Mä itse asiassa lopetin kahvin juonnin jo, kun aloin esikoista odottamaan. Mutta onhan niitä tutkimuksia myös "roskaruoan" ja sokerin vaikutuksista, ja erityisesti karkit on mun pahe, kun kaiken muun oon jättänyt pois 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistä saa nikotiinittomia pusseja, mitä merkkiä yms? Itse lopetin reilu 2v sitten tupakoinnin nikotiinipussien avulla, ja voi luoja jäin niihinkin koukkuun vaikka ajattelin että helposti ne lopetan. Nyt ollut plussauksesta asti ilman, ja ihan kamalaa suoraan sanottuna.Mä olen saanut nyt nikotiinihimot pois! Ostin eilen nikotiinittomia pusseja, mutta tuli jotenkin huono/epävarma fiilis niistäkin niin nakkasin menemään muutaman tunnin päästä. Ei kai niissä mitään kiellettyä pitäisi olla, kun olivat nikotiini/tupakka/energiavapaita, mutta en voinut niitä hyvällä fiiliksellä käyttää niin nakkasin sitten menemään.
Nyt alan perkaamaan kahvinjuontia. Käyn ostamassa itselle kofeiinitonta pikakahvia ja alan vetää sitä. En jaksa itselle erikseen keitellä omista röpöistä, kun muut juo kuitenkin normikahvia. Ajattelin nyt alkuun, että jätän vielä aamukahvin ja sitten karsin sen pois kun tuo kofeiiniton menee alas.

Meillä on täällä sellainen kivijalkakauppa jossa myydään niksattomia pusseja! Sitten nettikaupasta voi tilata kans.Mistä saa nikotiinittomia pusseja, mitä merkkiä yms? Itse lopetin reilu 2v sitten tupakoinnin nikotiinipussien avulla, ja voi luoja jäin niihinkin koukkuun vaikka ajattelin että helposti ne lopetan. Nyt ollut plussauksesta asti ilman, ja ihan kamalaa suoraan sanottuna.![]()
Täytyypä tutkia noita jos olo menee ihan mahottomaks..Meillä on täällä sellainen kivijalkakauppa jossa myydään niksattomia pusseja! Sitten nettikaupasta voi tilata kans.Ne on ihan hyvä apuväline, mutta kannattaa nekin pyrkiä lopettamaan kun eipä noistakaan tiedä varmuudella ovatko ok.
Ei niissä silti nikotiinia, tupakkaa tai energiaa ole. Se ”sätiminen” tulee mausta.
Tsemppiä! Mä tiedän omalta kohdalta että palaan käyttämään sitten kun imetyksessä/pumppauksessa voi pitää tarpeeksi pitkiä taukoja.Nää on mulle mun oma guilty pleasure.

Joo, nälkä kokoajan, mutta nyt myös etoo samanaikaisesti niin ei tee mieli vaikka tekee mieli. Oon myös herännyt yöllä siihen, että on nälkä.Muita joilla on koko ajan nälkä?ootteko keksiny jotain hyviä ja terveellisiä välipaloja/naposteltavia vai syöttekö ihan ruokaa useasti päivässä? Pahoinvointia ei oo vielä ollu minkäänlaista, mutta nälkä on kyllä ihan älytön
![]()
Ja nythän ei pitäisi energian tarpeenvuoksi olla nälkä. 
Tämä on hassu tunne, elän aivan samaa vaihetta omassa raskaudessaJoo, nälkä kokoajan, mutta nyt myös etoo samanaikaisesti niin ei tee mieli vaikka tekee mieli. Oon myös herännyt yöllä siihen, että on nälkä.![]()
Ja nythän ei pitäisi energian tarpeenvuoksi olla nälkä.
![]()
Se taitaa olla jopa ihan nollatoleranssi mitä nykyään suositellaan. Ja syy siis se, että glykyrritsiini heikentää istukan toimintaa niin, että stressihormonit pääsee paremmin vauvaan asti. Se sit voi aiheuttaa aivojen kehitykseen jotain. Ja lisätä adhd:n riskiä? Olikohan. Mutjoo, ajattelin et teen kuten aiemmassa raskaudessa, et ostan yhden kerran fazerin salmiakkisuklaalevyn ja syön.@Minnix tein tuota läpi viime raskaudenonneks se raja, mikä on haitallista ei tule vielä noin vähästä vastaan. Söin ja varmasti syön nytkin, salmiakkia ja lakritsia silloin tällöin pahimpaan himoon myös tarkoituksella
Ei ole nollatoleranssi. Tutkimuksessa yli 500mg glykyrritsiinä viikossa, katsottiin aiheuttaneen ongelmia. Toki siis tarkkaa rajaa ei osata näillä tutkimuksilla määritellä, siksi ei suositella.Se taitaa olla jopa ihan nollatoleranssi mitä nykyään suositellaan. Ja syy siis se, että glykyrritsiini heikentää istukan toimintaa niin, että stressihormonit pääsee paremmin vauvaan asti. Se sit voi aiheuttaa aivojen kehitykseen jotain. Ja lisätä adhd:n riskiä? Olikohan. Mutjoo, ajattelin et teen kuten aiemmassa raskaudessa, et ostan yhden kerran fazerin salmiakkisuklaalevyn ja syön.![]()