Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Trieste
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jatkona vielä, että seksiä ei oo kyllä tehny mieli ollenkaa. Vatsa nii pömpöttää ja vähä väliä vuodan jotai niin oon iha yh hyh, ei saa koskea. 😂
No jep! Ja ajatuksetkin on kyllä ihan kaikkialla muualla. :tears: Rinnat on oudon tuntuiset, kroppaa juilii, turvottaa, on kylmä ja miehen hajusteetkin haisee ihan kamalilta (tästä vois kyllä vihjasta) niin seksi on viimeinen asia mikä tulee päivän päätteeksi mieleen. :D

Viikko 6 menossa, edelleen jonkun verran alavatsassa kipua mutta päivä päivältä kuitenkin vähenee, ei painotu pelkästään toiselle puolelle vaan koko alavatsan alueella. Minkäänlaista vuotoa (valkovuotoa lukuunottamatta) ei ole tullut joten toivon että stressaan vaan turhaan 🙏🏻 Jatkuva huono olo, ruoka ei maistu, älyttömän väsynyt, rinnat arat, ripulia ja ilmavaivoja riittää😅

@Varpulainen Oletko mitannut lämpöjä? Itsellä ollut jatkuvasti, alkoi jo ennen plussaa, n. 0,4-0,8 astetta normaaliin verrattuna enemmän, ja välillä selvästi myös palelluttaa (ja lämpö tuntuu ihanalta, erityisesti auton penkinlämmitin :red-heart:).

Mää oon kans ihan jäässä. Oon kyl muutenkin aika vilukissa, mut ei sitä yleensä kesällä oo tarvinnut kämpässä kököttää peittojen alla :tears:

@Varpulainen Oletko mitannut lämpöjä? Itsellä ollut jatkuvasti, alkoi jo ennen plussaa, n. 0,4-0,8 astetta normaaliin verrattuna enemmän, ja välillä selvästi myös palelluttaa (ja lämpö tuntuu ihanalta, erityisesti auton penkinlämmitin :red-heart:).
En oo mittaillu lämpöä sen jälkeen kun ihan alussa vilustuin (kummassakin raskaudessa alussa tullu flunssa), lukenut kyllä että lämpö saattaa nousta ☺️

Täällä on menty jokseenkin hyvinkin oireettomasti! Leposyke on ainoostaan koholla ollut kuun alusta, joka ei tunnu omassa olossa mitenkään, väsymystä, mutta edelleen yöheräilyä esikoisen takia, tällä viikolla palellut jonkin verran ja päivittäin on mahassa ollut jotain tuntemuksia jo varmaan pari viikkoa ainakin. Nyt ei ollut edes sitä flunssaa/nenän tukkosuutta mitä esikoisesta :D

Mua alkoi palella 2 päivää alkionsiirrosta (5-päiväinen) ja jatkuu kyl yhä vaikka hetkittäin ollut parempana (koska lämpimämpi ulkona?). Just häpesin kun kävin koiran kanssa lenkillä ja ihmiset meni shortseissa ja t-paidoissa ja itellä pitkähihainen college jonka päällä tiukasti napitettu syystakki :rolling: Mulla muuten tuo sama että seksihalut on kyllä olleet jo pitkään ihan nollissa kunnes tällä viikolla (7+) yllättäen palanneet:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Muuten hyvin oireetonta edelleen, rintoja aristaa ja ainakin nännit on kasvaneet.

Nyt 6+5 vuotona vain tosi lievästi ruskeaa vuotoa. Alavatsassa tuntuu edelleen, ei mitenkään voimakkaasti, ehkä vaan ärsyttävästi. Muutenki vähä kaikki ärsyttää. Tissejä kutittelee ja vähä sattuu ku ottaa liivit pois. Sekin on ärsyttävää.
Väsymys helpottanut ihan vähän, mutta ei kauheasti, joten on ärsyttävää.
Syödä pitäisi koko ajan, mutta mikään ei maistu tai jääkaapissa ei oo just sitä, mikä maistuisi. Sekin ärsyttävää! 😅
Rupee jo vähä naurattaa ku kaikki ärsyttää. Ja Sekin ärsyttää!

Sovellukset ilmoittaa kaikkea välillä 3+6 ja 4+1, mutta mulla tosiaan koko viikon ollut ihan hirveä duracell- pupu olo ja sain hirvesti tehtyä pihatöitä, mitä en muista aiemmin luteaalivaiheissa olleen. Unettomuus alkoi myös viime viikolla, eli en meinaa iltaisin nukahtaa ja yöllä saatan herätä valvomaan 1-2h ajaksi. Selvästi myös tunteellisempi ja saattaa tulla tippa linssiin pienestäkin. 🙈

Eilen nyt sit alkoi päivällä palelu ja vähän jo väsymystä. Tänäön närästänyt, mikä voi johtua stressistä ja vähän etonut, mikä voi olla vaan närästyksen kiva, pikantti lisä.
Ja tähän lisäksi, että näin esivaihdevuotisena (?) luteaalivaiheen tunnistan siitä, että hikoilen öisin, vaikka on ikkuna ollut näin viileälläkin auki, niin kiva yöllä hikoilla ja päivällä palella. 🫠

Täällä on ollut tänään taas menkkajomo-oloja. Ja alaselkä on kans kipeä, samaan tapaan kun olisi menkat alkamassa. Aamupäivällä oli ehkä hetken ministi huono olo, mutta se voi olla luulotautia. Haukottelu on jatkunut kanssa, ja vähän väsynyt olo, mutta nääkin on ehkä ihan vaan normaalia olemista :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Rinnat on arat ja vähän turvonneet.

Tää närästys on jotain ihan jäätävää. Puoliso jo eilen kysyi, et saako sitä rennietä napsia tuohon tahtiin. :Grinning Face With Smiling Eyes:

Täällä jatkunut edelleen suht oireettomana. Oura myös ilmoittelee kohonneesta leposykkeestä ja kehon lämpötilasta, ne olleet jo pari viikkoa.
Epämääräisiä kolotteluja välillä, äskön tuli yskiessä kunnon repäisykipu. Ja vesssassa saa käydä yölläkin, se on tosi rasittavaa, kun olen välillä huono nukahtamaan uudestaan 🙄

@Mimme Kannattaa kokeilla Gavisconin purutabletteja, ne on mulle ainakin ollut huomattavasti tehokkaampia kun Rennie. Ja omeprazol tietty lääkärin määräyksellä, jos ei hellitä 😄

Lievä pahoinvointi vaivailee. Tänään en taida jaksaa mitään ylimääräistä, vaikka kaikkea "pitäis" tehdä niin on se tosi epämukavaa, kun päässäkin heittää.

Takaisin