Vaaveilija
Satasella mukana keskusteluissa
Mulla menee ubikinoli, donaferty, gelee royal, omega-3, joku multivitamiini ja nac....jatkan vielä. Seuraavat kysymykset on mielessä varmasti erityisesti oman kontrollointitarpeen tyydydyttämiseksi, mutta kiinnostaa kaikilta jotka haluatte jakaa: miten te syötte? uhreilette? ajatteletteko nukkumista? mitä vielä!
En tiedä onko noista hyötyä, mutten ole huomannut haittaakaan. Geleestä olen huomannut, että limat on ehkä hieman lisääntyneet. Seuraavista menkoista (jos ne tulee) näen ehkä selvemmin, onko kohtuun muodostunut hedelmällisempi ympäristö. Mielestäni vuoto on nimittäin vuosien varrella niukentunut, ja jotain ajattelen tämän kertovan. Saattaisin lisätä geleen annostusta, mikäli tilanne on yhä niukahko.
Nämä on vain mun ajatuksia, mutta:
Ylipäänsä näen, että raskautta ajatellen naisen keholle olisi optimaalisinta olla juuri ihan kestiverto - luonnollisesti ajateltuna, mieluummin kosteampi määperä, kuin kuivempi. Perus arkiliikunta riittää. Liian pieni ja liian suuri rasvaprosentti saattaa hankaloittaa raskaaksituloa - ihan keskiverto olisi siis ehkä paras. Naisen kuuluu minusta olla vähän löllö ja vähän pehmeä.
Henkilökohtaisesti nukun huonosti, mutta en ota siitä stressiä raskautta ajatellen, sillä sehän vain heikentäisi tilannetta entisestään.
Editoin sen verran, ettei mulla ole ajatuksillani tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä mun "keskiverto ihminen" ajattelusta, vaan viestiä, ettei ole syytä ottaa liikaa stressiä aiheesta. Myöskin, vaikkei kaikki elämässä menis just niinku olis optimaalista (esim. mun yöunet), niin stressaaminen asiasta vain heikentää tilannetta. Pyrin siis sanomaan, ettei tässä tarvitse kenekään olla mikään yli-ihminen, vaan "normaalikin" voi olla ihan oikein hyvä.
Muokattu viimeksi: