Oireet!

Mulla saattaa olla niin, että ensin tekee kauheana mieli jotain ja sitten parin päivän päästä en voi sietää sitä. Nyt en voi sietää lihapiirakoita tai kananmunaa.

Kukas täällä mainitsikaan että on seuraavan ns. ”oviksen” aikaan nippailua alavatsalla? Jos en ois raskaana niin näillä main mulla ois ovis ja nyt nipistelee… Outoa! 😅

Mulla alkoi eilen ihan kunnolla pahoinvointi, jota oli koko päivän. Kaikki, siis kaikki ruuat ällötti. Oksensin useaan kertaan ja yökin sitä useammin. Mies oli paistanut ruuaksi pihviä ku olin päiväunilla ja haisi niin pahalle, että istuin seuraavat 2h pihalla ja tuuletin asuntoa. Heräsin, jopa yöllä kaks kertaa siihen ku oli vaan yksinkertaisesti niin huono olo. Toivottavasti tää vähän rauhoittuu tai menee pian ohi. 🥹

Myötätunto pahoinvointia täällä.. luin tuon edellä olevan viestin ja samala syön aamupalaa niin alkopa kummasti yököttään. 🫠

Tsemppiä @Miwja , toiv. Ei ihan hirveen kauan kestä sun pahoinvoinnit ❤️

Tsemppiä pahoinvointiin! Jännittää miten itselle käy tällä kertaa.. edellisen raskauden kellon ympäri jatkuvaa kuvotusta en kaipaisi.

Tuosta pahoinvoinnista vielä, itellä ei ole sellaista lamaannuttavaa pahoinvointia tai jatkuvaa etovaa oloa ollut missään näistä raskauksista (nyt ihan todella lievää, ohimenevää mahan vellomista harvakseltaan tuntunut) niin mietin, että ilmeisesti jotkut on vaan herkempiä hormonimuutoksille? Eka oli aika lailla täysin oireeton tältä osin, samaten toinen (paha olo/oksu taisi tulla yhden kerran muistaakseni) ja nyt tämä. Pohdin jääkö hormonitasot jotenkin matalammalle itellä sitten 🤔

Tuosta pahoinvoinnista vielä, itellä ei ole sellaista lamaannuttavaa pahoinvointia tai jatkuvaa etovaa oloa ollut missään näistä raskauksista (nyt ihan todella lievää, ohimenevää mahan vellomista harvakseltaan tuntunut) niin mietin, että ilmeisesti jotkut on vaan herkempiä hormonimuutoksille? Eka oli aika lailla täysin oireeton tältä osin, samaten toinen (paha olo/oksu taisi tulla yhden kerran muistaakseni) ja nyt tämä. Pohdin jääkö hormonitasot jotenkin matalammalle itellä sitten

Tähän piti laittaa kunnes tää pomppasi tästä sivuilta pois mutta tuota oon itekin miettinyt et onko se hormonimuutos toisille rankempaa kuin toisille. Itekin oon kolmesti ollu raskaana ja pahoinvointi on ollut just lievää. Sitä on ollut mutta mennyt ohi sen hetken pahanolon tunteen jälkeen. Niinhän se on ettei kaikki päde kaikkiin. Toki uusi raskaus voi olla oireineen päinvastainenkin. Aina kivempi kun ei sitä kamalaa koko päiväistä pahaa oloa ja oksentelua. Tsemppiä niille joilla se vaivaa ja vaikuttaa siihen arkeen😇🥰

Minä olen aina ollut kans melko vähäoireinen. Tokihan etominen voi olla seurana vaikka koko päivän, mutta ei se voimistu. Kerran olen raskauden aikana oksentanut ja se on ollut ennen kuin synnytys käynnistyi. Toki sitten kroppa pehmenee, selkä väsyy, liitoskipuja tulee herkemmin synnyttäneisyyden myötä. Mutta ne ovat ihan siedettäviä.

Kohdun olemassa olon tiedostaa koko ajan. Suurimman osan ajasta alavatsassa tuntuu vähän "epämiellyttävältä". Mulla on ollut melkeinpä päivittäin alavatsa- ja alaselkäkipuja. Välillä aika koviakin. Eilen tuntui myös inhottavia vihlaisuja alapäässä. Tänään ollut lähinnä vaan alaselkäkipuja eli vaihtelee aika paljon. Silloin, kun tulee kovempia kipuja niin kyllä sitä aika huolissaan on ja pelkää vessakäynnillä näkevänsä verta😕 Onneksi ei kuitenkaan tähän mennessä ole näkynyt🤞🏻

Muita oireita närästys. Mua ihan normitilassakin närästää aika helposti, mutta nyt sitäkin enemmän😅 Välillä ollut vähän etovaa oloa. Toivottavasti ei tule pahaa pahoinvointia, koska pelkään oksentamista😥Toisinaan iskee hirveä väsymys ja hetken päästä voikin olla taas energinen olo. Nukkumaan mennessä sammun kuin saunalyhty ja aamulla herään jo kukonlaulun aikaan enkä saa enää unta, väsytti tai ei.

Rinnat ja nännit on arat. Päätä särki aluksi joka päivä, mutta se on onneksi helpottanut. Suonenvetoja ja elohiirtä on ollut usein. Eilen joogassa kramppasi etureisi.😅 Aiemmin riitti, kun silloin tällöin otti magnesiumia, mutta nyt olen ottanut joka ilta.

Onko muilla runsasta valkovuotoa? Aattelin tänään pienen lenkin jälkeen et nytkö tuli verta mut se olikin lusikallinen valkovuotoa😅en muista aiemmista tälläistä,ehkä en vaan muista. Hyh😅

Mulla😅 kävi sama tänään treenin jälkeen, että valahti kunnolla ja säikähtäneenä menin vessaan kattomaan, mutta ONNEKS olikin vaan valkovuotoa😅

Mulla on kans uni muuttunut heti. Mulla on Oura ja leposykkeet yöllä on noin 10 korkeammat kuin normaalisti. Ja ihan sama moneltako nukahdan niin kuudelta herään.. Normisti pyrin nukkumaan vähintään 8h yössä ja nyt jää kyllä kokoajan 7h tai alle.

Takaisin