No niin menkat ohi joten sitten seuraavaksi odotellaan ovista. Viikonloppuna saa jo ruveta tallettelee. Saa nähdä miten se handlataan kun vuorotyö vähän vaikeuttaa taas.
@Zebra kieltämättä noi heitot vaikeeta saada kiinni milloin ovis. Mutta onneks löytyy toi manuaalinen toiminto sieltä.
Mulla menee @Kumpare onneks yli äitienpäivän ennenkuin voi testaa. Toivon sulle plussaa sitä ennen ja että äitienpäivänä sitten vaikka vaan varmistelee
@Oikkuu sulle kans toivottelen mukavia piinapäiviä.
Täällä taas kova tuuli, ärsyttävää. No ulkoilua muutenkin vaan vähän kun kipeä taapero. Eilen illalla jäi omat kävelyt. Kaippa sitä tännekin voi kirjoitella oman projektin kuulumisia kun liittyy tähän yritykseen tai ainakin yritys toimii mulle nyt aika kovana motovaattorina. Ekan viikon kalorienladkennan saldo oli -1,1kg
Vaikka ei olis grammaakaan lähtenyt niin olen iloinen siitä että olen pysynyt suunnitelmassa ja sinne joukkoon mahtui pieni herkutteluhetki perjantaina. Ja päivittäin saan ottaa pari palaa tummaa suklaata vaikka kahvin kanssa.
Kunhan tervehtyisi nyt kunnolla että pääsisi taas salille jossain vaiheessa.
@Zebra kieltämättä noi heitot vaikeeta saada kiinni milloin ovis. Mutta onneks löytyy toi manuaalinen toiminto sieltä.
Mulla menee @Kumpare onneks yli äitienpäivän ennenkuin voi testaa. Toivon sulle plussaa sitä ennen ja että äitienpäivänä sitten vaikka vaan varmistelee
@Oikkuu sulle kans toivottelen mukavia piinapäiviä.
Täällä taas kova tuuli, ärsyttävää. No ulkoilua muutenkin vaan vähän kun kipeä taapero. Eilen illalla jäi omat kävelyt. Kaippa sitä tännekin voi kirjoitella oman projektin kuulumisia kun liittyy tähän yritykseen tai ainakin yritys toimii mulle nyt aika kovana motovaattorina. Ekan viikon kalorienladkennan saldo oli -1,1kg
Kunhan tervehtyisi nyt kunnolla että pääsisi taas salille jossain vaiheessa.