Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näihin voi tulla viivanpaikkoja, mut ei todellakaan aina, enkä itse ole saanut noin selvää viivaa viivanpaikkana. Varovaiset onnittelut siisTein tänään testin ja näkyykö täs testis tollanen viivanpaikka aina?
Joo, mulla oli droppi lämmöissä, ja tuli tuhrutteluaki, niin luulin että kierto käynnistyy vaan aiemmin. Mutta tulikin sitten plussa! Toivotaan että sullakin olisi tästä kyseHei,
Mahtuuko mukaan yksi kuumeilija!
Ensinnäkin mielettömästi onnea plussasta @Sandra84 ja tottakai muutkin
Luin koko keskustelun läpi ja olen seurannut kaikkien tarinatIhana ollut lukea onnistumisia!
Olen itse 40 täyttänyt , kahden pian aikuisen lapsen äiti ja toiveissa vuoden verran ollut iltatähti
Kierto ollut tasainen n30 päivää mutta vuoto ihan tajuttoman kovaa ja siksi rauta-arvot pyörii anemian puolella. Yksityisellä gynellä käyty toteamassa että kaikki pitäisi olla hyvin hedelmällisyyttä ajatellen mutta tärppiä ei kuulunut. Nyt otin pari kuukautta sitten käyttöön maca jauheen, gelee Royalin ja kasan muita ravintolisiä , huomasin että ovulaatiolimat lisääntyivät!
Aloin mitata lämpöjä ja täällä oli joku oliko @Moosee jolla plussakierrossa oli selvä lämpöjen lasku päivän ajan? Minulla nimittäin nyt oli, dpo oletettu 8 ja yöllä aivan outoa sarjoittaista kivuliasta nipistelyä alavatsassa , aamulla lämmöt 36,4 vaikka oviksen jälkeen ollut 36,8-37. Tuon laskun jälkeen seuraavana aamuna taas 36,8!
Nyt jännittää olisko vihdoin onnistanut, en tiedä milloin uskallan testata, menkat pitäisi alkaa vasta sunnuntaina. Mutta eikö plussa jo näkyisi jos kiinnittyminen on tapahtunut pari päivää sitten??
Tästä ryhmästä on ollut niin paljon apua ja tukea tämän epävarmuuden keskellä, toivon kaikille plussatuulia![]()
Must toi sun 4 liuskan sarja testejä näytti kyl lupaavalta, joten en olis nyt huolissani!HCG 39… Mä haluan uuden verikokeen…![]()