Ongelmia foorumilla foorumiuudistuksen jälkeen?

Miramaria

Tietävä tietäjä
Heippa kaikille!

Niin kuin aina uudistuksissa, tässäkin foorumipohjan vaihdoksessa on ilmennyt yllättäviä takapakkeja. Listaan esille tulleita ongelmia ja useimmin kysyttyjä kysymyksiä tähän ketjuun:
Ongelmia foorumilla? - Lue tämä ensin!

Tiedän, että alkuvaikeudet uuden foorumin kanssa tuskastuttavat (ja aiheuttavat lisätyötä myös allekirjoittaneelle), mutta eiköhän tämä tästä ala sujumaan! :)

Heips,
Onko foorumi edelleen työn alla, vai joko alkaa muistuttaa lopullista muotoaan?
Sellaista kysyisin, kun ennen vastausikkuna aukesi popuppina ja kirjoittelu/muille vastailu oli helppoa, kun se oma vastausikkuna ikäänkuin "kulki mukana" eli oli helppo avata vaikka eri sivuja ja pläräillä ja oman vastausikkunan sai aina kätevästi auki. Nyt tuo vastausruutu on tiukasti tuolla sivun alareunassa ja tämä on yhtä rullaamista. Luet yhden tekstin, rullaat alas vastamaan siihen ja sitten lähdet taas rullaamana ylöspäin ja etsimään missä kohtaa olit menossa. Kovin hankalaa ja pian eestaas pläräämiseen kyllästyy ja muille kommentoinnin jää.
Tuleeko tämä siis muuttumaan vai jääkö tämmöiseksi? Vai onko minulta jäänyt jotain huomaamatta ja saako tuon itse päättää jostain?

Heips,
Onko foorumi edelleen työn alla, vai joko alkaa muistuttaa lopullista muotoaan?
Sellaista kysyisin, kun ennen vastausikkuna aukesi popuppina ja kirjoittelu/muille vastailu oli helppoa, kun se oma vastausikkuna ikäänkuin "kulki mukana" eli oli helppo avata vaikka eri sivuja ja pläräillä ja oman vastausikkunan sai aina kätevästi auki. Nyt tuo vastausruutu on tiukasti tuolla sivun alareunassa ja tämä on yhtä rullaamista. Luet yhden tekstin, rullaat alas vastamaan siihen ja sitten lähdet taas rullaamana ylöspäin ja etsimään missä kohtaa olit menossa. Kovin hankalaa ja pian eestaas pläräämiseen kyllästyy ja muille kommentoinnin jää.
Tuleeko tämä siis muuttumaan vai jääkö tämmöiseksi? Vai onko minulta jäänyt jotain huomaamatta ja saako tuon itse päättää jostain?

Heippa Nyytti!

Toivon kyllä itsekin, että tämä tulee muuttumaan! Olen suunnitellut, että tämä alareunassa oleva viestikenttä olisi ns. pikavastauskenttä, ja että kehittyneemmän muokkaimen saisi avattua pop-up -ikkunaan. En tiedä vielä, onko tämä mahdollista toteuttaa - toivottavasti! :)

Itse käytän selaimena Firefoxia ja jos vastattavaa on enemmän, olen ketjun "sivulinkeistä" valinnut saman tai edellisen sivun avattavana uuteen tabiin. Eihän se ideaaliratkaisu ole - tosiaan kehittyneempi vastaussivu pop-upina olisi hyvä - mutta minulla on ainakin helpottanut vastaamista tuo tapa.

Itse käytän selaimena Firefoxia ja jos vastattavaa on enemmän, olen ketjun "sivulinkeistä" valinnut saman tai edellisen sivun avattavana uuteen tabiin. Eihän se ideaaliratkaisu ole - tosiaan kehittyneempi vastaussivu pop-upina olisi hyvä - mutta minulla on ainakin helpottanut vastaamista tuo tapa.

Jep, samoin teen minäkin. Mutta toivotaan tosiaan, että IT:ltä tulee vastaus tähänkin asiaan - itse kun en valitettavasti ole varsinainen koodaaja ;)

Tyhmä täällä kyselee, et niin miksei mulla toimi nuo lilypien tickerit? :( Miljoona kertaa kokeillut, mut näkyy toi koodi vaan kirjoituksena.. Saisko niin selkeet ohjeet, et tämmönen tyhmäkin tajuaa ja onnistuu?! :D

Hei cupcake!

Ohjeet tickerin lisäämiseen löytyy siis täältä: http://forum.vau.fi/threads/näin-lisäät-laskurin-allekirjoitukseesi.1577859/.

Sen tarkemmin en valitettavasti osaa asiaa selittää, mutta luultavasti sinulla on jäänyt tickerin koodiin ylimääräistä koodinpätkää. Voisit lisätä tickerisi allekirjoitukseesi sellaisena kuin se nyt on ja ilmoittaa siitä sitten minulle yksityisviestillä, niin katson mikä koodissa on ongelmana! :)

Miksi minä en saa allekirjoitusta laitettua? Olen yrittänyt tehdä sitä ja etsiä vaikka mistä. Nyt löysin ohjeet tuohon tickerin laittamiseen, vaan ei mulla oo tuossa kohtaa edes allekirjoituspalkkia, missä pitäisi olla. Miten homma siis toimii? Onko se nyt vain juntassa jossain ja korjattavana, vai enkö minä sitä nyt jostain syystä saa laitettua ollenkaan?
:anyone

Miksi minä en saa allekirjoitusta laitettua? Olen yrittänyt tehdä sitä ja etsiä vaikka mistä. Nyt löysin ohjeet tuohon tickerin laittamiseen, vaan ei mulla oo tuossa kohtaa edes allekirjoituspalkkia, missä pitäisi olla. Miten homma siis toimii? Onko se nyt vain juntassa jossain ja korjattavana, vai enkö minä sitä nyt jostain syystä saa laitettua ollenkaan?
:anyone

Voihan! Näyttää siltä, että useammaltakin käyttäjältä on allekirjoitus-valikko hukassa :( Laitoin viestiä IT-puolelle, toivottavasti osaavat korjata ongelman pian!

Hey onko nyt joku yleinen ongelma meneillää Vaulla? Siis kun yritän liittyä foorumille, niin välillä menee suoraa "virhe" - sivulle (
Service Unavailable
HTTP Error 503. The service is unavailable. )

Ja välillä saan perustiedot laitettua...

Sama ilmestyy siis kun avaa vau:n etusivun...

" Page does not exist
The link you gave does not work, either because the page it points to has been deleted or moved. If you clicked on a link, please inform the site’s webmaster that the link is faulty. "

Tämmöistä heittää nyt myös.

Heippa kaikki! Ilmoitin asiasta eilen IT:lle, ja tänään ongelman pitäisi olla korjaantunut. :) Onko kirjautumisessa tullut vielä ongelmia?

Ei ainakaan tänään ole mulla ollut kirjautumisessa ongelmia. Vau.fin etusivu tosin on vähän hassu, kuvat tulee oudosti jne.

Nyt on tänään yhtäkkiä ilmaantunut minulle ongelma tuon hymiövalikon kanssa. Kun sen avaan, koko sivu menee jumiin ja joudun poistumaan sivullta, kun mitään ei vaan tapahdu.

Takaisin