@Enkelinsiipi, kuulostaa tuo kisaväsymys tutulta. Täällä myös havaittavissa samaa, mutta kai se täytyy taas uuteen kierrokseen asennoitua.
@langankierto, ikävää, että ensimmäinen kierto oli nolla kierros. Varmasti järkevintä olisi nyt edetä juuri sen oman fiiliksen mukaan ja ottaa tauko mikäli se parhaalta itsestä tuntuu.
@Heipsy, pidetään vielä yllä sitä pientä toivoa sinne, että olisi ollut liian aikaista testata

itselläni alkoi viimeksi menkat tukilääkityksen läpi, kun ei tarttunut se meidän ainoa siirretty alkio mukaan (ja muutoinkin se ainoa, mikä jäi siitä kierrosta).
@punktiopikkarit ja
@Teekoo, täällä vähän samaa tuonne laverille hyppäämisen kanssa, mutta vielä oon onnistunut istumaan penkille kiltisti. Lääkärimme aina tarkistaa edelliset kirjaukset tjsp. Ja sitten toteaa "voitaisiin nyt ensin katsoa". Tämä kaava jo niin opittu, että en varmaan osaisi enää muuttaa sitä

Ei oo paljon kohteliaisuuksia/kuulumisia vaihdeltu ajoilla. Meidän lääkäri on vähän semmonen tohtori Sykerö, vaikka todella ammattilainen onkin.
@Pikkuviikuna, hieno tulos, nyt toivottavasti mahdollisimman moni hedelmöittyykin
@Anisiina toivottavasti molemmat jaksavat hyvin siellä jatkaa jakautumista.
ON: tässähän tulikin vastailtua nyt monelle, kun pari päivää jäänyt katsomatta palstaa. Tuli itselle ehkä tarpeeseen tämän kisaväsymyksen kanssa. Olen ollut nyt viikon ajan muutoinkin ihan super väsynyt, enkä oikein tiedä miksi. Olen nukkunut kuitenkin ihan hyvin mielestäni ja näin väliaikaisesti työttömänä kesän ajan ollessa ei ole edes suuria aikatauluja. Meillä pikku hiljaa alkaa jo neljäs icsi kierros, en ole varma tuleeko mukaan jo PICSI, koska biologin mukaan alkioiden kehittymisen tyssääminen johtuisi siittiöistä. Lääkärin kanssa oli puhetta, että tämä neljäs kierros mentäisiin vielä omilla ja sitten aletaan harkitsemaan lahjasoluja mahdollisesti toisen osalta. Tänään alkoi itsellä siis Primolut N, kolme kertaa päivässä ja lauantaina aloittelen taas Synarela suihkeet. Menkat kun alkaa niin olisi aika käydä lääkärillä ja suunnitella pistosten aloitus. Lääkäri oli sitä mieltä, että todennäköisesti juhannuksen jälkeen olisi punktio ja sitten mahdollisesti siirto perään, jos kaikki menee hyvin. Nythän ollaan tilanteessa, että kättä laitetaan syvemmälle taskuun, koska jo neljäs kierros alkaa, eikä Kela enää korvaile ilmeisesti. Täällähän ei mahda mitään, onneksi lääkekatto on edes täynnä.
Noista aiemmista punktioista, kun niistä oli täällä puhetta. Mulla eka oli kohtuu ok, toka jo vähän kipeämpi ja lievä hyperi perään, kolmas taas sattui jo aivan pirusti ja sain särkylääkkeen suoneen toimenpiteen jälkeen kun ei meinannut rauhoittua, ei kuitenkaan hyperioireita onneksi ja siirto tapahtui kolmen päivän jälkeen. Mulla kummallisesti ilmeisesti adrenaliinit nousee niin paljon, että en koe lääkkeistä juurikaan höpöoloja, eikä meinaa alkaa edes kunnolla tuntumaan, toki jokaisen punktion jälkeen nukkunut puolisen tuntia heräämässä. Muutoinhan olen hyvin herkkä kaikille lääkkeillä, mutta jotenkin punktioissa ei vain iske. Välillä nauranut, että mitähän plaseboa mulle työnnätte, kun annettu maksimi lääkkeet ja oon melko normi fiiliksin.