Oireet!

Onko muilla runsasta valkovuotoa? Aattelin tänään pienen lenkin jälkeen et nytkö tuli verta mut se olikin lusikallinen valkovuotoa😅en muista aiemmista tälläistä,ehkä en vaan muista. Hyh😅
Tulee, runsastunut huomattavasti.

Onko muilla runsasta valkovuotoa? Aattelin tänään pienen lenkin jälkeen et nytkö tuli verta mut se olikin lusikallinen valkovuotoa😅en muista aiemmista tälläistä,ehkä en vaan muista. Hyh😅

Täällä bingo. 😅 Kai tää joskus rauhottuu, ihan järkyttäviä määriä.

Täällä on kans nukkuminen mennyt merkittävästi huonommaksi. 😩 Mulla on ollut jo hedelmöityshoitojen alusta saakka (todennäköisesti siihen liittyvän alitajuisen stressin vuoksi) merkittäviä univaikeuksia. Tämä oli menossa vähän parempaan suuntaan, mutta nyt raskauden myötä tilanne on taas huonompi. 😣 Koko ajan väsyttää ja yöt ovat aamuyöstä alkaen katkonaisia ja uni ei riitä aamuun asti. Hommasin nyt raskaustyynyn jos se auttaisi kylkiasennon kans. Lisäksi mies huomautti että oon raskauden myötä alkanut kuorsaamaan paljon enemmän. 🙄

Huh huh, täällä kans yksi uneton. Valvoin viime yönä jostain neljästä seitsemään ja kerkesin googlailla kaiken keskenmenoista yhdistelmävaunuihin ja ottaa preglifen käyttöön, ettei silleen hukkaan mennyt. 🙄 Ja nyt on ekaa kertaa aamupahoinvointia, kun aiemmin se on mulla painottunut enemmän iltapäivään ja iltaan. Mukavaa silti että on oireita!

Täällä on kans nukkuminen mennyt merkittävästi huonommaksi. 😩 Mulla on ollut jo hedelmöityshoitojen alusta saakka (todennäköisesti siihen liittyvän alitajuisen stressin vuoksi) merkittäviä univaikeuksia. Tämä oli menossa vähän parempaan suuntaan, mutta nyt raskauden myötä tilanne on taas huonompi. 😣 Koko ajan väsyttää ja yöt ovat aamuyöstä alkaen katkonaisia ja uni ei riitä aamuun asti. Hommasin nyt raskaustyynyn jos se auttaisi kylkiasennon kans. Lisäksi mies huomautti että oon raskauden myötä alkanut kuorsaamaan paljon enemmän. 🙄
Tuo nukkumattomuus on kyllä ikävä vaiva. Kun aattelee et nyt sais nukkua koska väsyttää kuitenkin mutta ei se ookkaa niin helppoa. Itekin alkanut paljon heräilee ja työpäivät menee haukotellessa ja sellaisessa sumussa välillä🙄 Lisääntynyt valoisuus saa heräämään aikaisemmin.

Tuo unettomuus on kyllä hanurista 😕 Tuntuu nurinkuriselta että kun väsyttäis vaan mutta kun ei saa sitten nukutuksi kunnolla kuitenkaan. Ite olen heräillyt viimeistään aamuyöllä pissalle ja sen jälkeen uni on sellaista torkkumista ja koiranunta, sängyssä pyörimistä.

Valkovuotoa tulee tosiaan runsain mitoin, välillä on kuivempiakin päiviä. Itekkin juoksen tarkistamassa mahdollisen verenvuodon takia tilannetta jos tuntuu, että sitä tulee ihan holahtamalla 🥲

Vilkkaat unet alkoi muutama yö sitten 😅 Siirrosta pp3-4 oli armoton väsymys ja kylmä, eli otollisen kiinnittymisen aikoihin.
Heräilen myös aamuyöllä. Toki voi olla jännitystäkin kun odottaa aamua ja uuden testin tekoa 😆

Tuo nukkumattomuus on kyllä ikävä vaiva. Kun aattelee et nyt sais nukkua koska väsyttää kuitenkin mutta ei se ookkaa niin helppoa. Itekin alkanut paljon heräilee ja työpäivät menee haukotellessa ja sellaisessa sumussa välillä🙄 Lisääntynyt valoisuus saa heräämään aikaisemmin.
Voi ei toi unettomuus ja aivosumu on kyllä ikävä oire 🫣
Toivottavasti helpottais pian teillä kaikilla kenelle nämä vaivat on iskeneet!

Nälkä olis 24/7. Oon melkein toivonut et tulis sitä pahoinvointia, et vähän tasoittaisi tätä 😅 en tiedä onko lopulta edes nälkää, sellainen ontto tunne tulee pian syömisen jälkeen. Minityyppi ei todellakaan tarvis vielä mitään lisäkaloreja 🙈
Tunnistan myös hyvin edellä mainitut univaikeudet. Hirvee väsymys, mutta yöt on levottomia ja aamulla herätessä on taas jo valmiiksi rättipoikki.

Mä nään myös ihan super-outoja unia. Ja painajaisia, joista herään syke koholla ja ihan paniikissa. Nää on niitä juttuja mitkä skippais ihan mielellään. Sit kun herää vaikka puoli kolmelta yöllä tähän paniikkiin, niin koitapa nukahtaa uudelleen kun menee tunti että uni tulee.

Tänään taas etoo vähän kaikki, väsyttää ja palelee. Sit iltaisin, tai oikeastaan noin klo 18 alkaa sellainen ärsyttävä hiljalleen voimistuva päänsärky. Valo särkee, äänet särkee, pitäis makoilla viileässä pimeässä huoneessa silmät kiinni.

Takaisin