BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Halusin jakaa vielä tämän, kun eilen puhuin että käyrä jää varmaan tuohon luteaalille killumaan. Eiii kun pomppas kunnolla ylös! 📈🤣

IMG_7974.jpeg

Haittaako teitä jos jaan tänne käppyräjuttuja menkkoihin asti? 🥺 Tiedäm, että jollain voi triggeröidä ja voin hyvin olla jakamattakin. 😊

Haittaako teitä jos jaan tänne käppyräjuttuja menkkoihin asti? 🥺 Tiedäm, että jollain voi triggeröidä ja voin hyvin olla jakamattakin. 😊
Hm, itse seuraan ihan mielelläni, mutta ymmärrän kans jos jotkut triggeröityy. Toisaalta ajattelen kans että aikuinen henkilö, joka tiedostaa että triggeröityy jonkun tietyn käyttäjän viesteistä, niin osaa olla lukematta tän henkilön viestejä.

Näin ainakin itse toimin, koska mun napa ei oo maailman napa ja muillakin on oikeus puhua omasta tilanteestaan vaikka se sit triggeröisi mua. Mä voin olla lukematta tai luen myöhemmin paremmalla ajalla.

Muokattu viimeksi:
Jaa vaan kumpare käyrää 💗 oma käppyrää ei tänään tuu kun unohdin etsiä mittarin aamuksi viereen, tein jo ekan testin ei herkällä ja nega oli, tänään siis dpo8 😁 en tiedä josko ostaisi herkkiä huomiselle ja ylihuomiselle. Jos on sopiva sauma kun lapset on melkein koko ajan mukana pyörimässä 😂

Mulla lämmöt laski tänään ja viiva lähti haalenemaan eiliseen nähden. 😢 Katotaanpa miten etenee. Huono intuitio itsellä.

Muoks//lisään kuvan:

View attachment 156885
Voi Olispa joku yksittäinen haaleneminen vain 🥺 Mä pidän sormet ristissä et seuraava olis vahvempi taas 🤞🤞🤞

On: Dpo9 ja testasin rfsu earlyllä ja sain roskishaamun. Onks sillä roskishaamulla tapana lähteä aina pois sit jonkin ajan kuluttua, viimeksi kun sain sen rh nii se ei jäänyt testiin. Laitan kuvat tähän liitteeksi ja vertailuksi ne edelliset mitä sain.
IMG_2548.jpeg

Ekat kuvat siis tuoreet ja kollaasissa on ylemmät ne vanhat. Säästän tuota testiä nii näkee jos haamu haalistuu siitä.

Liitteet

• IMG_2541.jpeg
    IMG_2541.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 30
  • IMG_2543.jpeg
    IMG_2543.jpeg
    140.3 KB · Katsottu: 30
  • 7336E50C-AEB4-476B-A821-8936C51684BF-COLLAGE.jpeg
    7336E50C-AEB4-476B-A821-8936C51684BF-COLLAGE.jpeg
    987.6 KB · Katsottu: 28
  • 751F28E0-120E-4363-97BC-C04FCB2DB98E-COLLAGE.jpeg
    751F28E0-120E-4363-97BC-C04FCB2DB98E-COLLAGE.jpeg
    859 KB · Katsottu: 28
@Mamiksx5 Kyllä tuo ihan plussan alukta näyttää! 😍 Toivotaan että vahvistuisi.

Mäpäs raportoin miten täällä käy. Vähän huono fiilinki kyllä tästä.
Mä uskon että on huono fiilis❤️

siks mullakaan ei nyt oikein vielä niin jaksa toivoa kun viimeksi se haamu sieltä hävisi päivän mittaan ja pelkään samoin käyvän nyt.

219675.png

Palaan paikalle taas kylmänä ämmänä (kattokaa kuin matala lämpötila) 😂 limoihin vielä oletetusti pari päivää, ellei viikonlopun hurjastelut ja sitä seuranneet särkylääkkeet sotkeneet kiertoa. Tässä kierrossa ei ole geleet käytössä, kun en tiedä, sotkiko ne edellistä kiertoa (ja unohdin aloittaa ne kokonaan).

Noniin lomilta palattu arkeen taas. Tältä näyttää mun käppyrä. Onko nää vähä alhaisia lämpöjä vai mitä ihmettä, oura mittaa nyt ekaa kertaa

Liitteet

• Screenshot_20260608-150601.png
    Screenshot_20260608-150601.png
    178.2 KB · Katsottu: 27
19963.jpg
No joopasen.. dpo 9/10. Ei mitään oireita tänään. Loppuviikon menkkiksiä kohti 👀 testaan kuitenki huomenna vielä toisen apteekin earlyn. Eilen se oli nega.

@Kumpare jännä tilanne sulla. 😑 Tsemppiä siltikin ❣️

Nyt oura löysi tännekin sen oviksen, eli dpo3 nyt.
Jotenkin ei yhtään luottoa taas, vaikka ajoitukset puuhailujen kanssa enemmän tai vähemmän täydelliset.
Screenshot_20260610_094341_FF.jpg

Äitiltä juuri kuulin, että vuoden vanhempi serkku mennyt yöllä synnyttämään, joten vähän valaa toivoa. 🥰

Takaisin