Lucy mulla on ihan sama juttu! Unet kyllä jääny vähille... Päivälläkään ei oo hyvä kun sattuu koko ajan oli päällä minkälaista vaatetusta vaan! Toivoisin kyllä että ei tarviis näin kipeenä olla loppuun saakka mutta kai se on turha toive :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ole vielä käynyt neuvolassa tai lääkärin juttusilla, nyt on ollut harvemmin migreenejä niin ei ole ollut tarvis kysellä tarkemmin. Neuvolatäti sano vaan puhelimessa, että raskaus usein vie migreenin pois, mikä ois mahtavaa!! Kerro jos sulle annetaan jotain ohjeita siitä. Mulle on ainakin se toiminut tosi hyvin ja pelkäsin, että mitä sit jos sitä ei sain käyttää, oisin ollu ihan pulassa...No nyt on arsenaali: pamol F, panacod, primperan, sumatriptan äärihätään ja propral estolääkityksenä! Onnea on lääkärit omalla työpaikalla :) mutta onnea ei ole tämä la-illasta jatkunut päänsärky. Onko sulle Lucy sanottu jotain rajaa tuon sumatriptaanin kanssa? Siis että esim viikon välein tms? Toivottavasti propral pitää nyt päänsäryt poissa...
Ja tässä vaiheessa tätä raskautta en ole päässyt nauttimaan vielä ainakaan niistä isoista tisseistä, nännit vaan on tummentunut ja kasvanutMä oon niin kade teille tissihirmuilleMulla oli ennen ekaa lasta B-kuppi mihin olin täysin tyytyväinen, mutta kuinkas sitten kävikään? Rintsikat uusiksi imetyksen loputtua ja A-kuppia kaikki. Ja saa muuten olla push up mikäli haluaa näyttää edes naiselta
Ja tässä vaiheessa tätä raskautta en ole päässyt nauttimaan vielä ainakaan niistä isoista tisseistä, nännit vaan on tummentunut ja kasvanut
Taitaa olla kaukaista unelmaa ne tissit... Onneks mies ei välitä...tai niin se ainakin sanoo
![]()