40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko mitään mahdollisuutta, että olisi "laiha pissa" ollut testiä varten?
Mietin samaa… @Mambonumber5 Onks sulla liuskoja? Näkis on millanen viiva.

Neuvolasta soitti tänään hoitaja kyseli vaan oloa ja muistutteli verikokeesta ennen käyntiä (23.6.). Sanoi että ihan normaali seuranta että vasta vk12 UÄ. Mun kohtuanomalian takia on kyllä sanottu että pitää tarkkailla tiheämmin! Taas sanoin asiasta. Ei tää voi olla näin vaikeeta. Meen silti yksityiselle vk7.

Onnea vielä kaikista plussista! 🥰

Pahoittelut @Mambonumber5 , jos nyt käykin niin, että tämä päättyy ikävästi. 😞 Toivottavasti löytyy joku selitys, miksi testi olisi nyt ollut nega, ja tämä päätyisikin onnelliseen lopputulokseen. ❤️❤️❤️ Ei varmaan hirveästi lohduta, mutta toivoa herättävää että saa sentään vielä plussan. (Muakaan tämä ei nimittäin hirveästi lohduta, sillä mulla on tästä yrityksestä jäänyt käteen vain liuta kemiallisia. 🥺🙄)

Voin kyllä kuvitella sun pettymyksen @Sandra84 tuohon neuvolan toimintaan. Kyllähän se nyt olis merkityksellistä päästä käymään ultrassa tuolla historialla. ❤️

Mul on siis yleensä joka päivä aika onneton 😅, mut jostain syystä olen ollut tänään tosi hyvis fiiliksis. 🌺 Melkein heti heräämisestä on ollut olo, et vois saada tänään aikaan melkein mitä vaan. 🤩 Loppujen lopuks suunnitelmat muuttu, enkä saanut tehtyä sen kummempaa, mut silti tänään on jatkunut hyvä fiilis. Ajattelin kerrankin jakaa jotain hyvää, kun voin. 🌞
❤️
Sen kummempia syitä tälle ei tosiaan ole. Pikemminkin kierto ja kaikki on vähän sekaisin, mut mitäs sitte?! 😂🌞

Muokattu viimeksi:
Takaisin