkä 3h viime yönä... lapsi oksenteli läpi yön.....

Nii meillä on sairaana kaikki muut paitsi minä.... Koskakohan tauti tarttuu minuun...

Muokattu viimeksi:
Hannastiina toivotaan ettei tartu suhun ollenkaan! Mahatauti ja raskaus on rankka yhdistelmä :/

Fabon paska ei suostu jakaa Instan päivitystä.........................................

No nyt tästä illasta tuli ihan surkea. Kummiehdokkaat ei kuulu kirkkoon... Plaah!

Toivottavasti oot saanut hymykuoppa unenpäästä jo kiinni.

Ärsyttää tää flunssa. Nyt tää nenän tukkosuus on saanut korvatkin lukkoon. Menis jo ohi!

Oliks muuten kellään jotain faktatietoa tuosta kummiasiasta, et pystykö niitä kirkkoon kuulumattomia kuitenkin ottamaan "kummeiks"?

^Voi mun mielestä ottaa (riippuu vissiin vähän papista) mut pitää olla vähintään se 2 kirkkoon kuuluvaa lisäksi.

Tuosta kummiasiasta on ollut täällä ja jonkun muunkin kuukauden puolella juttua. Muistaakseni menee niin että vanhemmat voivat nimetä kummeiksi vaikka millaisen liudan ihmisiä mutta seurakunta vaatii kai ne kaksi kirkkoon kuuluvaa (jossain riitti vissiin yksikin), eikä toki noteeraa muita omiin kirjoihinsa. Ja sitten on papin mielenlaadusta kiinni miten huomioi ei-kirkolliset kummit kastetilaisuudessa.

Lapset alkaa parantua pikku hiljaa... ja mieskin... Mutta vähän alkaa vaikuttaa, että tauti selättää minut. Toivottavasti en kuitenkaa saa sitä mahatutia mikä esikoisella oli toissa päivänä.

Surettaa kamalasti ku ei voi omaa poikaa hoitaa :sad001 Kerran oon ollu sen kans kaksin täl viikol ja oli ihan mahotonta. Loput päivät ollu mummilla hoidossa kun mies ei oo ollu kotona. :sad001 Eilinenki meni siinä et laskin vaa supistuksia ja makasin sohvalla :sad001 Tosi masentavaa. Haluisin niin kauheesti touhottaa sen kanssa. Nytki se istuu sohval äiskän viekus ja lukee isin kaa äitille kirjaa :) Mut ku ukko lähtee töihin ni jään taas yksin :sad001

Takaisin