40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt minusta tuntuu, että olen vähän eri planeetalta tämän raskaustestien teon suhteen. Nyt kun on jo yli kaksi vuotta yritetty, niin en tee testejä ennen kuin aika myöhään, siis että ovulaatiosta (en tikuta) on mennyt reilusti aikaa. Kun kuitenkin ne kuukautiset ennemmin tai myöhemmin tulevat. Ja tämän kahden vuoden aikana kun tuli se yksi positiivinen tulos, niin kerrasta uskoin, tosin oireet olivat myös selkeät. Mutta minä alankin jo olla aika varma, että ei sitä vauvaa tule. Minulla testit ovat näyttäneet nuorempanakin raskauksissa vasta tosi myöhään plussaa, niin en viitsi enää turhia negoja tehdä.

Eilen illalla ja tänä aamuna kiinnittymiskipuja. Mutta saahan niitä olla. Kuten sanoin, en enää usko, että tulee vauvaa (sellainen ehkä 10% pieni toivo vielä).

Minun pitäisi varmaan tehdä ryhmä "Yli 40v toivosta luopuneet"...

Toiseen ketjuun laitoin kuvan tän aamun testistä jos jotain kiinnostaa käydä kurkkaamassa👀 Voisko se olla?

Etova olo on ollut kahtena aamuna melko suurena joten se puhuisi puolesta.
Kp on 24/28 nyt.
Kävin kurkkaamassa, kyllä siinä viiva näkyy 😊 Toivottavasti vahvistuu 🥰

Mä sain eilen kuitennin samanlaisen viivanpaikan kun edellispäivänä. Kai se täytyy tänään katsoa, jos tulee samanlainen, niin sitten saa unohtaa koko asian.

Uusi kypsällä iällä seonnut liittyy joukkoon. Vasta kypsässä 43 v iässä tuli sellainen, että jos kuitenkin vielä lapsen ehtisi saada (puolison kanssa). Reilut puoli vuotta luomuna yritettiin, kun mulla säännöllinen kierto ja ovulaatiot tikutettu joka kierrossa. Ikäkin ehti kääntyä 44 v puolelle hoitoja suunnitellessa alkututkimuksien parissa. Tänä vuonna sitten ivf/icsi x2, ekalla kerralla neljä hedelmöittynyttä munasolua, jotka kaikki hyytyi päivien 4-5 välissä eli ei siirrettävää. Toisesta kierroksesta yksi 5-päiväinen blasto tuoresiirrettiin, pakastettavaa ei saatu. Testipäivä on tulossa ens viikon ti 16.6., ei mitään oloja enkä ole kovin toiveikas, mutta katsotaan nyt. Jos ei plussaa tule, ollaan lähtöruudussa. Kauheasti tekisi mieli vielä kierros omilla soluilla yrittää, mutta järki sanoo, että se on ajan ja rahan hukkaa, koska mitä ilmeisimmin mun munasolut on kauheaa roskaa jo. 😅

Ja onnea ketjussa viime aikoina plussanneille!

@Wellllu Periytyväähän se hedelmällisyys on, eli toivoa on vielä! 🌈

@Uussuurperhe Ymmärrän tuon testaamattomuuden, kyllä sitä jossain kohtaa antaa periksi. Toivon kuitenkin vielä sinne ihanaa yllätystä. 🌈 Aikaa se luomusti vaan voi ottaa, että löytyy hyvä sukusolumätsi.

@Iltatähtikö Toivottavasti viiva vahvistuu..! 🙏

@Myrtha Toivon paljon tulevaa plussaa sinne..! 🙏🙏🌈

@Sandra84 Kuulostaa hyvältä, nauti lomasta! 😍

Mä kävin eilen hakemassa alkion kyytiin. 😍 Oli kyllä monivaiheinen päivä (taas). Töissä projektin viimeistelyä ja joka puolelle sykkimistä, juna myöhässä yli puoli tuntia, soitto klinikalle että myöhästyn 5-10min, junassa töitä, siirto onnistui hyvin, paluumatkalla töitä ja meikkiä naamaan, työpaikan kesäjuhliin, kotiin pistämään ja laittamaan tukilääkkeet. 😅 Nyt vietän viikonloppua huomiseen ja huomenna illalla avaan läppärin tehdäkseni jotain - maanantaina on deadline! 😬

Mutta että mukavaa viikonloppua kaikille! 🤗

Takaisin