40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko mitään mahdollisuutta, että olisi "laiha pissa" ollut testiä varten?
Mietin samaa… @Mambonumber5 Onks sulla liuskoja? Näkis on millanen viiva.

Neuvolasta soitti tänään hoitaja kyseli vaan oloa ja muistutteli verikokeesta ennen käyntiä (23.6.). Sanoi että ihan normaali seuranta että vasta vk12 UÄ. Mun kohtuanomalian takia on kyllä sanottu että pitää tarkkailla tiheämmin! Taas sanoin asiasta. Ei tää voi olla näin vaikeeta. Meen silti yksityiselle vk7.

Onnea vielä kaikista plussista! 🥰

Pahoittelut @Mambonumber5 , jos nyt käykin niin, että tämä päättyy ikävästi. 😞 Toivottavasti löytyy joku selitys, miksi testi olisi nyt ollut nega, ja tämä päätyisikin onnelliseen lopputulokseen. ❤️❤️❤️ Ei varmaan hirveästi lohduta, mutta toivoa herättävää että saa sentään vielä plussan. (Muakaan tämä ei nimittäin hirveästi lohduta, sillä mulla on tästä yrityksestä jäänyt käteen vain liuta kemiallisia. 🥺🙄)

Voin kyllä kuvitella sun pettymyksen @Sandra84 tuohon neuvolan toimintaan. Kyllähän se nyt olis merkityksellistä päästä käymään ultrassa tuolla historialla. ❤️

Mul on siis yleensä joka päivä aika onneton 😅, mut jostain syystä olen ollut tänään tosi hyvis fiiliksis. 🌺 Melkein heti heräämisestä on ollut olo, et vois saada tänään aikaan melkein mitä vaan. 🤩 Loppujen lopuks suunnitelmat muuttu, enkä saanut tehtyä sen kummempaa, mut silti tänään on jatkunut hyvä fiilis. Ajattelin kerrankin jakaa jotain hyvää, kun voin. 🌞
❤️
Sen kummempia syitä tälle ei tosiaan ole. Pikemminkin kierto ja kaikki on vähän sekaisin, mut mitäs sitte?! 😂🌞

Muokattu viimeksi:
Minulla oli eilen poikkeuksellisen voimakas ovulaatiokipu. Kuin olisi neulalla pistetty jonkin aikaa. Kiljahdin ääneen, oli niin yllättävä kipu. Yleensä ovulaatio tuntuu kyllä, mutta enemmän pakotuksena, tai "tylppänä" kipuna. Toinen puoli pakotti myöhemmin illalla, mutta ei tullut samanlaista neulanpistoa. Minulla ovulaatiot olleet jo vuosia kummallakin puolella. Keho yrittää epätoivoisesti tulla raskaaksi. Äitini on kaksonen, että kai jotain sellaista on geeneissä. Olenkin miehelle sanonut, että se on tupla tai kuitti, mutta käytännössä olisi aikamoista, jos samaan aikaan irtoaisi kaksi tervettä munasolua.

Nyt on ollut kyllä ajoitus kohdallaan. Mies tuli maanantaina yli viikon matkalta, ja heti hommiin ennen kuin lapset tulivat, ja noin 24h tästä oli ovulaatio. Minä jännitin etukäteen, ehtiikö tämä kierto mennä ohi, mutta oli täydellinen ajoitus.

Olen syönyt ubikinolia nyt kierron alusta asti. En ole huomannut mitään energisyyden lisäystä tai mitään, PAITSI alapää tuntuu kosteammalta. Monta vuotta on ollut selvästi kuivaa alaosastolla, mutta nyt tilanne on alkanut palautua alle 40v tilanteeseen. Ei vielä olla siinä pisteessä, mutta pienikin muutos parempaan on hyvä! Tätä asiaa pitää tarkkailla, ettei ole pelkkä ovulaation tuoma asia, mutta ei minusta ole ollut tällaista kosteutta ovulaation aikaan moneen vuoteen. Jos ubikinoli auttaa tähän, tulen syömään tabletteja vaikka ei enää vauvaa yritettäisikään.

Huomenta kaikille🫶

@Mambonumber5 samaa täällä ajattelen, voisiko olla laimeampi pissa ollut. Kun laitoit viestin että muuttunut negaksi, sain todella rauhoitella itseäni että ei joku paniikki iske ja suoraan ostamaan testiä. Pelottaa niin paljon kun niin onnellinen fiilis nyt että se otetaan pois.

@Sandra84 on kyllä älytöntä että ei pääse tarkempaan ja parempaan seurantaan !! Itsekin olen harvinaisen hormonisairauden kantaja mutta soitettaessa neuvolaan ei kuulema tarvitse mitään erityistä seurantaa. Ihmetyttää kun endrogrinologi sensijaan sanoo että ehdottomasti pitää seurata mikäli raskaus onnistuu alkamaan.
Varasin kanssa vairhaisultran viikolle 7.

@Vaaveilija kiitos ❣️ tunnistan hyvin tuon sinun fiiliksen, tuntuu että monesti matelen päivät eteenpäin mutta sitten välissä tulee noita ”olen supernainen” päiviä 😀 silloin tosissaan tuntuu että vuorokauden aikana pystyy tekemään kuukauden hommat eikä tunnu missään! Nyt muuten eilen oli just sellanen päivä!

@Uussuurperhe oi nyt kuullostaa lupaavalta ! Ovulaatio varmaan voimistunut jos tuntuu selvemmin! Ja itsellä ainakin limat ilmestyi ja lisääntyi , siitä toisesta kierrosta tämä plussa! Minulla unibikoli tuli postissa vasta just ennen plussaa; eli se ei ollut vaikuttava asia, mutta käytössä oli just se hormon support, siveydenpuu uute, fertility woman kapselit, nac , gelee royal ja kalaöljykapselit.. sit vielä jotain aminohappoja jotka tutkitusti tukee hedelmällisyyttä! Että olihan noita , tiedä sitten mikä oli ratkaiseva vai oliko itselläni se hermoston rauhoittaminen.

Täällä elimistön lämmityssysteemi lähtenyt päälle 😀 kokoajan aivan järkyttävän kuuma! Mikä on minulle outoa kun yleensä kylmä aina. Työkaverit vihjailee että onko vaihdevuodet alkamassa 🙄
Tekis mieli täräyttää että nyt ei ole siitä kyse vaan jostain aivan muusta! No, yritän vielä olla kertomatta kaikille vaikka mielihän tämä onni tekisi jakaa!
Miten @Sandra84 ja muut plussanneet; aiotteko koittaa pitää salassa vai joko lähimmäiset tietävät plussasta?

Huomenta kaikille🫶

@Mambonumber5 samaa täällä ajattelen, voisiko olla laimeampi pissa ollut. Kun laitoit viestin että muuttunut negaksi, sain todella rauhoitella itseäni että ei joku paniikki iske ja suoraan ostamaan testiä. Pelottaa niin paljon kun niin onnellinen fiilis nyt että se otetaan pois.

@Sandra84 on kyllä älytöntä että ei pääse tarkempaan ja parempaan seurantaan !! Itsekin olen harvinaisen hormonisairauden kantaja mutta soitettaessa neuvolaan ei kuulema tarvitse mitään erityistä seurantaa. Ihmetyttää kun endrogrinologi sensijaan sanoo että ehdottomasti pitää seurata mikäli raskaus onnistuu alkamaan.

@Vaaveilija kiitos ❣️ tunnistan hyvin tuon sinun fiiliksen, tuntuu että monesti matelen päivät eteenpäin mutta sitten välissä tulee noita ”olen supernainen” päiviä 😀 silloin tosissaan tuntuu että vuorokauden aikana pystyy tekemään kuukauden hommat eikä tunnu missään! Nyt muuten eilen oli just sellanen päivä!

@Uussuurperhe oi nyt kuullostaa lupaavalta ! Ovulaatio varmaan voimistunut jos tuntuu selvemmin! Ja itsellä ainakin limat ilmestyi ja lisääntyi , siitä toisesta kierrosta tämä plussa! Minulla unibikoli tuli postissa vasta just ennen plussaa; eli se ei ollut vaikuttava asia, mutta käytössä oli just se hormon support, siveydenpuu uute, fertility woman kapselit, nac , gelee royal ja kalaöljykapselit.. sit vielä jotain aminohappoja jotka tutkitusti tukee hedelmällisyyttä! Että olihan noita , tiedä sitten mikä oli ratkaiseva vai oliko itselläni se hermoston rauhoittaminen.

Täällä elimistön lämmityssysteemi lähtenyt päälle 😀 kokoajan aivan järkyttävän kuuma! Mikä on minulle outoa kun yleensä kylmä aina. Työkaverit vihjailee että onko vaihdevuodet alkamassa 🙄
Tekis mieli täräyttää että nyt ei ole siitä kyse vaan jostain aivan muusta! No, yritän vielä olla kertomatta kaikille vaikka mielihän tämä onni tekisi jakaa!
Miten @Sandra84 ja muut plussanneet; aiotteko koittaa pitää salassa vai joko lähimmäiset tietävät plussasta?
Miten muuten päädyit tuohon siveydenpuu-uutteen syömiseen, kun luin että se nimenomaan saattaisi olla haitallista hedelmällisyydelle? 😕
(Meinasin siis itsekin sitä syödä, mutta kerkesin lukea sen haittavaikutuksista.)

Ja siis onneks se ei estänyt sun raskaaksituloa! 😍

Hmm olisiko ollut sieltä Sonja Hannuksen podcastista. Lisäksi tuossa hormonal support valmisteessa mitä paljon kehuttu on kanssa sitä siveydenpuu uutetta! Itse en ole mistään lukenut että olisi haitallista 😵‍💫
Varsinkin ovulaatiota sen pitäisi tukea ja näin ajattelin että ainakin minun tilanteessa tukisi hedelmällisyyttä! Ovuloin kyllä joka kuukausi mutta heikosti/ ilman esim niitä ilmoja. Tuolla coctaililla sain ovulaation vahvemmaksi!

Muokattu viimeksi:
Hmm olisiko ollut sieltä Sonja Hannuksen podcastista. Lisäksi tuossa hormonal support valmisteessa mitä paljon kehuttu on kanssa sitä siveydenpuu uutetta! Itse en ole mistään lukenut että olisi haitallista 😵‍💫
Varsinkin ovulaatiota sen pitäisi tukea ja näin ajattelin että ainakin minun tilanteessa tukisi hedelmällisyyttä! Ovuloin kyllä joka kuukausi mutta heikosti/ ilman esim niitä ilmoja. Tuolla coctaililla sain ovulaation vahvemmaksi!
Outoa, kun guugletin, niin googlen ai antaa vaan hirveää negatiivisuutta tuotteesta. No, jos en onnistu niin täytyy vaan sitten koittaa tuota. Ei kai se tässä hedelmällisyys konkurssissa enää paljoa paina. 😆

Olisi varmaan kannattanu tehdä vain liuskoja niin ei olisi tullut turhaa toivoa😭 hcg on selkeästi alle 25 eikä ole noussut!
25.5. = dpo12 hcg25 testi haamu
28.5. = dpo15 hcg 25testi
30.5. = dpo17 hcg 10testi
1.6. = dpo19 hcg 10testi
2.6. = dpo20 hcg25testi
3.6. = dpo21 hcg 10testi

Liitteet

• IMG20260603140044.jpg
    IMG20260603140044.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 119
Olisi varmaan kannattanu tehdä vain liuskoja niin ei olisi tullut turhaa toivoa😭 hcg on selkeästi alle 25 eikä ole noussut!
25.5. = dpo12 hcg25 testi haamu
28.5. = dpo15 hcg 25testi
30.5. = dpo17 hcg 10testi
1.6. = dpo19 hcg 10testi
2.6. = dpo20 hcg25testi
3.6. = dpo21 hcg 10testi
Tosi ikävää. Osanotot. 😢💔
Mä oon kyllä ihmeissäni, kuinka selkeän viivan saat 10 testiin yhä tänä aamuna. Kylläpä ero on suuri 10 ja 25 testeissä sitten. 😞

Miten muuten päädyit tuohon siveydenpuu-uutteen syömiseen, kun luin että se nimenomaan saattaisi olla haitallista hedelmällisyydelle? 😕
(Meinasin siis itsekin sitä syödä, mutta kerkesin lukea sen haittavaikutuksista.)
Sekoitatkohan nyt siveydenpuu-uutteen (vitex) ja neidonhiuspuu-uutteen(ginkgo)? Ainakin aiemmin mainitsit nimenomaan tuosta neidonhiuspuu-uutteesta. 😊
Itsellä oli ainakin esikoista yrittäessä käytössä vitex ja samoin ollut tässäkin. Se on hormonitoimintaa tasapainottava yrtti.

Sekoitatkohan nyt siveydenpuu-uutteen (vitex) ja neidonhiuspuu-uutteen(ginkgo)? Ainakin aiemmin mainitsit nimenomaan tuosta neidonhiuspuu-uutteesta. 😊
Itsellä oli ainakin esikoista yrittäessä käytössä vitex ja samoin ollut tässäkin. Se on hormonitoimintaa tasapainottava yrtti.
Varmaankin sekoitan! 😃
Kiitos huomiosta! Täytyykin pistää ostoslistalle tuo siveydenpuu-uute. 🤣

@Mambonumber5 kyllä tuntuu pahalta sinun puolesta 🙁 raskaus kuitenkin alkoi mikä varmasti laiha lohtu nyt mutta kuitenkin hyvä merkki.

@Vaaveilija joo kyllä sitä söin ihan koko kierron ajan kanssa. En nyt tiedä kuvittelenko mutta jos pitäisi rahaa laittaa kiinni niin sanoisin että itsellä käänteen teki tuo hormonal support ja sitä ennen söin tuota fertility woman. Esim royal geleeä ehdin syödä kauan enkä huomannut kierrossa mitään eroa. Mutta noiden kahden aloituksen jälkeen mielestäni palasi nuo limat. Sitten taas nac ja siveyden puu: niitä ehdin vasta vajaa 2 kuukautta käyttää. Ja toki varmasti nämä yksilöllisiä.

@Mambonumber5 kyllä tuntuu pahalta sinun puolesta 🙁 raskaus kuitenkin alkoi mikä varmasti laiha lohtu nyt mutta kuitenkin hyvä merkki.

@Vaaveilija joo kyllä sitä söin ihan koko kierron ajan kanssa. En nyt tiedä kuvittelenko mutta jos pitäisi rahaa laittaa kiinni niin sanoisin että itsellä käänteen teki tuo hormonal support ja sitä ennen söin tuota fertility woman. Esim royal geleeä ehdin syödä kauan enkä huomannut kierrossa mitään eroa. Mutta noiden kahden aloituksen jälkeen mielestäni palasi nuo limat. Sitten taas nac ja siveyden puu: niitä ehdin vasta vajaa 2 kuukautta käyttää. Ja toki varmasti nämä yksilöllisiä.
Kiitos tästä! Luulen, että ensikierrossa jätän kourallisesta omia pillereitäni pois tuon gelee royalen ja ehkä donafertyn (joka on muutenkin kallista), ja korvaan nuo joillain noista muista. 😊

Täytynee kuunnella tuota podcastiäkin, jos siitä olisi apua. 😅

Täällä nyt kunnolla kp1, eilen oli kunnolla kipuja, mutta vain tiputtelua, hanat aukesivat tänään aamupäivällä.. jo toisen kerran saanut tälle päivää vaihtaa vaatetta 🙃😝🙈 liekö sitten ollut kemiallinen kun alkoi pienellä tuhrulla ja melkoisilla repäisykivuilla ja krampeilla 🤔 en kyllä tehnyt testiä kun olen päättänyt, että testaan vasta jos menkat on pari päivää myöhässä... 🙈

Noh tästä uuteen kiertoon..
toinen päivä menossa ubikinonin ja moni vitamiinin sekä metforemin lisäksi sitä puhdistamon hormoni tasapaino juttua.. saapa huomata vaikuttaako miten.. normaali menkkojen aikainen nesteen kertyminen ei ainakaan vielä ole alkanut 🤔

Ylihuomenna sitten taas letrozol kuuri että PMOS rauhoittuisi myös 🤔

Tänään alkoi vuoto eli kesken meni 5+2 mutta nyt tiedän että olen ainakin vielä hedelmällinen vaikka ikääkin kohta jo 41v kesällä❤️ Luo toivoa ainakin mahdollisuudesta vaikkakin isot itkut tuli raskaushormonimyrskyssä kun elämäni ensimmäinen kesken mennyt raskaus oli 😔 Mies on ollut aivan ihana ja tämä kokemus toi meitä vain lähemmäs❤️

Hormonikierukka poistettiin vasta 10.4 oli 6v ja 28.4 tuli niin niukat menkat että veikkaan että mun kroppa ei ollut ihan valmis tähän raskauteen kun kiertokaan ei vielä normaali ollut.

Nyt tilailin jo lisää ovistestejä ja paketin raskaustestiliuskoja 25hcg ja en luovu toivosta vielä kun yritystäkin takana niin vähän aikaa vasta ❤️

Huomenta kaikille🫶

Mä kerroin mun kahdelle kaverille. Äidille kerron ehkä pian. Mun hCG tänään 624, eli vissiin ihan ok, mutta kysyin (6+0) vielä neuvolasta, että onhan se ok. Kävin aamulla verikokeessa. Nyt tuli tulos tosi nopeesti.
Mulla kans kuuma ja naamasta kuumottaa kans jotenkin.

@Mambonumber5 Halaus! Ikävää, mutta tosiaan jotakin positiivista, että kroppa vielä pystyy! ❤️

Pahoittelut @Mambonumber5 🫂 Ihana kun löydät jo positiivisiakin asioita. 🫶

@Sandra84 hyvältä vaikuttaa. 😊 Kiva, että tuloksiakaan ei tarvinut iänpäivää odotella.

Täällä ei vielä alkanutkaan kunnolla menkat vaikka luulin niin. Eilen olisin pärjännyt päivän pienellä siteellä, kun ei tullut kuin tuhruvuotoa. Yön jälkeen ei myöskään mitään kummempaa vuotoa. Josko päivän aikana alkaisi.

Takaisin