StellaMom
Sukkela juttelija
Omanapa: Tässä viikko 4 Endovellen lääkityksen kanssa, aika matelee samalla kuin menee nopeasti. kaveri laittoi viestiä että siellä kaikki menee hyvin ja olen iloinen siitä samalla kun näen kaiken mitä hänelle tapahtuu ja voisin itsekin olla siinä vaiheessa. Ilo ja suru samaan aikaan, vaikeaa kertoa miltä tämä tunne tuntuu mutta uskoisin että moni täällä tietää
Oma fiili on ihan ok vieläkin, vartaloni kestää yllättävän hyvin tätä lääkettä ja ei ole hurjia sivuoireita. Himot ovat aika poissa ja energia on hyvin keskinormaalia, eli ehkä sellaiset jää kaipaamaan (varsinkin ehkä mieheni) mutta kaikki on tulevaisuutta varten huomioitu!
Oma fiili on ihan ok vieläkin, vartaloni kestää yllättävän hyvin tätä lääkettä ja ei ole hurjia sivuoireita. Himot ovat aika poissa ja energia on hyvin keskinormaalia, eli ehkä sellaiset jää kaipaamaan (varsinkin ehkä mieheni) mutta kaikki on tulevaisuutta varten huomioitu!
Ja niin mielenkiintoista seurata, että miten asiat etenee. Onko
Tänään dpo 7, eli viikon päästä pitäisi olla ihan h-hetket käsillä. Toivon niin kovasti, että mahdutaan kierrokselle mukaan! Koska alkaa olla sellaiset ajat, että välttämättä ei seuraavaan kiertoon sitten kesäsulun myötä pääse? Onko kellään tarkempaa tietoa vielä Tilkan kesäsulun ajankohdasta? 
Tässä odotellessa niin tuo fiilis että tiet erkaantuvat ovat kyllä se pahin matka. Kaveri laittoi tosiaan sellainen "miten siellä menee?" viesti kun itse on noin 3kk raskaana ja tiedät että hän yrittää olla mindful kaikeasta mitä mä käsittelen mutta samalla iloinen omastatilanteesta. Siksi en purkaa tunteita keneenkään, ei ole kovin paljon tunteitakaan kun on tämä jatkuva ketutus olo Endovellen takia.
Kunhan lomamatka sitten olisi ilma vuotoja.