@Poppana86 Vähän myöhässä tämä kommentti enkä tiedä ootko vielä täällä seurailemassa, mutta oon tosi pahoillani 
Nyt toipumista ja toivotaan että pian tärppäisi uudelleen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivotaan, että mini pysyisi kyydissäOnnittelut täältäkin!Pitkän matkan ootte kulkeneetkin niin olisi kaiken kohtuuden mukaista että pieni pysyisi kyydissä mukana
![]()
Voi vitsit ymmärrän huolenToivotaan, että mini pysyisi kyydissävähän vaan epäilyttää, kun päivä päivältä oireet ”katoavat”? Mut toki testit näyttäisivät nousujohteisuuttaa.
Käytän edelleen tukilääkkeitä 12+0 saakka, jos elämää on kohdussa. Toki sitä asteittain vähennetään. Nyt käytössä terolut x4 ja cyclot x2 /päivä.Voi vitsit ymmärrän huolenoliko teillä käytössä keltarauhastuki, jonka olisit lopettanut? Meillä on ollu hoidoissa ohjeena lopettaa testipäivänä tukilääke. Mietin että sen lopettaminen voi myös tuntua vähentävän oireita kun ite lääke voi aiheuttaa raskausoireita. Mutta joka tapauksessa oireiden aaltoilu ei tarkoita itsessään vielä mitään vaikka ihan super piinallista se onkin
pidetään peukkuja pystyssä ja ei auta kuin vain toivoa parasta
![]()
Mulla viime viikolla katos myös oireita, mutta ne tuli kyllä päivän tai kahden päästä takasin ja tällä hetkellä on jopa enemmän oireita ku aiemminToivotaan, että mini pysyisi kyydissävähän vaan epäilyttää, kun päivä päivältä oireet ”katoavat”? Mut toki testit näyttäisivät nousujohteisuuttaa.
Ehkä sitä uskaltaa vähän luottaaMulla viime viikolla katos myös oireita, mutta ne tuli kyllä päivän tai kahden päästä takasin ja tällä hetkellä on jopa enemmän oireita ku aiemminja alussa oireiden aaltoilu on kuulemma ihan normaalia ja joillakin voi olla onnistunut raskaus ilman mitään oireita! Toivotaan minin pysyvän menossa mukana
![]()
Ehkä sitä uskaltaa vähän luottaaokei, huono-olo tulee nykyisin ruokailujen jälkeen. Ja röyhtäilen tosi paljon. Ja nukahtelen tosi usein päivän aikana, jos ei ole aktiivista tekemistä ja on esim. Sohvalla. Et jotain tuolla varmasti tapahtuu
Mäkin nyt tulen jänne juttelemaan kun en tiedä missä tästä asiasta puhuisi, kun ei viitsi kellekään vielä kertoa :)
Olen nyt viikolla 6, ja olen 40 vuotias. Mentiin naimisiin toukokuussa ja kaksi päivää häiden jälkeen tulin raskaaksi, meillä oli suojaamatonta seksiä kp 7, ja muuten olimme varovaisia (koska meillä on 14-v lapsi ja olimme ajatelleet edellisen keskenmenon jälkeen, että lapsenhankintayritykset saa jäädä, menetys tuntui niin raskaalta). En ollut ajatellut että kp 7 tulee kukaan raskaaksi, mutta näköjään niinkin voi käydä!
Olin hierojalla viime viikolla ja mietin että ”jos toi hieroja näkee mun turvonneet rinnat niin se varmaan ajattelee että mä oon raskaana”. Ja sitten se ajatus iski mun päähän kun salama kirkkaalta taivaalta ja tajusin että ehkä olenkinkävin kaupassa hakemassa testin ja hyvä että ehdin edes pissata siihen niin siinä oli kaksi yhtä paksua kirkkaanpunaista viivaa.
Siitä lähtien tässä nyt on yrittänyt suhtautua ajatukseen että ilmeisesti kuitenkin jälkikasvua voi olla tulossa, vaikka ajattelimme toisin. Ja samalla pelkää että jos käykin niinkuin viimeksi ja raskaus päättyy keskenmenoon.
Rinnat on kasvanut jo yli kuppikoon ja tuntuu että takapuoleen on tullut pyöreyttä. Olen ollut tosi kärttyisä ja ärsyttäväOnneksi ei ole huono olo.
Tsemppiä kaikille sinne ja toivottavasti meillä kaikilla menee kaikki hyvin. Toivottavasti aika menee nopeasti ettei tätä tarvitse kauaa salailla.
SamaMie oon kans nyt parin päivän aikana ottanu useammat torkut, ja yleensä en ikinä nuku päiväunia![]()
Samalisäksi aikaisemmin olen paastonnut ja syönyt 2 kertaa päivässä. Ei mitään näläntunteita. Mut ai että, nyt tule kahdessa tunnissa nälkä.. ja toki nyt ei voi paastota, koska syy on hyvä
niin ja nyt kun alkaa miettimään, että koko ajan pissittää. En tajua, et miksi mun pitää stressata noista rinnoista
![]()
Voihan se tosiaan iskeä vielä! On kai aika harvinaista selvitä raskaudesta kokonaan ilman pahoinvointia.@Syyskukka varo vaan, mullakaan ei ollu vielä 6+3 pahoinvointia. Lievää semmosta outoa oloa, mutta ei läheskään semmosta mitä 6+5 eteenpäin ollumieluummin olisin ollu ilman tätä oloa