40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein tänään testin ja näkyykö täs testis tollanen viivanpaikka aina?

Liitteet

• IMG20260526074359.jpg
    IMG20260526074359.jpg
    142.9 KB · Katsottu: 93
Hei,
Mahtuuko mukaan yksi kuumeilija!

Ensinnäkin mielettömästi onnea plussasta @Sandra84 ja tottakai muutkin❤️🥹
Luin koko keskustelun läpi ja olen seurannut kaikkien tarinat ❣️ Ihana ollut lukea onnistumisia!
Olen itse 40 täyttänyt , kahden pian aikuisen lapsen äiti ja toiveissa vuoden verran ollut iltatähti 💖
Kierto ollut tasainen n30 päivää mutta vuoto ihan tajuttoman kovaa ja siksi rauta-arvot pyörii anemian puolella. Yksityisellä gynellä käyty toteamassa että kaikki pitäisi olla hyvin hedelmällisyyttä ajatellen mutta tärppiä ei kuulunut. Nyt otin pari kuukautta sitten käyttöön maca jauheen, gelee Royalin ja kasan muita ravintolisiä , huomasin että ovulaatiolimat lisääntyivät!
Aloin mitata lämpöjä ja täällä oli joku oliko @Moosee jolla plussakierrossa oli selvä lämpöjen lasku päivän ajan? Minulla nimittäin nyt oli, dpo oletettu 8 ja yöllä aivan outoa sarjoittaista kivuliasta nipistelyä alavatsassa , aamulla lämmöt 36,4 vaikka oviksen jälkeen ollut 36,8-37. Tuon laskun jälkeen seuraavana aamuna taas 36,8!
Nyt jännittää olisko vihdoin onnistanut, en tiedä milloin uskallan testata, menkat pitäisi alkaa vasta sunnuntaina. Mutta eikö plussa jo näkyisi jos kiinnittyminen on tapahtunut pari päivää sitten??

Tästä ryhmästä on ollut niin paljon apua ja tukea tämän epävarmuuden keskellä, toivon kaikille plussatuulia ❤️❤️
Joo, mulla oli droppi lämmöissä, ja tuli tuhrutteluaki, niin luulin että kierto käynnistyy vaan aiemmin. Mutta tulikin sitten plussa! Toivotaan että sullakin olisi tästä kyse 😍

Liitteet

• IMG_1347.png
    IMG_1347.png
    173.5 KB · Katsottu: 14
@Sandra84 eikös tuo oo ihan hyvä luku? Perjantaille uus testi, niin näkee miten hyvin vahvistuu 🙏🏻

Jaan tän vanhan taulukon... Ja jutun

HCG-hormonin määrät raskauden aikana:
Ei raskaana olevilla:
alle 5 mIU/ml

Raskaana olevilla:
Raskausviikolla 3: 5 – 50 mIU/ml
Raskausviikolla 4: 5 – 426 mIU/ml
Raskausviikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml
Raskausviikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml
Raskausviikoilla 7–8: 7 650 – 229 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 9–12: 25 700 – 288 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 13–16: 13 300 – 254,000 mIU/ml
Raskausviikoilla 17–24: 4 060 – 165 400 mIU/ml
Raskausviikoilla 25–40: 3 640 – 117 000 mIU/ml

Nii oliko sulla @Sandra84 nyt dpo16 eli 5+2 🤔 eli vois kuitenkin olla ton taulukon mukaan ihan ok.. jos on ollut esim. 5+0 sen 18 ja nyt tuplaantunut 5+2 jo 39... Eli menis oppikirjan mukaan? Eikö?🙏🏻

Ja tässäkin se nähdään, vaikka testissä viiva ei ollut tumma, niin HCG on 39.. eikö nuo testit näytä jo kun se on 10? Toki veressä näkyy paremmin mitä virtsassa 🙈
Että viivan väri ei todellakaan kerro kuin suuntaa 🤔 paljonko lie pitäisi olla HCG veressä että saisi ne leffaviivat noilla virtsatesteillä 🤔

Helppoja se on täältä vierestä sanoa, mutta minusta hyvä luku ja kun viiva vahvistuu kuitenkin 🥳

Muokattu viimeksi:
@Poppana86 Tervetuloa! 🤗 Siinä on ollut vähän urakoimista, jos koko ketjun olet lukenut. 🤓 Lupaavilta kuulostaa nuo oireesi, toivotaan, että olisi tärpännyt! ☺️

@Moosee Onko siellä mennyt kaikki hyvin? 🥰

@Sandra84 Kyllä tosiaan kuulostaa ihan hyvältä lukemalta, mutta uusi testihän sen hyvin kertoisi, onko arvo noussut niin kuin pitää. 🌈 Ja voisi tuoda mielenrauhaa. 🙏

Muokattu viimeksi:
Olin nyt liian nopea.

@Mambonumber5 On lupaavan näköinen haalea viiva, toivotaan vahvistumista! 🌈

@StarStrike Hyvä, että tuli nyt ok aikataululla mahdollinen uuden kierron alku, mutta toivotaan tosiaan, että ei sitä tulisikaan. ☺️ Ainakin vahva ovisplussa. 👌🏻

Täällä pitäisi aloittaa LH-testit ja pe ultra, missä katsotaan munasarjojen ja limakalvon tilanne. Oon lueskellut mosaiikkialkiota (tai meillähän se ei ole välttämättä edes diagnoosi, kun alkion solunesteestä testattu), on ehkä vähän muuttunut optimistisemmaksi suhtautuminen asiaan.. Kun kuitenkin meidän alkiot oli huippu-/hyvälaatuisia, niin se saattaa parantaa ennustetta, vaikka annetaankin se melko heikolta kuulostava 10-15%... Toivon, että sieltä yksi löytyisi. 🙏

Tee @Sandra84 tänään taas pissatesti, jos viimeksi teit maanantaina? Muistaakseni mulla näkyi raskaus ylipäätään vasta joskus dpo14, tosin sitä ennen taisin testata viimeksi dpo11 ja luovuttaa 😂 ja vahvat viivat tais tulla vastaan dpo16. Mikä sulla oli menossa? Tosin en tikuttanut ovista silloin, joten ne päivät saattoi heittää. Mikä kp sulla siis menossa

Ihanaa @Puolikuu että olet löytänyt optimismia - koska ihan varmasti tossa on olemassa mahdollisuus siihen, että joku noista alkoista jaksaa kasvaa kokonaiseksi tyypiksi! Tsemppiä lh-testailupäiviin!!

@Sandra84 me varmaan kaikki ootetaan täällä kovasti seuraavia uutisia sitten kun niitä on. Huh, varmasti piinaavaa mutta onneks tässä on hyvät merkit ilmassa! Nuo oireetkin!

@Kesäheinä85 haha, mun pitäs tänään illalla saada ferritiini ja progesteroni tulokset kans.

Tsemppistä kaikille taas just käsillä olevaan hetkeen!!

Oletteko muuten kuunnelleet uplevel Sonja Hannuksen podcastia? Siellä on todella hyviä jaksoja liittyen hedelmällisyyteen ja hormonitoimintaa! Suosittelen lämpimästi kenellä mahdollisuus noita kuunnella!

Täällä tänäaamuna taas oli lämmöt laskenut alemmas , eli taitaa olla taas niin että sieltä ne menkat alkavat. Tosin vasta viikonloppuna pitäisi alkaa. Tuntuu että jokakierrossa jotain outoja oireita ja hetkellisesti olen aina varma että NYT tärppäsi mutta ei. Kieltäydyn tekemästä testejä ennenkuin on menkat myöhässä; lyö niin alas ne negatestit.

@Sandra84 aiotko testailla tänään?
Mites @Mambonumber5 oletko tehnyt uutta testiä!

Kivaa päivää kaikille ❤️

Moi! Saanko ilmoittautua ryhmään. Olen 42v 7,15 ja 17v lasten äiti. Miehelläkin kaksi aiemmista liitoista. Sanoin et ei koskaan enää, mutta nyt oon jättänyt miehen toiveesta pillerit pois pari viikkoa sitten. Että ehkä jospa kuitenkin vielä. Itsekin olen alkanut kuumeilla asian suhteen. Mutta oonko vaan auttamatta myöhässä? Tuun seurailee muiden juttuja tänne.

Janjan83 Tervetuloa mukaan 😊

Vauvakuume on kyllä kun huumetta, se kun iskee niin eroon ei pääse millään. Vai pääseekö, saa heittää vinkkejä kehiin jos jollain on😊

Musta tuntuu että vasta nyt yli nelikymppisenä meillä on vihdoin sellainen tilanne että mikään ei tavallaan ole kesken, olisi vaan niin täydellistä saada vielä kerran kokea se kaikki. Pelottaa vaan että on liian myöhäistä nyt.

Täällä kp9 menossa. Mulla ei edelleenkään ole mitään ovistestejä saatikka vippas konsteja käytössä. Liikun paljon ja syön terveellisesti ja meinattiin nyt tänä kierto mennä varman päälle ja aloitettiin tallentelu jo toissapäivänä. Jospa tässä nyt seuraavat 10 päivää menis ainakin joka toisella päivällä. Katsotaan jaksetaanko😜

Tässä 41-vuotiaana lapsettomana ja raskaana niin koskaan ei kai oo liian myöhäistä, mutta tiedä näistä sitten. Mä pyysin tänään lähetettä ensin työterveydestä, sit Pirhasta ja sit Dextrasta. Työterveys ei hoida ja Pirha sanoo että ei ole lääketieteellistä syytä! Mur! Onneks Dextra laittoi lähetteen. Meen varmaan aamulla verikokeeseen. Ihan vaan oman mielenterveyden vuoksi.
Nyt kyllä viiva vahvistui! Ihanaa kun jännitätte mun kans 🙏🏻🥹❤️🫶🏻

Liitteet

• IMG_9397.jpeg
    IMG_9397.jpeg
    126.6 KB · Katsottu: 0
Takaisin