Raskaaksi 2026

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos tsempeistä kaikille 🖤 Tää on ollut hämmentävää aikaa. Toissapäivänä olin vielä liian shokissa tunteakseni mitään. Olin vain ihmeissäni ja pää pyörällä, mutta toimin ulkoisesti normaalisti - kävin esim. ulkona lounaalla ja työpäivän jälkeen jumpassa... Mutta eilen se suru sitten iski. Lopetin työpäivän aikaisin, kun en kyennyt operoimaan, ja makasin loppupäivän sängyssä itkemässä ja TV sarjaa katsomassa 😭 Puoliso oli ihmeissään yhtäkkisestä romahduksesta, mutta luulen, etten aluksi kyennyt ymmärtämään koko asiaa.
Itellä marraskuussa vähän vastaavaa.
Ensin kun oli meillä vähän epäselkeä ultra, olin suht selkojärkinen. Viikon päästä ultrassa tuli lääkäriltä pahoittelut ja silloin asia konkretisoitui ja hanat aukesi siinä pöydällä maatessa.
Aika auttaa, ole armollinen itsellesi. Tee jotain mielekästä tai ihan vaan itke, jos siltä tuntuu.
Puhuminen on auttanut myös.

Itse kun olen näpertelijä, niin aloin melkein heti suunnitella itselle ns. muistokorua. Se on vähän helpottanut ja toivon, että tuo lohtua jatkossakin.

Voimia.
 
Tänään DPO 9 ja päätin testata. Negahan se oli ja ei varsinkaan yllättänyt, kun jälkikäteen tajusin, että mun testit ei olleet herkkiä vaan 25 mlU/ml. 🤭 No nyt ei auta kuin odotella. Ei mulla kyllä ole mitään oireita suuntaan tai toiseen .
 
Meillä miehen vaiheilusta huolimatta mies ei nyt taida olla ihan ”luovuttanut”, juhannusaaton aamuna oli suojaamatonta seksiä pull out-tekniikalla, ja sanoin miehelle että kirjaimellisesti ovuloin sillä hetkellä (tai just yöllä). Nyt sit katson aivan ylitulkitsevasti mun aamulämpöjä ja vertailen niitä aiempiin kiertoihin, vaikka toki raskautumisen mahdollisuus on pienempi kun ei tavara perille asti ole päässyt 🤭 Nyt on DPO6 ja ollaan reissussa, ja otin varuiksi kyllä raskaustestin mukaan
 
Kp35. Mielestäni en ole stressaantunut, raskauteen en enää usko. Muutaman päivän käytin pikkuhousunsuojaa varmuudeksi ettei pikkarit sotkeentuis, mutta nyt senkin lopettanut. Ei mitään merkkiä menkkojen alun lähestymisestä. Toivottavasti kierto meni vain sekaisin sen ibuprofeiinin takia. Mutta mielessä kummittelee tosi lyhyeksi ja niukoiksi menneet menkat että onko tässä nyt joku oikeasti pielessä. Kun olivat 5 päivää ihan reilulla vuodolla. Neljässä kierrossa vaihtunut siihen että yks päivä vuotaa ja kahtena päivänä riittäis yks pikkuhousunsuoja ja sekin lähinnä pikkareita suojaamassa... Ens viikolla aika lääkärille muussa aiheessa, mutta jos ei menkat siihen mennessä niin aion ihmetellä asiaa vaikka lääkäri tuskin hirveästi aiheesta tietää. Teen toki myös vielä testin ennen sinne menoa jos näin on.

Mieli on jotenkin varma siitä että menkkoja ei vaan enää tuu. En tiedä miksi. Toki onhan se mieli ollut varma myös raskauksistakin aiemmin. Ehkä tää on nyt vaan pirujen maalailua seinille.
 
Kamala dilemma: pitäis päättää huomenna klo 12 mennesssä lähenkö mökille pariks päiväks. Kovasti tekee mieli uimaan ja muuta kivaa, mut en kyl missään nimessä haluu menkkoja mökillä 😬 Tuntuu kyllä et menkat alkaa varmaan ihan kohta, mut jos ei alakaan niin pitäiskö nyt kuitenki heittää kaikki mun päätökset romukoppaan ja hakee huomisaamuks herkkä testi? Dpo12 ois jo varma tulos. Toisaalta jo pelkkä testin ostaminen varmasti saa hanat auki… Ääh, en osaa yhtään päättää. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? 😅
 
Kamala dilemma: pitäis päättää huomenna klo 12 mennesssä lähenkö mökille pariks päiväks. Kovasti tekee mieli uimaan ja muuta kivaa, mut en kyl missään nimessä haluu menkkoja mökillä 😬 Tuntuu kyllä et menkat alkaa varmaan ihan kohta, mut jos ei alakaan niin pitäiskö nyt kuitenki heittää kaikki mun päätökset romukoppaan ja hakee huomisaamuks herkkä testi? Dpo12 ois jo varma tulos. Toisaalta jo pelkkä testin ostaminen varmasti saa hanat auki… Ääh, en osaa yhtään päättää. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? 😅
Älä testaa ja stressaa oikein kovaa niin menkat ei tuu🤣 toimiski niin. Hankala kyllä oikeasti... Onko kuinka juoksevaa vettä tarjolla, jos on niin saattaisin itse lähteä.
 
@Adela niin ja älä myöskään valita. Terveisin mökillä kesävedellä ja ulkohuusilla ja ehkä mun menkat ei lopettaneetkaan olemassaoloa. Onneksi parin tunnin sisään takaisin kotona🤣

Onko foorumilla jotain valitusketjua jossa vois startata niin kuukautiset, synnytys sun muut mitä nyt vaan tuskissaan syystä tai toisesta odottaa🤣
 
Älä testaa ja stressaa oikein kovaa niin menkat ei tuu🤣 toimiski niin. Hankala kyllä oikeasti... Onko kuinka juoksevaa vettä tarjolla, jos on niin saattaisin itse lähteä.
Siel on kyl tosi hyvä varustelu, mut eniten kauhistuttaa jos sotkisin sängyn siellä, ja tietty ärsyttäis kun en sit vois käydä uimassa kuitenkaan. 🙈
Ehkä mä vaan testaan huomenna kuitenkin. Saapa senkin sit pois päiväjärjestyksestä.
 
Siel on kyl tosi hyvä varustelu, mut eniten kauhistuttaa jos sotkisin sängyn siellä, ja tietty ärsyttäis kun en sit vois käydä uimassa kuitenkaan. 🙈
Ehkä mä vaan testaan huomenna kuitenkin. Saapa senkin sit pois päiväjärjestyksestä.
Tietysti testaat!
Mäkin aion maanantaina, vaikka se on vasta dpo10.
 
Takaisin
Top