Hankinnat vauvalle

Päätin just laittaa rattaat toriin myyntiin kun ajattelin ettei jaksa enää säilöä niitä. Joku laittoi sit yksi päivä viestiä että voisi tulla hakemaan ja monelta onnistuu. Kerroin monelta onnistuu mut yhtäkkiä ei kuulunukkaan enää ostajasta mitään. Onneks ei menny kaupaksi ku tästä meni pari päivää niin tein positiivisen testin🤭 Mies sanoki et katotaan et nyt ku myyt ne niin oot kohta raskaana 😅

Mä siis just myin mun bugaboot kaks viikkoa ennen testin tekoa 😆😍 kaikki vauva kamppeet oon muutenkin laittanut pois mut nää kärryt oli vikat mitkä jäi silloin muutama vuosi sitten myymättä 😁

Mitkä on teidän mielestänne aivan pakolliset tarvikkeet, joita hankkia jo ennen syntymää?

Vaatteet, vaipat, harsoja, turvakaukalo, vaunut ja/tai kantoväline. Jos ei aio imettää niin pullot ym tykötarpeet. Minusta niillä jo pääsee pitkälle! Ei se vauva tarvitse pitkiin aikoihin muuta kuin ruokaa, vaatteita, puhtaita vaippoja ja lämpimän sylin 🥰

Mitkä on teidän mielestänne aivan pakolliset tarvikkeet, joita hankkia jo ennen syntymää?
Ainakin turvakaukalo tai vaunut, että pääsee synnäriltä kotiin. Joitain pieniä vaatteita myös hyvä olla valmiina ja talvivauvalla joku toppapussi kaukaloon tai vaunuun. Nukkumapaikka kannattaa miettiä etukäteen, onko se sit pinnasänky, kehto, äitiyspakkaus, vaunukoppa vai vanhempien sängyssä.

Aika pitkälti muita tarvittavia pystyy hankkimaan myös sitten kun vauva on kotona. Ainakin jos on puolisoa tai muuta tukiverkkoa, jotka voivat tarvittaessa asioida kaupassa ensipäivinä.

Vaatteet, vaipat, harsoja, turvakaukalo, vaunut ja/tai kantoväline. Jos ei aio imettää niin pullot ym tykötarpeet. Minusta niillä jo pääsee pitkälle! Ei se vauva tarvitse pitkiin aikoihin muuta kuin ruokaa, vaatteita, puhtaita vaippoja ja lämpimän sylin 🥰
Vaipat tosiaan tarpeellisia! Jäi mun listasta 🤭

Mies osti auton... 😂 Ja mä ostin tässä joku päivä vaippapaketin, kun oli lähikaupasta poistumassa hyvällä alella pieniä. Ja yrityksen aikana tuli ostettua jo kaks yökkäriä, body ja housut, kun en kirppistellessä oo voinut vastustaa. Me ei taideta oikeesti tarvita mitään. Isompien vaatteista on säästössä neutraaleja jonkin verran, että varmaan ostan sitten jotain tyttömäistä tai poikamaista, kun selviää kumpi tulee. :) Ja rintapumpun oon antanut pois, eli uus tarvis ostaa, ja sit lasisia tuttipulloja oon ajatellut.

Takaisin