Tänään olen onnellinen siitä...

Kerroin äsken työporukalle mun heikosta voinnista. (Tiivistys: närästys ja kadonnut näläntunne ovat aiheuttaneet sen, että olen syönyt jo pari kk aivan liian vähän, ja elimistö on mennyt energiansäästötilaan. Oma kovapäisyyteni on aiheuttanut sen, että teen liikaa töitä ja treenaan vaikka tuntuu pahalta. Verenpaine on päässyt käsittämättömän alas. Eilen tuli romahdus ja sain neuvolasta tiukan käskyn levätä ja syödä.) Nyt ovat töissä musta huolissaan ja haluavat mun lepäävän. Ison projektin deadlineen saatiin lykkäystä ja töitä delegoitiin uudelleen.

En ikinä tajua ylirasittavani itseäni ennen kuin joku ulkopuolinen huomauttaa siitä. Oon tosi tosi kiitollinen sille neuvolantädille, joka osasi oikealla hetkellä olla kuuntelematta mun vastalauseita ja sanoi mulle suorat sanat työnarkomaniasta.

Mulla ei tosiaan edes ollut eilen neuvola-aikaa, vaan oltiin lähdössä perhevalmennuksesta ja neuvola oli jo sulkenut ovensa... ja sitten tämä töistä poistuva terkka katsoi mua ovensuussa päästä varpaisiin ja määräsi mut spontaaniin tarkastukseen. Kiitos, ihana terkka!

Ihana kuulla, tuollaisesta oikeasti ammattitaitoisesta terkasta! Siinä on ihminen joka tkee työtään tuntisarvet päässä!
HKI00550, ny lepo! Ylisuorittaminen loppu ja vauva ykköseksi! :hello2

Tulipahan kirjoitusvirheitä! Tuntisarvet! :grin
Johtuu noista kolmesta ipanasta jotka pitää melkoista sirkusta täällä tällähetkellä! Mulla on pari laina lasta tällä hetkellä!

Vapaapäivä! Vasta tiistaina töihin ja silloinkin etänä eli toimistolle seuraavaksi vasta keskiviikkona!

Nyt olen jo putsinut keittiön ja vessan, sullonut noin kuutiometrin verran varastosta kaivettua, olkkarissa pyörinyttä. lankaa jemmaan yläkappeihin ettei tarvii aina varastoon mennä komppaamaan ja pyöräyttänyt pyykkärin ja tiskarin. Ihanaa kun ehtii rauhassa tehdä kotihommia kun tuntuu että kämpän huoltotoimet on jäänyt vähän retuperälle.

Mun yks ihana ystävä on raskaana kanssa. <3 Meni puolet perhevalmennuksesta ohi korvien, kun piti onnitella ja kysellä olelliset asiat tekstiviestein ystävältä (kuten laskettu aika yms.) :wink

On keksittävä nyt jotain hyvää kun eilinen ja aamu aivan karseita: no, oon suht.koht. kunnossa ja ulkona ei oo kauheen liukasta ku lumet ja jäät sulaa. Tonttu on edelleen yhtä energinen <3 Rakas Tonttunen!

Suski: ihana kuulla, et vauva vielä masussa. Parempi siellä vielä vähän aikaa, niin pääsee sit turvallisemmin keräilemään sitä massaa masun ulkopuolelle.

Alle 2kk odotusta enää jäljellä! 59 päivää laskettuun, kyllä alkaa pikkuhiljaa jännittää :) Nykyään on jo vaikee erottaa hipsuttaako vauva masussa vai oisko ne jo niitä perhosia!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mie näin aivan ihanaa unta. Olin löytäny alkoholitonta lonkeroa mikä maistu ihan lonkerolle! :grin:p

Takaisin