40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@StarStrike , mähän en kovinkaan puhu mun miehelle milloin on ovis, vaan koitan pitää meiningin rentona. Jos oon ollut aistivinani, et "joku" juttu vois auttaa pääsee tunnelmaan, niin oon vaan hiljaisuudessa tehnyt sen. En kyl tiedä onko sil epäilykset heränny, jos oon vaikka yhtäkkiä illalla alkanut tarjoilee sille pari drinkkii. 🤣

@StarStrike , mähän en kovinkaan puhu mun miehelle milloin on ovis, vaan koitan pitää meiningin rentona. Jos oon ollut aistivinani, et "joku" juttu vois auttaa pääsee tunnelmaan, niin oon vaan hiljaisuudessa tehnyt sen. En kyl tiedä onko sil epäilykset heränny, jos oon vaikka yhtäkkiä illalla alkanut tarjoilee sille pari drinkkii. 🤣
Harvoin itekkään olen miehelle juuri sanonut oviksesta. Tietää, että tikuttelen sitä, mutta nyt oikeastaan poikkeuksellisesti sanoin, että nyt olisi seksisesonki tulossa. 😄🫣 Jotenkin ajatus siitä, että oltaisiin molemmat tässä 110 mukana tuntui kivalle. Ei ehkäpä sitten ollut. Tulevaisuudessa en taida mainita "oikeista ajoista" mitään.

Harvoin itekkään olen miehelle juuri sanonut oviksesta. Tietää, että tikuttelen sitä, mutta nyt oikeastaan poikkeuksellisesti sanoin, että nyt olisi seksisesonki tulossa. 😄🫣 Jotenkin ajatus siitä, että oltaisiin molemmat tässä 110 mukana tuntui kivalle. Ei ehkäpä sitten ollut. Tulevaisuudessa en taida mainita "oikeista ajoista" mitään.

Sympatiaa! On käväissyt itsellä mielessä tän hyvin lyhyen yrityksen aikana, että minkähänlaiseksi suorittamiseksi tää vielä muuttuu. Siitä ehti olla jo jotain makua, meillä oli jotenkin aika paljon seksiä useempana päivänä kriittisesti ennen ovulaatioikkunaa, ja sitten kumppani ilmaisi että ois ollut hyvä tietää tarkemmin etukäteen et ois voinut säästellä itseään vähän tuohon ajankohtaan. Inhottavaa riidellä tällaisesta, ja ymmärrän tosi hyvin ton että toivoisi toisen olevan samalla lailla täysillä mukana. Mutta saattaahan se ollakin, nää koetut keholliset todellisuudet voi olla vaan vaikea sovittaa yhteen.

Siis meillä on vähän sama homma. Mun mies on "tulee jos on tullakseen" -mentaliteetillä. Hänet tuntien, en voi vaatia enempää. Ovisaika tuottaakin sitten jo etukäteen pientä stressiä oman pääkopan sisään, kun en tiedä miten onnistutaan. 🙄

Takaisin